Daarom heb ik die er ook in gequote. Jouw reactie is dusdanig met gestrekt been dat ik 'm erbij zet. Maar goed, ik ben geen mod, wil het alleen gezellig houdenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
[..]
Dit is diegene die begon, lieve schat.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jaja, nu zal ik de boosdoener zijnik verpakte mijn woorden nog heel netjes vond ik zelf. En daarbij, dat ik niet op jouw mening zit te wachten, betekent niet dat je die niet mag uiten he?
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ik hier met covid lag en precies 5 meter kon lopen heb ik geprobeerd om huishoudelijke hulp te krijgen. Nou, je had ze hier moeten horen toentertijd.
Ik behoor iig zeker niet tot die 'ze'. Aangezien ik jaren lang zelf huishoudelijke ondersteuning heb gehad ben ik er niet de persoon naar om te (be)oordelen of iemand daar al dan niet recht op heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toen ik hier met covid lag en precies 5 meter kon lopen heb ik geprobeerd om huishoudelijke hulp te krijgen. Nou, je had ze hier moeten horen toentertijd.
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Krijg spontaan zin om te zuigen
Dit klinkt zo fout. Ik hou ervanquote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:39 schreef _UserName_ het volgende:
mijn stofzuiger is met een klein uurtje ook weer wakker
Ze kan wat hebben, mijn vrouw is wat breed, niet heel erg breed maar gewoon klein maatje meer maar 44-46.. Dan is het: "lekker buikje hoor", zegt zij gekscherend: "Noem je mij nu dik!?!" Ik: Nee, moddervet, we lachen en klaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit klinkt zo fout. Ik hou ervan
Dat zei je er niet bijquote:
Ja ze is zwanger. Lekker makkelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze kan wat hebben, mijn vrouw is wat breed, niet heel erg breed maar gewoon klein maatje meer maar 44-46.. Dan is het: "lekker buikje hoor", zegt zij gekscherend: "Noem je mij nu dik!?!" Ik: Nee, moddervet, we lachen en klaarIk hou van mijn vrouw, groot van binnen, groot van buiten
Daarvoor ook al wel hoor, toen was het haar dikke ooglid omdat ze een keer d'r kop had gestoten. Of nee, haar moddervette ooglid. Sorry..quote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja ze is zwanger. Lekker makkelijk
Lol what?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarvoor ook al wel hoor, toen was het haar dikke ooglid omdat ze een keer d'r kop had gestoten. Of nee, haar moddervette ooglid. Sorry..
Dat, ze had een dik oog want gestoten. Eerst was dat "Met je dikke ooglid", later toen een "vriendin" haar van haar beste kant liet zien (en dat is heel wat), ontstond het stukje noem je me nu dik, nee, moddervet. En toen werd het moddervette ooglid geborenquote:
Ja doe nog maar een bakkiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |