quote:
Maar kiek Chantal eens gaan dan......quote:
Daar ben ik ook niet echt van fan. Al droomde ik laatst wel over haar..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar kiek Chantal eens gaan dan......
Heb je het resultaat nog ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben ik ook niet echt van fan. Al droomde ik laatst wel over haar..
Ik zat in een soort van Sterren op het Doek en ik moest een portret van haar schilderen.
Mensen schilderen kan ik echt niet...
Nee, ik werd al wakker voordat er verf op het doek zatquote:
Zonde dat je Chantal niet even ondergekladderd hebt ...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik werd al wakker voordat er verf op het doek zat
Gap!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik mag m ook welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef Deisyy het volgende:
Bijzonder mens, maar wel intelligent en grappig.
Moest wel lachenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En dat op Valentijnsdagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deez !
Hier.. voor jou!
[ afbeelding ]
Toen ik hem de eerste keer hoorde... wist ik niet dat het Froger was... maar vind het een heerlijk..vrolijk.. fuck it.. have fun liedje !quote:
Ja precies, niet te serieus nemen allemaal, is toch gewoon leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik hem de eerste keer hoorde... wist ik niet dat het Froger was... maar vind het een heerlijk..vrolijk.. fuck it.. have fun liedje !
Zelfs die clip is ouderwets slecht en leuk
Was dat ook in de kroeg van zijn ouders??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:24 schreef chufi het volgende:
Rene die als jonge rijzende ster een paar keer tegen me heb lopen knipogen in de kroeg ... Volgens mij woonde hij nog bij zn ouders ... dus verder geen aandacht aan geschonken
Zou dat zelf nooit zomaar hebben aangeklikt maar het is erg leuk jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toen ik hem de eerste keer hoorde... wist ik niet dat het Froger was... maar vind het een heerlijk..vrolijk.. fuck it.. have fun liedje !
Zelfs die clip is ouderwets slecht en leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |