Weet ook niet of hij er wat aan kan doen......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, bijna altijd meteen van die uitersten; of overdreven in de put, of overdreven in de gordijnen.
Heeft ie helemaal niet nodig, want zit ie er gewoon tussenin kan hij echt wel op een echt grappige manier uit de hoek komen en zeker goeie gesprekken voeren. Die Jordy zien we eigenlijk niet veel meer.
Echt hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:54 schreef Puzzie het volgende:
Elsa wil ff horen dat Jane er nog is dankzij haar
Doe dan inderdaad ook maar gelijk vanavond wegquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:54 schreef Koos1958 het volgende:
Als David s nu ook zo eruit zou gaan kunnen de 3 genomineerde gewoon blijven. Die willen wel graag blijven
Voor rouw en verdriet staat geen vaste tijdsduurquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik ben voor Jane, maar ze blijft er nu wel erg in hangen
Die speculazen er wel flink op los.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef rinardo het volgende:
media heeft het over een overlijden in de Familie
rinardo in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Dacht dat hij ook al een paar dagen aangaf dat hij niet lekker in z’n vel zat en het niet erg zou vinden om weg te gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:56 schreef Willewa het volgende:
Ik had Wicky wel zien winnen somehow (iig een kans) vanwege grote gunfactor.
Zit niks kwaad in die jongen, is erg dankbaar, empathisch en zit vol humor. Gewoon echt een leuke gast.
Jammer jammer jammer. Maar vooral voor hem vervelend natuurlijk.
Mogelijk staat er . speculaties dusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef rinardo het volgende:
Oeiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef rinardo het volgende:
Zo gaat dat dus he, ik zou het artikel lekker weghalen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef rinardo het volgende:
Ja, dat kan je de schuld blijven geven maar dat is wat je er zelf van maakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Wetend dat ik elke keer target ben is ook echt vermoeiend.
Eens, maar rouw? Je geeft je op voor BB en weet dat je x-tijd geen contact hebt met de buitenwereld. Snap echt wel de teleurstelling, maar die komt alleen omdat de verwachting te hoog is/was, mijn meningquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Voor rouw en verdriet staat geen vaste tijdsduur
Net ff gelezen ja. Wat een onzin weer van zo’n site om zo’n conclusie weer te trekken. Kwalijk ook als het om zoiets gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mogelijk staat er . speculaties dus
Een uur langer......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ook niet of hij er wat aan kan doen......
Wacht nog helemaal met mijn oordeel want inderdaad ze weten het al veel langer als wij en waarschijnlijk meer dan ons waarom Wickey naar huis is....omstandigheden kan van alles zijn.....
Wat een ongepaste insinuatie van zo'n roddelsite. Laten ze Wicky met rust laten en de ruimte geven tot hij zelf bekend maakt wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef rinardo het volgende:
Ordinaire clickbait site.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een ongepaste insinuatie van zo'n roddelsite. Laten ze Wicky met rust laten en de ruimte geven tot hij zelf bekend maakt wat er aan de hand is.
Overdrijft Jane niet een beetje ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Wetend dat ik elke keer target ben is ook echt vermoeiend.
Maar hoe lang weten ze dit nou? Nog maar net ;p logisch toch als iemand die je erg liefhebt zomaar onverwacht weg moet. Totaal 0,0 voorbereiding. Mentaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, maar rouw? Je geeft je op voor BB en weet dat je x-tijd geen contact hebt met de buitenwereld. Snap echt wel de teleurstelling, maar die komt alleen omdat de verwachting te hoog is/was, mijn mening
wel weten dat Jane overdrijft en niet weten wat er aan de hand is?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overdrijft Jane niet een beetje ?
En whuttt wicky weg!!
Sorry als je dat klasse noemt...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef -river- het volgende:
Er is gewoon zo weinig klasse daar, de enigste twee waren Wicky en Jane.
Ga maar vast vanavond.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:10 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft zin om uit te gaan met z'n allen in Amsterdam..
leuk hotel boeken, nachtclub samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |