abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216700827
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216701189
Hier weer wat vredelievende Palestijnse kinderen. Kinderen waar men zich in bepaalde Westerse kringen zo druk over maakt.

twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 16 februari 2025 @ 12:32:39 #33
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216701667
quote:
13s.gif Op zondag 16 februari 2025 11:58 schreef HowardRoark het volgende:
Hier weer wat vredelievende Palestijnse kinderen. Kinderen waar men zich in bepaalde Westerse kringen zo druk over maakt.

[ x ]
[ x ]
Cultuur van de dood.
pi_216701852
Ook weer opmerkelijk dit. Een congres van Al Jazeera, waar de leider van Hamas zit te spreken over hoe men meer oorlog wil. En dit is dan een mediakanaal die talloze Westerse journalisten klakkeloos overnemen in hun berichtgeving.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216702162
quote:
13s.gif Op zondag 16 februari 2025 11:58 schreef HowardRoark het volgende:

[ x ]
[ x ]
Oei Eylon maakt qua tekst onderscheid tussen Hamas en de kinderen. Dat past niet bij jouw post
pi_216702534
Dit zijn simpelweg kleine Hamas aanhangertjes. Die worden op jonge leeftijd al geïndoctrineerd in dat wereldbeeld.
pi_216702599
En tot zover ook weer het verhaal dat het Israëlische leger zou samenspelen met zulke mensen, een narratief dat geregeld opduikt, vooral in veel Westerse media.
quote:
Some 20 ultra-Orthodox Israelis detained by IDF after they illegally entered Lebanon overnight

A group of some 20 ultra-Orthodox Jewish Israelis illegally entered Lebanon overnight, before being detained by IDF troops and handed over to the police.

Israel Police say that it received reports from the IDF that the suspects were detained inside Lebanon after they crossed the border.

The group was apparently trying to reach the tomb of Rav Ashi, a fourth-century Babylonian scholar who is believed buried in the hills near Manara in the Galilee panhandle.

The shrine marking his burial spot straddles the Blue Line and is situated within a militarized compound hemmed in between an IDF post and UNIFIL base.

Police note that crossing the border illegally is punishable with up to four years in jail.
pi_216703143
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 11:23 schreef Chadi het volgende:

[..]
Daarnaast ook of de factoren man made zijn met dat doel of niet.
Als je mensen voedsel, electra, zorg onthoudt en afbreekt en ook nog eens met zulke wapens aanvalt, dan spreek je van genocidale intenties omdat je een populatie als geheel wil decimeren. Daar is geen twijfel over mogelijk. Het is genocide.
Precies ja, ipv ze te "verdedigen", jaagt Hamas de Palestijnen liever de vernietiging in.
pi_216704708
twitter
  zondag 16 februari 2025 @ 16:49:10 #40
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_216705911
quote:
13s.gif Op zondag 16 februari 2025 12:44 schreef HowardRoark het volgende:
Ook weer opmerkelijk dit. Een congres van Al Jazeera, waar de leider van Hamas zit te spreken over hoe men meer oorlog wil. En dit is dan een mediakanaal die talloze Westerse journalisten klakkeloos overnemen in hun berichtgeving.

[ x ]
Als ik de toonzetting van de beste tweeter al zie ‘de organisatie die zijn eigen bevolking uitmoorde’ dan nodigt het niet uit om verder te lezen. Zou er eigenlijk een conflict bestaan dat dusdanig polariseert dan dit conflict? Waarbij met name één kant geen enkele kritiek duldt op haar kant van de zaak? Ik geloof niet dat er iemand te vinden is die Hamas wil goedpraten ofzo. Maar van de andere kant is de nuance vaak totaal zoek.
Rini dankjewel.
  zondag 16 februari 2025 @ 17:25:20 #41
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216706349
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 15:36 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
definitief afrekenen met de restanten van HAMAS

quote:
Amerikaanse minister Rubio pleit in Israël voor 'eliminatie' Hamas
Jippie 16-02-2025 14:47 print
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Marco Rubio, is van mening dat de Palestijnse groep Hamas "uitgeschakeld" moet worden.

Rubio maakte deze opmerking zondag tijdens een persconferentie met de Israëlische premier Benjamin Netanyahu, met wie hij in Jeruzalem overleg voerde.

"Hamas kan geen militaire of bestuurlijke macht behouden", verklaarde Rubio. Netanyahu verzekerde Rubio dat Israël daarvoor zal zorgen. Hij dreigde ook met het "openen van de poorten van de hel" als Hamas niet alle Israëlische gijzelaars vrijlaat die ze nog vasthouden.

Ze gaven ook aan dat ze de plannen besproken hebben die president Donald Trump voor de Gazastrook heeft. Trump wil dat het gebied na het conflict tussen Hamas en Israël onder Amerikaanse controle komt.

De Palestijnen zouden naar naburige landen moeten verhuizen.
Netanyahu verklaarde dat de VS en Israël samenwerken om "Trumps gedurfde visie" te verwezenlijken.

Iran
Iran, Syrië en Libanon kwamen ook aan bod. Rubio legde de nadruk op het feit dat Iran, volgens hem, verantwoordelijk is voor alles wat de vrede en veiligheid in de regio in gevaar brengt, en dat het land geen kernwapens mag ontwikkelen.
Netanyahu verklaarde dat Israël sinds het begin van de oorlog in Gaza Iran "een gevoelige klap" heeft toegebracht.

Hij zei er zeker van te zijn dat hij met Amerikaanse steun "het werk zal afmaken
."
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216708393
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 17:25 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
definitief afrekenen met de restanten van HAMAS
[..]
."
Zou knap zijn. Vanuit de VS en Israël kregen we medio januari de berichten dat Hamas het aantal verloren terroristen al had weten aan te vervangen met jonge terroristen waardoor Hamas weer even groot is en sterk is als voor 7 oktober.... Maar nu gaat het wel echt lukken :Y
  zondag 16 februari 2025 @ 19:35:28 #43
323876 michaelmoore
pi_216708470
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 19:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Zou knap zijn. Vanuit de VS en Israël kregen we medio januari de berichten dat Hamas het aantal verloren terroristen al had weten aan te vervangen met jonge terroristen waardoor Hamas weer even groot is en sterk is als voor 7 oktober.... Maar nu gaat het wel echt lukken :Y
ik denk dat het toch neerkomt op een verplaatsing van dit vechtclubje
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216709095
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 19:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ik denk dat het toch neerkomt op een verplaatsing van dit vechtclubje
Nee hoor. Gewoon naar de hel bombarderen.
Intolerant voor intolerantie
  zondag 16 februari 2025 @ 20:06:50 #45
323876 michaelmoore
pi_216709108
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Dat kan ook
pi_216709478
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2025 20:06 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Misschien kan de optie verhongeren terug op tafel
Nobody will let us cause 2 million civilians to die of hunger, even though it might be justified and moral
pi_216710255
Ondertussen zijn we wel gewend dat de terroristen van Hamas mensen als schild gebruiken.

Oh, wacht...

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216710271
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 21:15 schreef egayalS het volgende:
Ondertussen zijn we wel gewend dat de terroristen van Hamas mensen als schild gebruiken.

Oh, wacht...

[ x ]
BOEHOEHOE :+

Raar he, dat ze eerder een onschuldige lieve Palestijn in bloederige lappen vlees laten uiteen spatten door zo'n laffe boobytrap dan een eigen soldaat. Echt, heel bijzonder. :+

Niet alsof Hamas geen boobytraps zou plaatsen in burger objecten, want ze zijn veel te lief, toch? :+
pi_216710390
Ondertussen zijn we wel gewend dat de terroristen van Hamas mensen martelen.

Oh, wacht...

Benieuwd wanneer de NOS met een artikel met persoonlijke profielen komt over de uitgemergelde en gemartelde Palestijnse krijgsgevangenen die in deze ruil zijn vrijgelaten

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216710460
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 21:26 schreef egayalS het volgende:
Ondertussen zijn we wel gewend dat de terroristen van Hamas mensen martelen.

Oh, wacht...

Benieuwd wanneer de NOS met een artikel met persoonlijke profielen komt over de uitgemergelde en gemartelde Palestijnse krijgsgevangenen die in deze ruil zijn vrijgelaten

[ x ]
Weer een kankerpatient die niet op de lijst van de terroristen ruil stond?
pi_216710469
Petje af voor de Israel lobby dat de VS bespeelt als een viool.

Sen. Mark Warner, at the Munich Security Conference, wants you to know the real story behind the TikTok ban—that Israel was the driving force behind its passage in Congress:

“I want to see if you're going to tell the real story,” Warner said to former congressman Mike Gallagher, a Palantir executive who, alongside Warner, first introduced the bill labeling TikTok a national security threat.

Gallagher responded: “The bill was still dead until October 7th. And people started to see a bunch of anti-Semitic content on the platform, and suddenly our bill had legs again.”

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_216711056
Ik krijg het idee dat Slayage de "find out"-fase niet zo leuk vindt.
pi_216715822
twitter

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Nober op 17-02-2025 12:06:09 ]
  Moderator maandag 17 februari 2025 @ 13:10:40 #54
8781 crew  Frutsel
pi_216717570
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2025 21:33 schreef egayalS het volgende:
Petje af voor de Israel lobby dat de VS bespeelt als een viool.

Sen. Mark Warner, at the Munich Security Conference, wants you to know the real story behind the TikTok ban—that Israel was the driving force behind its passage in Congress:

“I want to see if you're going to tell the real story,” Warner said to former congressman Mike Gallagher, a Palantir executive who, alongside Warner, first introduced the bill labeling TikTok a national security threat.

Gallagher responded: “The bill was still dead until October 7th. And people started to see a bunch of anti-Semitic content on the platform, and suddenly our bill had legs again.”

[ x ]
Je wilt toch niet impliceren dat het anti-semitisme, je weet wel dat hardnekkige fenomeen dat ze altijd zeggen keihard te willen bestrijden, vaak toch wel ERG goed uitkomt en instrumenteel is op allerlei gebieden :') (Zo ja, dan heb je gelijk)

Zeg, je zoekt een excuus voor een inval in een ander land: "Heeej, daar zitten Nazi's, BOMB THEM!" <-- de Evangelisten heb je standaard mee, die stemmen altijd YES bij "zullen we bombarderen in een Moslim land?". Als de brave hondjes die ze zijn.. even likken!

Zeg, je zoekt een manier iemand te diffameren: "Anti-semiet, en uiteraard, een Nazi! Pak ze!!" <- met de Media in koor, in unisono. Als ze je moeten hebben of je kwaakt teveel waarheid, BAN! Block en Demonetize.. shut it down.

Met alle respect, maar dit "trucje" werkt nu al zo lang. Voor een ieder die er nog steeds intrapt: Sorry, je gedraagt je niet anders dan een getrainde hond die op commando bij het woord "nazi" of "anti-semiet" gaat mee blaffen i.e. meehuilen met de wolven in het bos.

Maar stel je 1 simpele fokking vraag: "Zeg eh, maar hoe denken Joden dan eigenlijk over ons?"

"Jaaa daag, daar gaan we mooi niet op in, wat een bizarre vraag Buikbrein! hoe kom je erop?!" :D :D Nog niemand is ooit op die vraag ingegaan hier, iedereen weet het zo goed als het om anti-semitisme gaat, en klimmen maar al te graag in de pen om je kokketerend de les te lezen over de Holocaust en weet ik t wat allemaal..

Maar die simpele vraag: Wat zegt Judaisme, de religie, over ons?? Die kunnen ze plots niet beantwoorden, da's te moeilijk, te complex?? :D

Zo dan nu even pootje geven, en af!! in je mandje, als een goede hond, als een goede Goyim. Braaf!

Denk dat iedereen hier inmiddels wel doorheeft hoe het werkt, je mag op Christenen en Moslims of je Westerse Europese medemens zoveel bashen als je wilt, ALL day long.. maar zeg 1 ding over Joden en/of Judaisme: You're OUT!!!

Iemand die het nog wilt proberen? be my guest, kijk eens hoe ver je komt :D :D :D

Tik 3x eenzelfde bashende zin, en vul Jood, Christen en Moslim bij elke zin.. welke zou blijven staan? Well well well, goh, nou wat zal het worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Buikbrein op 17-02-2025 13:34:20 ]
pi_216718812
Um, goed verhaal... lekker kort. :D

Kortom, het groeiende antisemitisme is toch weer de schuld van de joden. :')
pi_216718850
quote:
9s.gif Op maandag 17 februari 2025 14:36 schreef Cuendillar het volgende:
Um, goed verhaal... lekker kort. :D

Kortom, het groeiende antisemitisme is toch weer de schuld van de joden de Israëlische regering en iedereen die de misdaden steunt.
Fixed*
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 17 februari 2025 @ 15:25:25 #58
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216719465
quote:
11s.gif Op zondag 16 februari 2025 22:05 schreef Cuendillar het volgende:
Ik krijg het idee dat Slayage de "find out"-fase niet zo leuk vindt.
All bombs away.
pi_216721698
Benieuwd of slayage vrijdag met een paar stilliggende magere voor dood acterende terroristen komt aanzetten als counteraanval.

twitter
  maandag 17 februari 2025 @ 18:57:35 #60
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216722218
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 13:25 schreef Buikbrein het volgende:

Anti-semitisme is prima.

Ik heb even alle kul uit je post verwijderd en samengevat tot wat je werkelijk zegt.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')