En dat doe ik ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik denk, zie en heb gehoord op de stream
Dan had je ook gezien dat ze normaal met elkaar spraken..quote:
Dat is idd het grootste ' probleem' ; perceptie en interpretatiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wat je ook ziet/hoort bij iedereen anders binnen komt.
Met normaal gedrag vertonen had ik het over de reactie na het stemmen van Elsa tegen Jordy. Dat noem ik geen normaal gedrag. Mag dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan had je ook gezien dat ze normaal met elkaar spraken..
Klopt, ik zeg dan ook altijd dat ik verantwoordelijk ben voor wat ik zeg/schrijf en niet voor wat anderen willen horen/lezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is idd het grootste ' probleem' ; perceptie en interpretatie
een valentijnsfeestje, maar zonder dat ze het weten, moeten ze enkele dingen onthouden qua details van het decor van dit feestje, en diegene die het meeste correct weten te onthouden de top 3 mag dan een game spelen voor DM te worden van de weekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:34 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd of ze vanavond nog iets van een feestje krijgen na de live.. dat is wel even nodig.
Ik denk het wel ivm Valentijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:34 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd of ze vanavond nog iets van een feestje krijgen na de live.. dat is wel even nodig.
Zou wel leuk kunnen zijn iddquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:37 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
een valentijnsfeestje, maar zonder dat ze het weten, moeten ze enkele dingen onthouden qua details van het decor van dit feestje, en diegene die het meeste correct weten te onthouden de top 3 mag dan een game spelen voor DM te worden van de week
zou ik persoonlijk een goeie game vindensoort ''geheugentrainer''
Bijkomend voordeel is dan dat er volgende week niet genomineerd hoeft te worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toch sneu dat je de genomineerden dan de hele dag in de stress laat zitten. Zeg dan meteen, ik vertrek vanavond, maar moet nog zien of het waar is.
Wat is dan wel goed om te doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dus omdat er wat van gezegd is doet ze ineens aardig.. dus toch gewoon nep
VAR REVIEWquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien verteld dat ze het mooi vindt van Axel dat hij 6 jaar geleden een huis heeft gekocht.
Mattheus haalt het meteen naar beneden dat Axel heel veel gereden heeft op de vrachtwagen en veel hebt kunnen sparen.
Jolien zegt dat ze dat juist wel wel mooi vindt. Hij heeft ook veel landen gezien.
Mattheus dat Axel niet gelukkig kan zijn want geen normaal sociaal leven als vrachtwagen chauffeur.
En dat hij echt niet gelukkig kan zijn.
Jolien nog zeggen dat Axel juist erg trots is op die prestatie.
Mattheus trekt een rare bek.
Sukkel die Mattheus.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:44 schreef engine het volgende:
Denk dat momenteel David uit het huis verwijderd wordt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
VAR REVIEW
Matt zegt, ik denk dat het ook heel moeilijk is om een sociaal leven te hebben.
Matt zegt, hij is niet gelukkig he.....met die job.
Op een prima manier vind ik.
Storm, glas, water.
Vind jij. Lekker boeiendquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
VAR REVIEW
Matt zegt, ik denk dat het ook heel moeilijk is om een sociaal leven te hebben.
Matt zegt, hij is niet gelukkig he.....met die job.
Op een prima manier vind ik.
Storm, glas, water.
daar zullen ze het deze editie mee moeten doen hoop ik denk ik vermoed ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mooi dat vliegtuig dat in het water weerspiegelt.
Hoe dat nou weer?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
David S gaat wss weg vanavond ,uit zichzelf, dus grote kans dat de avond anders gaat verlopen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
daar zullen ze het deze editie mee moeten doen hoop ik denk ik vermoed ik
Lees jij hier niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:47 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hoe dat nou weer?
Vanmorgen zei hij nog dat ze hem best mogen nomineren, dan ziet hij wel of hij weg moet, zo niet blijft hij.
Met bank en al waar hij in verkleefd zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:44 schreef engine het volgende:
Denk dat momenteel David uit het huis verwijderd wordt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Met bank en al waar hij in verkleefd zit.
Tuurlijk...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haten op bewoners, dikke prima.
Maar wel om de juiste redenen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:52 schreef -river- het volgende:
Misschien heeft Pootje iemands oor eraf gesneden perongeluk.
We weten natuurlijk ook niets zeker , want je hoort vaak niet het hele gesprek op de streamquote:
Dit idd..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haten op bewoners, dikke prima.
Maar wel om de juiste redenen.
Weet je nog hoelaat?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We weten natuurlijk ook niets zeker , want je hoort vaak niet het hele gesprek op de stream![]()
Maar dit was wel een vaag gesprekje en Sharlena allebei traantjes , maar we gaan het zien
Iemand heeft er wel over gepost maar ik weet niet meer wie
Nee maar @LionHeart of/en @KinKiJan postten er iets over volgens mij, maar pin me er niet op vastquote:
Heb dat gedeelte dan ook gemist. Waarom laten ze ons dan stemmen denk ik dan. Is al de 2e keer als dit gebeurd. Misschien een seizoen met 14 starten en dan geen nominatie meerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We weten natuurlijk ook niets zeker , want je hoort vaak niet het hele gesprek op de stream![]()
Maar dit was wel een vaag gesprekje en Sharlena allebei traantjes , maar we gaan het zien
Iemand heeft er wel over gepost maar ik weet niet meer wie
Ik weet het ook niet maar het was een aag gesprek waar je uiteindelijk alle kante mee op kan en meer mensen zeiden er iets over en ik heb zelf wat capjes gemaaktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb dat gedeelte dan ook gemist. Waarom laten ze ons dan stemmen denk ik dan. Is al de 2e keer als dit gebeurd. Misschien een seizoen met 14 starten en dan geen nominatie meer
het is nog niet gebeurd, voorlopig alleen maar speculatiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb dat gedeelte dan ook gemist. Waarom laten ze ons dan stemmen denk ik dan. Is al de 2e keer als dit gebeurd. Misschien een seizoen met 14 starten en dan geen nominatie meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |