Paralympisch bestaat al he.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:52 schreef kree het volgende:
denk ik nu te simpel. of is dit gewoon gelijk de oplossing?
nou in theorie is dat het ook wel. hahahaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik dacht dat het al ochtend was
Neen. Het is nacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou in theorie is dat het ook wel. hahaha
alles na 00:00 uur is voor mij ochtendquote:
Rare theorie.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
alles na 00:00 uur is voor mij ochtend![]()
thank god dat ik niet vroeg op hoef. anders was het allang al na bedtijd L)
Geen idee waarom chatgpt hier 3de persoon van maaktquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:59 schreef kree het volgende:
heb hier btw genoeg over gezeg
Wil wel zeggen totaal niet tevreden met antwoorden.
Maar aangezien die er nu last van hebben ook niks zeggen (of al banned zijn(. laat ik het hierbij.
Ik wil echt niet de zeikerd zijn, maar ok soms vind ik dingen oneerlijk en die gaan niet op policy fok. maar op eigen idee mod. en dat is niet goed.
quote:Dit bericht samengevat:
Je hebt al genoeg gezegd over het onderwerp en bent totaal niet tevreden met de antwoorden. Omdat anderen er nu ook last van hebben of al geband zijn, laat je het hierbij. Je wilt geen zeikerd zijn, maar je vindt sommige dingen oneerlijk. Volgens jou worden beslissingen niet altijd gebaseerd op beleid, maar op de persoonlijke mening van moderators, en dat vind je niet goed.
06:00quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
wanneer begint ochtend volgens jou dan?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee waarom chatgpt hier 3de persoon van maakt
[..]
Dit is gewoon iets dat je op de basisschool al leert.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
voor mij is het vaak vroeger al als ik zie als ochtend
2e persoon bedoel jequote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee waarom chatgpt hier 3de persoon van maakt
[..]
geen idee dit is het laatste waarop ik op kon, vroeger met werk was 6 uur gewoon normaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit is gewoon iets dat je op de basisschool al leert.
mevrouw of meneer is mij aangeleerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op de vrije school zeggen ze juffie
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-02-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Jaquote:
ja je hoort het maar ff aan vriendelijke vriend, want toch wil ik dat ff zeggenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja je hoort het maar ff aan vriendelijke vriend, want toch wil ik dat ff zeggen
Eredivisie he zou wel weer 1-1 wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 02:45 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mikey, Mikey, wat gaan we doen vandáág?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |