Toch gewonnen van Nice, die boven ene Lille staan. Die ken je vast nog wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef fetX het volgende:
Ik kom hier voor Mokio. Wat een bazengoal van dat ventje zeg![]()
Vraag me wel af of dat Union een voetbalelftal is of een café elftal.
Een stampvoetende kleuter moet je niet direct zijn zin geven he. Genoeg vaders hier die dit kunnen be-amen.quote:
Ik vond het gisteren toch echt bizar hoe slecht ze waren. Maar het zou natuurlijk goed kunnen dat die akker daar enigszins wat mee te maken had (ik baseerde me puur op de wedstrijd van gisteren). Dat kon echt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch gewonnen van Nice, die boven ene Lille staan. Die ken je vast nog wel.
(en van o.a. Braga, Twente uit, gelijk tegen Roma dus hier doe je ze tekort mee)
Dat is altijd de vraag of ze slecht waren of dat Ajax ze slecht liet lijken. Als je ergens een extra man weet te creëren of ruimtes slaat tussen hun linies door er eentje weg te trekken. Ziet het er al snel knullig uit het blijft een spelletje van ruimte bespelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren toch echt bizar hoe slecht ze waren. Maar het zou natuurlijk goed kunnen dat die akker daar enigszins wat mee te maken had (ik baseerde me puur op de wedstrijd van gisteren). Dat kon echt niet
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:50 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb het gisteren niet kunnen zien, maar zie nergens een samenvatting voorbij komen
Iemand die wel weet waar dat te zien is?
dit klopt wel idd.Ajax, zeker de tweede helft, was gewoon beter en dat lag ook zeker aan Ajaxquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is altijd de vraag of ze slecht waren of dat Ajax ze slecht liet lijken. Als je ergens een extra man weet te creëren of ruimtes slaat tussen hun linies door er eentje weg te trekken. Ziet het er al snel knullig uit het blijft een spelletje van ruimte bespelen.
Hetzelfde als Sutalo die had vorig seizoen 35 meter in de rug en vijftien aan beide zijden en tien voor de neus.
Dan ben je al gauw een slechte verdediger in de publieke opinie.
En Bounida kennelijk ook. Berghuis 2027 en Bounida 2028 met een optie voor nog een jaar daarna aldus de Tquote:
Prima constructiequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
En Bounida kennelijk ook. Berghuis 2027 en Bounida 2028 met een optie voor nog een jaar daarna aldus de T
Ouderdomskwaaltjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Waar had/heeft Rugani eigenlijk last van?
Een kater.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Overstrekking van de knie nadat zijn been doorschoot op dat kut veld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het is gewoon prettig om te zien dat er (hopelijk) weer een lichting met talenten aan zit te komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:09 schreef Wotte het volgende:
Mokio, Bounida, Steur en die Faberski sowieso wel mooie talenten.
En ook echt voetballend, aanvallend talent. Dat is echt een eeuwigheid geleden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is gewoon prettig om te zien dat er (hopelijk) weer een lichting met talenten aan zit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |