Klaas zien we pas als we een penalty krijgen.quote:Op zondag 16 februari 2025 20:05 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Klaasweetalles inderdaad, mis hem wel op dit soort momenten.
Pak je die eerste 3 wedstrijden is plek 2 zo goed als zeker, zou prachtig resultaat zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit soort soepele overwinningen zijn dit seizoen tot nu toe schaars, hopelijk zet de lijn zich voort. Nu tegen Go Ahead, PEC en Almere doorkomen zonder puntverlies en dan heb je een riante uitgangspositie voor de wedstrijdtegen AZ en PSV.
Ojee, voel ik hier een championsleagueveiligstellingsoverwinninguitspraak aankomenquote:Op zondag 16 februari 2025 20:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Pak je die eerste 3 wedstrijden is plek 2 zo goed als zeker, zou prachtig resultaat zijn.
Doet me wel een beetje denken aan Vertonghen. Die had ook van die rushesquote:Op zondag 16 februari 2025 21:54 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben wel gecharmeerd van die Janse. Ik kan het niet onderbouwen met stats, maar hij slaagt wel voor de oogtest. En dat ie dan een keer wat te veel risico neemt door het middenveld in te dribbelen dat vind ik te tolereren, want vaak komt er iets goeds uit. Mooi dat zo'n jongen minuten mag maken in het eerste.
Ik heb nooit iemand van de GGZ gezien.quote:Op zondag 16 februari 2025 18:59 schreef Black-Death het volgende:
Boh als iemand dit had voorspeld 3 maanden geleden was de crisisdienst van de ggz toch ingeschakeld. Bizar
quote:Op zondag 3 november 2024 15:21 schreef Wotte het volgende:
Ik denk wel dat we kampioen worden.
Voor iedereen die daar wat van vindt wens ik al jullie moeders een fijne kerstmis.
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb nooit iemand van de GGZ gezien.
quote:Op zondag 16 februari 2025 21:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ojee, voel ik hier een championsleagueveiligstellingsoverwinninguitspraak aankomen
quote:Op zondag 16 februari 2025 20:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klaas zien we pas als we een penalty krijgen.
We worden kampioen, vrienden!quote:
Ik vind het voetbal de laatste wedstrijden meer dan prima.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Na 5 seconden Studio Voetbal weer weggezapt nadat ik Van der Vaart een voorschot zag nemen op het "lelijkste kampioenschap ooit"
Daar is het FOK! forum dan ook voorquote:Op zondag 16 februari 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het orakel van Lelystad.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Daar is het FOK! forum dan ook voor
Je zou niet de eerste zijn die een carrière aan dit forum te danken heeft hoor vriend. @nicodijkshoorn @tong80 @elstinho @GGMM @alaphillipe en ook @onlogisch heeft door dit forum iets aan zijn kansloze leven gegeven.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
We worden kampioen, vrienden!
Bekijk deze YouTube-video
@:dimmak @:kurkdroog @:picommp @:bofjijff @:jr-style-93 @:kingroland @:maxi-mus en ook @:elstinho
0 likesquote:Op zondag 16 februari 2025 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste zijn die een carrière aan dit forum te danken heeft hoor vriend. @:nicodijkshoorn @:tong80 @:elstinho @:ggmm @:alaphillipe en ook @:onlogisch heeft door dit forum iets aan zijn kansloze leven gegeven.
Je bent een speciale.
Wordt eens tijd dan.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie trouwens net dat we GA Eagles net voor hun halve finale beker treffen, da's in ieder geval geen nadeel
Dit had de grootste idioot kunnen zien aankomen.quote:
Wat is dit toch voor een seizoen. .. .quote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dit had de grootste idioot kunnen zien aankomen.
Moet je toch wel voor 25 miljoen+ kunnen verkopen aan een Italiaanse club, of richting UK. GROOT STERK BOEM.quote:Op zondag 16 februari 2025 19:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
De eerste helft niet gezien maar Janse deed het ook vrij naar behoren in ieder geval de tweede helft. Linksbenige en bijna twee meter qua profiel zit het wel mee om een klapper te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |