Dat is toch een geweldig verjaardagscadeau?quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ze is op 12 augustus geboren, en de eclips van volgend jaar is op 12 augustus.
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:vino_tinto dit is misschien ook wel wat voor jou.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 11:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ze is op 12 augustus geboren, en de eclips van volgend jaar is op 12 augustus.
quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is toch een geweldig verjaardagscadeau?
@:vino_tinto
Wat hield je tegen om te vragen of je met mij mee kan gaan?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
In de buurt van Salou (jaja). Beetje strand, beetje duister
![]()
Er was nog wel wat te krijgen maar je ziet de prijzen nu ook omhoog schieten. Dus ik heb twee boekingen gedaan, beiden annuleerbaar. Een goedkoper appartement via Booving .com en een iets duurder hotel wat ik daar ook vond maar rechtstreeks heb geboekt.
Vliegen op Reus of Barca maar die vluchten zijn nog niet vrijgegeven. Wsch nog auto huren om makkelijker een goede kijkplek te vinden. Of er toch een langere roadtrip van maken maar dan moet ik nog een reisgenoot vinden want die lel alleen rijden vind ik teveel.
Ik krijg het idee dat ze niet helemaal op je zit te wachten.quote:Op vrijdag 5 september 2025 12:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat hield je tegen om te vragen of je met mij mee kan gaan?
Je kan nog annuleren.
Dat realiseerde ik me na het boekenquote:Op vrijdag 5 september 2025 09:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Awesome! Wat onwijs gaaf om te lezen dat er ook zoveel FOK!ers heengaan![]()
En ja, ze begin steeds meer door te krijgen dat er wat gaat gebeuren volgend jaar. Dat wat er nog te krijgen is schiet in prijs omhoog.
Ik neem aan dat je het weet maar de zon staat in Salou tijdens totaliteit 5 graden boven de horizon. En ik zie dat je op googlemaps een berg/heuvelachtig gebied hebt ten westen. Als je een auto huurt zou ik een hoog punt daar in de bergen/heuvels pakken met vrij zicht richting het westen
Lijkt me heel speciaal en deze is gemakkelijk aan te reizen. Als in: ook met de auto kun je er komen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 10:31 schreef Tjacka het volgende:
Maar is dit echt zo speciaal dan? Dus ook in Spanje goed te zien? Vluchten zijn al onbetaalbaar?
Ah zo thanks.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lijkt me heel speciaal en deze is gemakkelijk aan te reizen. Als in: ook met de auto kun je er komen.
In Spanje staat de zon dus wel al laag als het plaatsvindt maar ik verwacht dat de overgang van zomerse zonsondergang naar totale duisternis echt wel gaaf gaat zijn.
Vluchten zijn nog slecht boekbaar. Maatschappijen hebben hun schema niet zo ver vooruit gepland.
Ten eerste het is patatquote:Op vrijdag 5 september 2025 13:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Moet ik dit als een positief antwoord interpreteren?
quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:53 schreef Tjacka het volgende:
Sorry jongens, maar je ga liefde toch niet afserveren over een discussie over ''voeding''.
Nee, wel appelmoes bij de frites.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ten eerste het is patat
En ten tweede, appelmoes bij je patat?
Als ik er een roadtrip van maak, dan stop ik onderweg wel in Rocroi om in een snackbar een "américain" te eten. Dat is een stuk stokbrood met stukjes kip en frites.quote:Op vrijdag 5 september 2025 13:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ten eerste het is patat
En ten tweede, appelmoes bij je patat?
Wat kan er nog mis gaan?quote:Op zaterdag 6 september 2025 01:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik er een roadtrip van maak, dan stop ik onderweg wel in Rocroi om in een snackbar een "américain" te eten. Dat is een stuk stokbrood met stukjes kip en frites.
dat is dan wel weer lekkerquote:Op zaterdag 6 september 2025 01:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als ik er een roadtrip van maak, dan stop ik onderweg wel in Rocroi om in een snackbar een "américain" te eten. Dat is een stuk stokbrood met stukjes kip en frites.
quote:Op zaterdag 6 september 2025 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat duurt idd nog ff maar wel tof @:Starhopper
Ik denk ff reageren want het leek hier wel een slowchatquote:
DTS was er niets bijquote:Op maandag 8 september 2025 11:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk ff reageren want het leek hier wel een slowchat
Beetje jammer ook dat daar niet op wordt ingegrepen maar goedquote:Op maandag 8 september 2025 16:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
DTS was er niets bij![]()
Ga jij ook kijken volgend jaar
Jammer!quote:Op maandag 8 september 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje jammer ook dat daar niet op wordt ingegrepen maar goed![]()
Nee ik zou graag willen maar dat gaat me niet lukken![]()
Lijkt me wel heel erg tof om mee te maken
Jij gaat wel?quote:Op maandag 8 september 2025 20:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jammer!In Nederland is gelukkig ook een mooie gedeeltelijke verduistering te zien
Jaaaaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |