Zou je wel naar bed gaan? Slapen kost wel heel veel tijdquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:51 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen ben ik nog een was aan het draaien, moet ik nog douchen, moet ik nog wat eten (heb vanavond 12 km gerend pffff) en moet ik inpakken voor een weekendje met B. Oh en de wekker gaat 6:30 weer
Ik hoop er over een halfuurtje of zo wel in te liggen. De was is net klaarquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je wel naar bed gaan? Slapen kost wel heel veel tijd![]()
Etentje was gezellig en (bijna helemaal) lekker.
Heerlijke champignonsoep, bloemkool/kaas quiche en een flinke salade met heel veel lekkers erin. Nagerecht was (mislukte) rijstepap daar kon je een muur mee metselen, was haar eerste keer. Was ook totaal niet zoetig, geen kaneel of andere smaakmakers
Den Uyl zit in den oliequote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:35 schreef derLudolf het volgende:
Koekoek, Koekoek
Ja, Joop moet in den hoek
Boogschieten in het kader van Valentijnsdag?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:40 schreef Tele6 het volgende:
Zijn er hier mensen die iets gaan doen voor valentijnsdag?
We hebben gister bij de sportclub iig geoefend met boogschieten
Inderdaad!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boogschieten in het kader van Valentijnsdag?
[ afbeelding ]
Dat deed de dame hier in huis ook. Wel ontbijt eisen, maar koffie zetten, ho maar. Nu heeft ze wel mijn schoot in beslag genomen en dat is niet handig hoe gezellig ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik was wel teleurgesteld dat ik van mijn twee mannen in huis niet eens een ontbijt op bed kreeg, maar uit bed gehuild werd om hún ontbijt klaar te maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |