abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 februari 2025 @ 11:28:06 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216677321
Tim den Besten heeft na een tijd in de luwte van zich laten horen. De presentator laat weten dat hij kankervrij is verklaard. Verder geeft hij toe zich schuldig te hebben gemaakt aan identiteitsfraude. Het Openbaar Ministerie heeft de zaak tegen hem geseponeerd.

De 37-jarige presentator maakte eind 2023 bekend dat hij een zeldzame vorm van kanker had. Hij legde direct zijn werk neer. Zo werden de opnames van Timmyland meteen stilgelegd.

"Ik ben heel blij dat ik na series van chemokuren en bestralingen vooralsnog kankervrij ben verklaard", zegt Den Besten in een verklaring. "De artsen en verpleegkundigen in het Erasmus MC en het Antoni van Leeuwenhoek-ziekenhuis ben ik diep dankbaar."

Kort nadat het nieuws over zijn ziekte naar buiten kwam, raakte Den Besten in opspraak. Het Parool publiceerde een artikel waarin de presentator door drie mannen wordt beschuldigd van identiteitsmisbruik. Den Besten zou hun foto's en namen op datingapp Grindr hebben gebruikt om contact met mannen te maken.

"Ik heb heel veel spijt dat ik foto's en gegevens heb gebruikt die niet aan mij toebehoren", zegt de presentator. "Daarmee deed ik mensen pijn en verdriet. Ik schaam mij diep. Bij een mediationgesprek heb ik dit aan de slachtoffers kunnen vertellen en daar ben ik dankbaar voor. Maar het neemt niet weg dat wat ik heb gedaan beschadigend is."

Den Besten liet zich opnemen in kliniek
Na zijn kankerbehandelingen heeft Den Besten zich laten opnemen in een psychotherapeutische kliniek, om te werken aan zijn psychische problemen. "Dat is heel goed voor mij geweest. De komende tijd neem ik de ruimte om verder aan mezelf te werken en om fysiek en mentaal te herstellen. Ik ben al een eind op weg, maar ben er nog niet helemaal."

De VPRO, de omroep waarvoor Den Besten verschillende programma's maakte, laat in een reactie weten blij te zijn dat de presentator aan de beterende hand is.

https://www.nu.nl/media/6(...)2F%2Fforum.fok.nl%2F

[ Bericht 17% gewijzigd door Deisyy op 14-02-2025 12:30:02 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 februari 2025 @ 11:28:41 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_216677333
Linkdump

https://www.nu.nl/media/6(...)teitsfraude-toe.html

Kan iemand er van wat van maken? Ik moet zo uit de trein stappen, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_216677389
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Linkdump

https://www.nu.nl/media/6(...)teitsfraude-toe.html

Kan iemand er van wat van maken? Ik moet zo uit de trein stappen, :').
Genezen, Identiteitsfraude gepleegd dus schuldig maar zaak geseponeerd.
pi_216677450
Hij gaat vrijuit wtf
pi_216677518
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 11:28 schreef ChipsZak. het volgende:
NIET MIJN OP.
oke duidelijk
Google is your friend, abuse your friends
pi_216677585
Fijn voor hem dat ie is genezen. Met betrekking tot die identiteitsfraude goed dat het blijkbaar onderling is geregeld en dat ie psychische hulp heeft gezocht.

Hij zal niet de eerste en de laatste zijn met een fake profiel op die sites, het is alleen kut als het net jouw identiteit is die wordt misbruikt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_216677666
En zo rolt links alles recht 14.gif

Gesubsidieerde identiteitsfraude, chapeau hoor.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 12:44:17 #8
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_216678475
Dus net wanneer die wordt beschuldigd krijgt die kanker en wanneer het wordt geseponeerd is die kankervrij?

Das ook toevallig.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChevyCaprice op 14-02-2025 13:29:22 ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_216678536
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 11:56 schreef Het_Bokje het volgende:
En zo rolt links alles recht 14.gif

Gesubsidieerde identiteitsfraude, chapeau hoor.
Het is gesupsidieerde omdat hij bij de publieke omroep werkt?

dus elke ambtenaar die iets crimineels doet is een "staatsgefinancierde boef"
kap gewoon eens om overal een links/rechts discussie van te maken.
pi_216678602
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dus net wanneer die wordt beschuldigt krijgt die kanker en wanneer het wordt geseponeerd is die kankervrij?

Das ook toevallig.
das zeker toevallig.
Maar als hier ergens een luchtje aan zit .(dat het geen toeval blijkt te zijn).
dan komt dat vast bovendrijven en dan kan ons Timmie (helemaal) inpakken.
pi_216678611
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:47 schreef koemleit het volgende:

[..]
Het is gesupsidieerde omdat hij bij de publieke omroep werkt?

dus elke ambtenaar die iets crimineels doet is een "staatsgefinancierde boef"
kap gewoon eens om overal een links/rechts discussie van te maken.
Ja
Ja, eigenlijk wel
Ok, fair
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Spellchecker vrijdag 14 februari 2025 @ 13:21:27 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216679037
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dus net wanneer die wordt beschuldigt krijgt die kanker en wanneer het wordt geseponeerd is die kankervrij?

Das ook toevallig.
Het is dat die artsen geheimhoudingsplicht hebben :+
  vrijdag 14 februari 2025 @ 14:15:32 #13
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_216679704
Waarschijnlijk heeft het OM gewacht met het slachtoffergesprek en de verdere juridische kermis na zijn behandelingen. Dat lijkt me heel redelijk, en ook effectiever. Wat heeft zo'n gesprek voor zin als de zieke aan tafel er door alle pijn en beroerdheid er niet de aandacht bij kan houden, ook al zou hij willen?

Goed dat hij boete heeft gedaan en nobel van de slachtoffers dat ze op deze manier ook gerechtigheid hebben gevonden. Goedkoper en sneller ook nog eens dan een rechtszaak. Keurig opgelost zo.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_216683588
Verrassend.

twitter

Dat kankerverhaal gelooft ook geen hont.
pi_216689065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 19:29 schreef Nober het volgende:
Verrassend.

[ x ]

Dat kankerverhaal gelooft ook geen hont.
Precies elf weken klinkt heel betekenisvol hier maar volgens mij is dat misleidend.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')