Zuipen denk ik (en ja dan ga ik netjes op de fiets of met het OV).quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:01 schreef herverwijderd het volgende:
Maar wat ga je dan met die gelijkgestemden doen als je eigenlijk niets leuk vindt?
Ah okee, ja, dat is wel een goede. Dan zou ik je de kroeg aanraden, daar komen veel mensen die ook graag zuipen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:01 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Zuipen denk ik (en ja dan ga ik netjes op de fiets of met het OV).
Oh dat doe ik zeker, beter dan stressen om geld etc.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
volwassenen die zich vervelen lmao
geniet er maar van
Ik ben hier op het dorp wel eens naar de kroeg geweest maar op een gegeven moment brak er een vechtpartij uitquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:03 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ah okee, ja, dat is wel een goede. Dan zou ik je de kroeg aanraden, daar komen veel mensen die ook graag zuipen.
Heb ik deze week al gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
Tripje naar Duitsland/Luxemburg om daar al je geld uit te geven een idee? Leuke roadtrip, degelijke supermarkten en betaalbare lekkernijen. Wat wil je nog meer?
Dat verbaast me helemaal niets met jouw karakter.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Vrienden zijn er steeds minder
Tsja ligt in de aard van het beestje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat verbaast me helemaal niets met jouw karakter.
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Heb ik deze week al gedaan
Zeker, als je maar niet het woord Fok in de titel gebruikt!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:09 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mag die hier dan gedeeld worden?
Drank en wat boodschappen, en ik heb getanktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:12 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
[..]
Zeker, als je maar niet het woord Fok in de titel gebruikt!
Goed bezig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Drank en wat boodschappen, en ik heb getankt
Ik heb als 30-jarige hele gesprekken met mijn poes. Samen geilen op de duifjes op mijn balkon.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Open wat troll-topics op Fok!
Oh wacht, doe toch maar niet.
Ga wandelen. Met de poezen aan de lijn. Vinden ze vast geweldig
Ik ben helaas afgekeurd voor vrachtwagen en bus (C en D) vanwege medische redenen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:36 schreef 215 het volgende:
Kennelijk verveelde je minder toen je nog geen rijbewijs had. Ga dan voor een motor of vrachtwagen rijbewijs. Heb je mooi iets te doen en om naar uit te kijken.
Ik ga naar de milieustraat om wat weg te flikkeren, maar dat is te kort voor mijn auto dus ik moet daarna nog wel wat verder rijden vind ikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:14 schreef golfer het volgende:
Ga een stukje (op de linker rijbaan) rijden.
Langs Katwijk en Noordwijk enzoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ik ga naar de milieustraat om wat weg te flikkeren, maar dat is te kort voor mijn auto dus ik moet daarna nog wel wat verder rijden vind ik
Weet nog niet waarheen eigenlijk
Das geen goed idee want TS heeft geen rijbewijs TS kan niet rijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:38 schreef oppiedoppie het volgende:
Vroeger als we ons verveelden gingen we naar Valkenburg om daar een kip van het spit te eten, vonden we de beste van Nederland, en daarna wat rodelen en daarna weer terug naar Ter Apel. Soms onderweg in Brabant nog bij wat BMW dealers langs.
Of een dag naar een eiland, ook altijd leuk om te doen.
En inderdaad, als je wilt leren gitaar spelen dan kun je daar ook heel wat uurtjes in kwijt maar denk niet dat je daar de discipline voor kunt opbrengen anders had je het wel al gedaan.
Ligt eraan waar hij woont want je kunt ook altijd met het OV natuurlijk. Vanuit Ter Apel met het OV naar Valkenburg is niet te doen. Ja, kun je net heen en terug. Sowieso hier in Drenthe is het ruk met het ov. Blij dat ik een auto heb in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Das geen goed idee want TS heeft geen rijbewijs TS kan niet rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |