vies wijf , heeft er niemand een vrouwen gaydar , ik weet het nog niet zo net bij sharicequote:
In positieve zin hoop ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de machtsverhoudingen zijn wel flink opgeschud zo.
Keanu sluit aan bij Jolien, Jordy, Mattheus. Axel en Janequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, de machtsverhoudingen zijn wel flink opgeschud zo.
Ik mis de draaideur.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten bij de '24 draaideur vibes
Pfffff daar zal zijn hoofd echt naar gestaan hebben, wat een bs Elsaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef Schakeltopia het volgende:
omg wicky heeft kunnen stemmen voor jou zegt elsa
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:43 schreef Puzzie het volgende:
Mama ziet Eva de laatste dagen alleen maar saddy
aah arm evaatjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:43 schreef Puzzie het volgende:
Mooi koffer naar binnen en naar huisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:43 schreef Puzzie het volgende:
Oja, die is ook nog straks jarigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:43 schreef odie22 het volgende:
ik denk dat ze om 0:00 uur wel iets doen voor eva
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mooi koffer naar binnen en naar huis
Opgerot staat netjes
Zo klaar met die zeikerds
Als je het niet leuk vindt
GA!
Je vergeet dat Keanu er nog bij moet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Flow3r het volgende:
Volgende bank : Eva, Pootje, Sharice en Milena![]()
Volgende bank : Eva, Pootje, Sharice en Milena
Ik weet niet wat ze is...bi gay of wat dan ook maar ze is in iedergeval stapel verliefd op Milena....Vandaar dat Mattie van haar weg moest ziet ze als rivale.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
vies wijf , heeft er niemand een vrouwen gaydar , ik weet het nog niet zo net bij sharice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |