En nu trappen ze allemaal in het verhaal dat Milena heeft opgehangen ook al is dat gebaseerd is op de waarheid. Ze slachtoffert Sharice terwijl ze zelf net zo nasty isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:56 schreef Folies het volgende:
Keano heeft zich vandaag ook nog goed in laten pakken door Milena en haar een mooi briefje geschreven.
Daar heeft Jordy gelijk inquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zijn de beide Davids geniepig
Ziet ie goed. Vooral David S.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zijn de beide Davids geniepig
Jordy is geen domme jongenquote:
Die snapt er geen jota van....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:03 schreef Willewa het volgende:
Jane denkt dat er geen livestream is? 😅 ‘kijkers zien ons 1 uur per dag’.
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:05 schreef Willewa het volgende:
Maar goed, misschien komen veruit de meeste stemmen wel van televisiekijkers, dat weten we ook niet natuurlijk.
Is het ook, Elsa wordt de hand boven het hoofd gehoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leh-kùr
Kan dat niet morgen in de uitzending zitten? De irritatie liep op tijdens dat kring gesprek. Ik weet niet of het ervoor of erna is gebeurtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het uitfoeteren van Elsa tegen Jordy is niet uitgezonden. Ik vind dat belangerijke info voor stemmers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |