Als uitlaatklep?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:22 schreef b_engeltje het volgende:
Waarom ging jordy bier en tinten zingen toen wicky het huis had verlaten?
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:22 schreef b_engeltje het volgende:
Als ze dat sowieso niet van plan zijn vanavond al. Een soort Valentijnsverrassing voor Jolienquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Wicky is weg mensen zeggen dat Jeffrey wel eens kan terug komen in zijn plaats dat zou geniaal zijn hahaha lachen als dit gebeurd 😂
Dat ben ik met je eens, alleen ik maakte de opmerking omdat ze al 2 dagen hiermee bezig is, ook voor het vertrek van wickyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar je weet pas hoe dat voelt als je het zelf ervaart. Dat is lastig inschatten van te voren. En nu er iets met Wicky aan de hand is en er iets naars in zijn familie speelt, kan dat wel extra verlangen oproepen naar contact met thuis. Dat is heel logisch.
Maar dat ging dan ook op een heeeeele andere manierquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee wanneer Nathalie Danielle en Jowie eruit gingen
Maar die gingen tegelijk
Alleen grappig als Jolien weggaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Wicky is weg mensen zeggen dat Jeffrey wel eens kan terug komen in zijn plaats dat zou geniaal zijn hahaha lachen als dit gebeurd 😂
Die was toch betrapt met het ei......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat is al weer ff geleden. Danielle miste toch haar thuis en kinderen?
Niet deze avond maar in de nieuwe weekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als ze dat sowieso niet van plan zijn vanavond al. Een soort Valentijnsverrassing voor Jolien
Correctie; was toch eerder. Kan niet duidelijk terugvinden welke exacte dag, maar idd na een week of 4.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Is seizoen 1 echt vrij laat rond dag 40/50 ofzo, had je Mike, Matt en de roll de clips bitch
Heel grappig jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Clasientje het volgende:
Omdat hij enorm simpel is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:22 schreef b_engeltje het volgende:
Dan is het momentum weg.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:24 schreef Clasientje het volgende:
Niet
[..]
Niet deze avond maar in de nieuwe week
Mag BB nu ook wel doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dat ging dan ook op een heeeeele andere manier![]()
wat was dat leuk toen
Jolien vertrekt niet zou eerder Keanu zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alleen grappig als Jolien weggaat
Maar dan zou ik Fleur eerder een kans gunnen.
Maar die tettert alle informatie het huis in.
Oh nou 5 februari scheelt niet heel veel met 14 februari en toen zaten ze ook een paar dagen eerder in het huis.quote:
Ik ben voorrrrquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag BB nu ook wel doen
Met David en Eva
Nee, ik hoop niet dat Jeffrey dat doet......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Clasientje het volgende:
Ik zocht dit overzicht ja maar kon het niet vindenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:26 schreef rinardo het volgende:
[..]
Start 31 dec en Matt en Jerrel kwamen 4 Februari verschil 34 dagen
[ link | afbeelding ]
ze begonnen toen ook eerderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We zitten nu al veel verder in het seizoen dan toen. Ik denk nog net in de fase waarin de FEBO nog mensen in de 'holding' had om in te passen. Denk dat dit nu niet meer het geval is.
We zitten nu al in week 7 of 8 toch? Toen in week 4.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:28 schreef greysbones het volgende:
Nee hoor
[..]
ze begonnen toen ook eerder
Zeg ook niet dat we het eens hoeven zijn. Maar gezien het nog maar net gebeurd was, was ik het alleen niet eens met jouw mening ;p Leek me alsof je net als ik vaak bij mensen zie, wat kortzichtig over rouw dacht dus dacht ik verduidelijk even hoe ik er naar kijk. Was niet per se als lesje bedoeldquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat mijn mening is, jij hebt jouw mening, we hoeven het niet eens te zijn. Maar ik hoef geen lesje in rouw, vind dat een erg zwaar woord in deze context.
Eind week 6 nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We zitten nu al in week 7 of 8 toch? Toen in week 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |