O.a.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah dat is gewoon een belg.
Ik durf zelfs te zeggen dat ik nu soms rustiger zit te kijken dan hoe we soms verdedigend stonden onder Bosz en Ten Hag. Toen werden we toch regelmatig totaal geslacht in de omschakeling, dat is er nu echt wel uit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat we onder Steijn elke bal verkeerd zagen gaan. Dan is dit toch een heel stuk makkelijker kijken.
Nee zeker niet er breekt alweer een nieuwe Belgische gouden generatie door. Die rasmussen zelden een betere spits gezien.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee zeker niet er breekt alweer een nieuwe Belgische gouden generatie door. Die rasmussen zelden een betere spits gezien.
Jazeker. Bij winst tegen Olympique Lyon of Eintracht Frankfurt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:29 schreef Black-Death het volgende:
Is de volgende ronde al doorgeloot eigenlijk?
Dat zal Frankfurt wel wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Jazeker. Bij winst tegen Olympique Lyon of Eintracht Frankfurt.
Das gofferdomme een traaie nootquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal Frankfurt wel worden
Die komen met 20.000 naar Amsterdam. Open maar vast een braadworst kraampje.quote:
Nou nou nou nou. ....quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Morgen de schriftelijke lofzang van Valentijn.
Je mag natuurlijk geloven wat je wilt, maar Rasmussen kan totaal niet voetballen, net zoals Fitz-Jim.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:28 schreef Wotte het volgende:
Ik begin voorzichtig te geloven dat Farioli het met Rasmussen misschien ook nog wel eens bij het rechte eind kan hebben.
That’s a different cookiequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zal Frankfurt wel worden
En een verschrikkelijk veld, vergeet dat niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:00 schreef manny het volgende:
Zowaar een paar fraaie combinaties gisteren, 2e helft bij vlagen gewoon prima, en dat met een "alternatieve" opstelling...Het begint ergens op te lijken.....
Als we dit kunnen vasthouden en dus constanter worden in goede zin wordt het nog een leuk einde seizoenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:00 schreef manny het volgende:
Zowaar een paar fraaie combinaties gisteren, 2e helft bij vlagen gewoon prima, en dat met een "alternatieve" opstelling...Het begint ergens op te lijken.....
Alleen meneer Rugani.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En een verschrikkelijk veld, vergeet dat niet.
Een wonder dat je daar zonder blessures van af stapt.
Die werd volgens mij als spitsen talent gekocht ooit. Dus wie weet, hebben we naar de Deense Akpom zitten kijken al die tijd. Op een plaats in het elftal waar die niet hoort maar wel kan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:28 schreef Wotte het volgende:
Ik begin voorzichtig te geloven dat Farioli het met Rasmussen misschien ook nog wel eens bij het rechte eind kan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |