quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:09 schreef StevenHyde het volgende:
Sticks in afaslive was geweldig. Net thuis
Niet eens. Ging om dat filmpje van die Hamsterdance. Was een van de eerste gifjes volgens mijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
leg uit
Komt nu een verhaal over ex verwacht ik
volgens mij was het een flash animatie op een websitequote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet eens. Ging om dat filmpje van die Hamsterdance. Was een van de eerste gifjes volgens mij
https://en.wikipedia.org/wiki/Hampster_Dance Hmmm... Beide foutquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
volgens mij was het een flash animatie op een website
WOWquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:50 schreef Kissingbird het volgende:
Sticks - Het mooiste komt nu![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
WOW
daar gaan serieus mensen heen om die bagger live te zien?
Klinkt als een paar kansloze gasten die geen stem hebben om te zingen en te lui zijn om, te werken en dus maar deze shit zijn gaan maken.![]()
Verschrikkelijk zeg wat een armoe
Ik ken het van de website (Die tegenwoordig te koop staat) en waar niks anders op te zien was dan wat hamsters en dat irritante deuntje en of het Meme heet of wat er verder mee gedaan is dat ga ik niet helemaal lezen man wat een verhaal allemaal op die wiki pfffffffquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Hampster_Dance Hmmm... Beide fout
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Zanger van oa Fakkelbrigade en Opgezwolle maar zegt je dan denk ik ook niks?
Vind het mooie muziek, goede zanger.
gekke Gerrit:quote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ken je gekke gerrit ook niet harrie ?
Ja cultquote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gekke Gerrit:
Gaat goed hoor, ben weer begonnen met vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hee kw!
Hoe gaat het?
mis de bouwwerken!!!
Neequote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ken je gekke gerrit ook niet harrie ?
Nu welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 02:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gekke Gerrit:
| Forum Opties | |
|---|---|