SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohjee Hancko die voelt aan zijn voet.
Je kan de video zelf terugzoeken, ik herinner het mij niet goed genoeg om het 1 op 1 terug te vertellenquote:
Ik vind ons maar moker slecht, wederom helaas.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:09 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Is ondertussen wel meer dan verdiend
Sauer is niet weggedaan omdat ze het niet in hem zagen zitten - het was juist zodat hij zich kon blijven ontwikkelenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
Je zal maar Sauer hebben weggedaan en Ivanusec gekocht hebben.
Het is niet dat je Ivanusec al een jaar onder contract had en al had kunnen weten dat hij teringtraag isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:10 schreef Caland het volgende:
Je zal maar Sauer hebben weggedaan en Ivanusec gekocht hebben.
Sauer is minimaal toekomstig basismateriaal, Zechiel gaat het ook wel redden ga ik van uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
Sauer is niet weggedaan omdat ze het niet in hem zagen zitten - het was juist zodat hij zich kon blijven ontwikkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |