quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ook nog een "broek uit".
Echt een timing van
rode deur?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane I was this close following him door de rode deur
Eikel is het.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan doet Jordy wel erg vrolijk met zijn "bier en tieten"
Daar zijn wel wat dingen duidelijk geworden ja. Vond het uiteindelijk wel lullig voor Keanu, die is gewoon keihard genaaid door Milena met de medaillesquote:
Ik zet hem net aan... wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ach dat vind ik sneu voor Wicky
Huis verlaten ivm familieomstandighedenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zet hem net aan... wat is er gebeurd?
Hij probeert op zijn manier iedereen op te vrolijken. Hij bedoelt het echt niet verkeerd, maar zou het beter niet kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft geen enkel sociaal kompas.
Ik ben overgestapt naar de andere stream , ik trek dit nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hadden ze toch ook met Lenniequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk, anders hebben ze geen uitzending.
BB ook nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt naar de andere stream , ik trek dit niet
Fuck neequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Huis verlaten ivm familieomstandigheden
Dat kan ook nog ja..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Wordt vanavond dus gewoon hetzelfde als bij Lennie/Wicky;
Keanu minste stemmen, naar DBK en weer terug het huis in met nominatie pin.
Verschrikkelijk irritante gozerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat is 1x wenselijk maar nu niet. Het spel gaat verder zei BB, dus ook de exit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
En dan loopt morgen (ofzo) ook nog DavidS het huis uit ..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Als je het huis uit gaat moet er echt iets ergs thuis zijn en dan dat domme nummer zingen heeft niets met verkeerd bedoelen te maken maar met zwaar onbeschoft zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij probeert op zijn manier iedereen op te vrolijken. Hij bedoelt het echt niet verkeerd, maar zou het beter niet kunnen doen.
Ik hoop het wel, zou sneu zijn als er nu ineens wel een dubbele exit komtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Dat lukt wel, ze zitten kort op de streams tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ze zullen dus vanavond noodgedwongen een sprong in tijd moeten om de TV kijkers bij te praten
Ja.. ongelofelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan loopt morgen (ofzo) ook nog DavidS het huis uit ..
ja, was erg goed opgemerkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:25 schreef OmaJacky het volgende:
Ik zei nog dat vlak voor de SL wicky voor de 2e x de DBK in moest, waarbij een aantal daar zeiden alweer?.
Ja klopt, mijn fav bewoner eruit, ik hoop dat alles goed komt met hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:25 schreef OmaJacky het volgende:
Ik zei nog dat vlak voor de SL wicky voor de 2e x de DBK in moest, waarbij een aantal daar zeiden alweer?.
Of niet en wachten ze tot maandagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ze zullen dus vanavond noodgedwongen een sprong in tijd moeten om de TV kijkers bij te praten
Wat wij wenselijk vinden doet er niet toe. Dat het spel voor de achterblijvers verder gaat zei BB ook bij Lennie.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, dat is 1x wenselijk maar nu niet. Het spel gaat verder zei BB, dus ook de exit.
Liever Keanu gewoon blijven en genomineerd en dan samen met David S / Eva op de bank en dan 1 van hun weg, die hebben toch niet echt zin. Keanu is iemand die nog graag wil. Heb daar liever mensen die er willen zijn dan die er niet echt willen zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
Keanu gewoon vanavond naar huis please. Dan doen ze volgende week maar niet nomineren omdat het relaxweek is oid
Zou kunnen maar met de liveshow voor de deur moeten ze iet in mijn ogenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet en wachten ze tot maandag
Dat nemen ze wel mee, desnoods in the live.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of niet en wachten ze tot maandag
Ik vond het ook een van de leukste deelnemers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat verdrietig voor Wicky dat hij onder zulke nare omstandigheden het huis heeft verlaten.![]()
Het was een zeer kleurrijk karakter met veel humor. Ik ga hem missen!
Idd wel enigszins paniek bij de FEBO denk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En dan loopt morgen (ofzo) ook nog DavidS het huis uit ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |