Morguh:Wquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
want het wordt een mooie dag tralalalala
Ik wil zomerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan is het al avond, donker en de dag voorbij
Dat zou nog beter zijnquote:
Mag wel wat warmer hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zou nog beter zijn
Zon, graad of 23-24 overdag, 12 in de nacht.. En de neerslag in de nacht. Teken ik voor!
met 28-32 graden ook geen probleem maar dan heb je meer kans op plaknachtenquote:
Die neem ik voor liefquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
met 28-32 graden ook geen probleem maar dan heb je meer kans op plaknachten
Ik niet.. nu heb ik het al snel warm als ik bed lig, zweten bij vorst is geen uitzonderingquote:
Bij mij ook niet maar ik ben in de overgangquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik niet.. nu heb ik het al snel warm als ik bed lig, zweten bij vorst is geen uitzondering
Oh, er moet een excuus zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mij ook niet maar ik ben in de overgangWat is jouw excuus?
Jaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, er moet een excuus zijn.
Nou, de brug stond open en droomde dat ik te laat was voor werk en stapte de auto uit, ben rennend naar werk gegaan maar moest natuurlijk 13 km omrennen, onderweg werd ik nog aangehouden wegens een snelheidsovertreding en er zaten XR mensen op de weg. Een maal op mijn werk bleek dat ik niet ingeroosterd stond, dus ik weer naar de auto lopen, weer die kutbrug los, viel mijn huiswerk in het water, ik er in springen natuurlijk, sprongen mijn vrienden die het altijd met me eens zijn er ook in.. hun weer redden.. heel verhaal.. wilden we opdrogen in de zon maar die scheen weer eens niet, 12 uur later eindelijk droog, brug weer dicht, auto weer in en alsnog (de volgende dag) op tijd op het werk. Maar zweten was het wel!
Goed genoeg?
Ik had het ook kunnen doen. Dat is het ergequote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
Eigenlijk best erg dat ik dat zo uit m'n mouw schud
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2025 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Toch fijn dat er gelijkgestemde zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik had het ook kunnen doen. Dat is het erge
Even een paar tellen stil zijn man.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
Nog maar 1 om mn oude plekje te bemachtigen, maar hoop natuurlijk op meer
Gaat goed komen zo, mijn stofzuiger is wakkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Even een paar tellen stil zijn man.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Gaat goed komen zo, mijn stofzuiger is wakker
Ieuwwwwquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
eh, hier? Ronde 6 is aangaande
Thee is de leven.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:39 schreef _UserName_ het volgende:
Ben nu eenmaal een koffie drinker
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Belgisch bakkie kan je krijgen
Even googlequote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Hier gewoon de jumbo pads voor de senseo, net zo makkelijk. Wel de extra darkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb altijd rechts.
Deze zijn makkelijker en ook lekkerder. Zeg ik als niet-koffiedrinkerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hier gewoon de jumbo pads voor de senseo, net zo makkelijk. Wel de extra dark
Ik ga je het toesturen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
Heb die Barissimo niet geproefd dus kan ik niet over oordelen
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zijn het gewoon pads die in de senseo kunnen?
Je doet gewoon de cup op een koffiebeker plaatsen en je giet water in die cup.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zal ik er weinig aan hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |