Hier nog wel redelijk wat zon gehad. Die 11 graden nu is ook zo erg nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 14:38 schreef Jor_Dii het volgende:
Pff, saai weertje zo en nogal donker ook..
Wel zonnig?quote:Op donderdag 20 februari 2025 15:17 schreef INViCTuS het volgende:
Relatief weinig regen komende tijd
[ x ]
Sterktequote:Op donderdag 20 februari 2025 09:29 schreef MissHobje het volgende:
Wat een schijtweer nu al, explosie aan vocht, 1e regenbui is weer een feit en mijn gewrichten zijn weer optilt door de ontstekingen door de omzwaai van lekker vriezend droog naar nat en warmer, top!
Veel hoge bewolking morgen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ben benieuwd morgen of het ook echt een mooie dag zal worden. Qua temp zal het wel lekker aanvoelen, maar als er bijna geen zon is het ook maar saai. Vandaag was ook lekker qua temp, maar het was alleen maar grijs hier pfff.
Het begin is mooi nu.quote:Op donderdag 20 februari 2025 22:14 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ben benieuwd morgen of het ook echt een mooie dag zal worden. Qua temp zal het wel lekker aanvoelen, maar als er bijna geen zon is het ook maar saai. Vandaag was ook lekker qua temp, maar het was alleen maar grijs hier pfff.
Vooruitzichten zijn alweer een stuk frisser met regen ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef INViCTuS het volgende:
Niks mis met deze temperatuur, hoor. Scheelt toch een laagje kleding. Zon komt er zo bij. Beste dag van de week
Erg mooi. De lente is voor later.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:43 schreef mitt het volgende:
[..]
Vooruitzichten zijn alweer een stuk frisser met regen ook
Maar 7 graden en wisselvallig is helemaal niks toch..quote:
Onderbroekengenotquote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:27 schreef INViCTuS het volgende:
Niks mis met deze temperatuur, hoor. Scheelt toch een laagje kleding. Zon komt er zo bij. Beste dag van de week
Nee, is niks. Maar 2 of 12 graden en wisselvallig is ook niks.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 08:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Maar 7 graden en wisselvallig is helemaal niks toch..
Ik kijk er ook zo niet naar uit om tijdens mijn ronde straks honderd keer hetzelfde gesprek te voeren over nou ja het werd toch wel tijd he, heerlijk dit!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahaha zo fantastisch altijd. Dat gezever over het weer en de totale paniek als er iets bijzonders gebeurd. Op stal ook. Ohhhh het wordt 17 graden. Moeten de paarden de dekens op of af, dadelijk geen ze dood van de hittte...
Begrijp dat ook niet. Het duurt misschien 2 uurtjes dat het 16/17 graden is. Nou nou Poeh Poeh. Man, wees blijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 09:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Hahahaha zo fantastisch altijd. Dat gezever over het weer en de totale paniek als er iets bijzonders gebeurd. Op stal ook. Ohhhh het wordt 17 graden. Moeten de paarden de dekens op of af, dadelijk geen ze dood van de hittte...
Dan heb ik nieuws voor je..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 10:38 schreef cherrycoke het volgende:
Die grijze depressie mag je houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |