Hallo allemaal
Ik verveel me. Ik hoor van allerlei mensen dat ze zo druk druk druk zijn, burnout, overspannen, overprikkeld. Maar ik verveel me eigenlijk dood.
Ik werk 36u per week. Ja ik zou nog meer kunnen werken maar dan krijg ik nog meer vrije dagen en ik zou bij god niet weten wat ik met al die vrije dagen moet. Ja uitbetalen maar eerlijk gezegd heb ik dat niet per se nodig op het moment. Ik werk vrijwel altijd thuis (remote team en kantoor is andere kant van het land).
Ik heb geen partner, wil ik ook niet meer. Ik heb ook geen kinderen. Ik heb wel 2 lieve poezen.
Vrienden zijn er steeds minder, de weinige vrienden die ik heb zijn dus allemaal druk druk druk/overspannen of zijn net zoals ik niet sociaal en willen vrijwel nooit iets doen. Bovendien heb ik in mijn dorp geen vrienden.
Vrijwilligerswerk doe ik al een beetje maar zelfs degene die ik begeleid als vrijwilliger heeft vaak geen tijd, druk druk druk, ook kinderen etc.
Sporten vind ik niet zo leuk, ik ga heel af en toe roeien maar meer niet. Het is nou ook winter dus gaat niet echt om dat vaker te doen. Echt wedstrijdsport is niks voor mij. Sportschool vind ik ook niet leuk. Hardlopen? Ik ga nog liever dood.
Ik ging heel af en toe wel eens een rondje fietsen maar ik vind het nou ook te koud daarvoor. Wandelen idem. Ik kan slecht tegen kou.
Af en toe ga ik rondjes rijden met de auto, ik heb morgen een roadtrip staan, maar dat is te duur om heel vaak te doen.
Klussen ben ik slecht in en vind ik niet leuk en stel ik steeds uit bovendien heb ik een huurwoning dus je kan niet zo veel zelf doen.
Ik probeerde wel een beetje de muziek op te pakken b.v. gitaar , of iets crea-bea's zoals breien, maar dat ben ik ook wel weer een beetje beu geraakt.
Wat betreft gamen, ofwel ik doe helemaal niks anders voor een paar dagen, ofwel doe ik het helemaal niet. Ik moet echt 'in' een spel zitten om echt te gaan gamen.
Waar zou je wat meer gelijkgestemden tegen kunnen komen die ook alleenstaand zijn van in de 30 zeg maar?
Want ik verveel me nu toch nogal