Nee.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Echt?? Vertel vertel! Houd ons niet langer in spanning!!!
Hebben paarden niet een zomer- en een wintervacht? (Zal misschien niet zo dik zijn als bij bepaalde hontensoorten.)quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahaha zo fantastisch altijd. Dat gezever over het weer en de totale paniek als er iets bijzonders gebeurd. Op stal ook. Ohhhh het wordt 17 graden. Moeten de paarden de dekens op of af, dadelijk geen ze dood van de hittte...
Daar waar ze verwarmd terras hebben, jaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
Kjel kjel kjel wat een weer.
Net terug van het dorp, visje gehaald. Werkjas van Proforto uit op de fiets en losjes over het stuur gehangen. Graspriet in de bek, de geur van de lente in de lucht.
Terrassen zaten ook alweer bommetje vol, horeca draait al een prachtig terras seizoen zo.
Mij te koud nog aan de benenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:36 schreef DemonRage het volgende:
Lenteuhhhhhhhh!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Shoarmaaaaaaa in de wei!!!![]()
[ afbeelding ]
Rokjesweer!!!![]()
![]()
Ik geniet met volle teugen, maar ik kan toch niet vergeten dat dit echt niet geheel normaal is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 12:38 schreef INViCTuS het volgende:
Op dit weer valt niet te haten. Zeker in februari niet
Nee, maar het mag wel. Overigens voorlopig ook maar 1 dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen, maar ik kan toch niet vergeten dat dit echt niet geheel normaal is.
Eens hoor, het is wel genoeg geweest met dat waterkoude weer. De afgelopen week was overigens helemaal prima met het zonnetje erbij, maar dat is ons ook niet gegund. Dan liever ditquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, maar het mag wel. Overigens voorlopig ook maar 1 dag.
Tja, het is ook pas eind februari, dus hier moeten we ook nog niet aan wennenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Jammer dat het zo kortstondig is (neerslag pluim):
[ afbeelding ]
Niet??!?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tja, het is ook pas eind februari, dus hier moeten we ook nog niet aan wennen
Awquote:Op vrijdag 21 februari 2025 13:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Tja, het is ook pas eind februari, dus hier moeten we ook nog niet aan wennen
Zeker. In principe hoeven ze geen deken op omdat de vacht dik genoeg is. Maar vaak wordt het wel gedaan zodat de vacht ook weer niet te dik wordt. Zodat ze met rijden niet direct bezweet raken en zo. Denk dat paarden van zichzelf wel een dikkere vacht kunnen krijgen dan de meeste honten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben paarden niet een zomer- en een wintervacht? (Zal misschien niet zo dik zijn als bij bepaalde hontensoorten.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |