Ja kan wel zo ongeveer, heb het niet precies bij gehoudenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank dan kan ik de afbeelding (voor de uitslag) in ieder geval op aanpassen
Ik meende dat er 3 uren zon was gemeten?
Haha helemaal goedquote:Op zondag 16 februari 2025 17:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja kan wel zo ongeveer, heb het niet precies bij gehouden
Ja wel leuk idee, zou dat werken op mijn balkonquote:Op zondag 16 februari 2025 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haha helemaal goedmooi ik kan wel vast afbeeldingen maken voor morgen, hopelijk staat het er dan op XD
Jij moet maar effe zonmeter halen joh!
Vast wel, dan gooi je er maar een lamp bovenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja wel leuk idee, zou dat werken op mijn balkon
Heeeurlijk Oud-Hollandsch plaatje.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vast wel, dan gooi je er maar een lamp boven
Eind de middag deze geschoten, was wel even brrrrr op de fiets
[ afbeelding ]
Wow prachtplaatquote:Op zondag 16 februari 2025 19:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vast wel, dan gooi je er maar een lamp boven
Eind de middag deze geschoten, was wel even brrrrr op de fiets
[ afbeelding ]
Gedurende 24 uurquote:Op zondag 16 februari 2025 18:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
15+ graden
WE ARE SO FUCKING BACK
Haha.. nee 15 is lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Die 15 graden gaat voor jullie waarschijnlijk wel als een zomerse dag voelen gezien wat jullie afgelopen tijd gewend waren.
RIP @:geschiedkundige heb je het koelvest al klaarliggen?
Ik heb er maar eens een dag vrij voor genomenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Die 15 graden gaat voor jullie waarschijnlijk wel als een zomerse dag voelen gezien wat jullie afgelopen tijd gewend waren.
RIP @:geschiedkundige heb je het koelvest al klaarliggen?
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op maandag 17 februari 2025 14:31 schreef PzKpfw het volgende:
Nog een maandje en zullen we zo onderhand wel eens de eerste echt mooie lentedagen kunnen verwachten. Vandaag uiteraard ook prachtig maar verlang onderhand wel echt naar warmer weer.
quote:Op maandag 17 februari 2025 16:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Ik had het niet tegen jou wijsneus.quote:Op maandag 17 februari 2025 17:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vrijdag 18 graden en waarschijnlijk zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |