Waarom moeten die anderen opletten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:25 schreef pomme5 het volgende:
Achteruit autorijden op de weg en snelweg mag niet maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Maar mag je achteruit lopen? In principe als je rustig loopt en die anderen lopen vooruit en letten op dan kun je tegen niemand opbotsen.
Vraag me af of j dan toch niet door de politie op de vingers getikt wordt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:25 schreef pomme5 het volgende:
Achteruit autorijden op de weg en snelweg mag niet maar dat lijkt me niet meer dan logisch.
Maar mag je achteruit lopen? In principe als je rustig loopt en die anderen lopen vooruit en letten op dan kun je tegen niemand opbotsen.
En wat ze doen als je niet meegenomen wil worden. Oh wacht dat was weer iemand anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vraag me af of j dan toch niet door de politie op de vingers getikt wordt.
Omdat ik achteruit wil lopen, en verder moeten die anderen niks.quote:
Nou dan loop je lekker achteruit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Omdat ik achteruit wil lopen, en verder moeten die anderen niks.
10 meter?! en daar open je een topic over?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:39 schreef pomme5 het volgende:
Er is iets te zien waar ik mij aan stoor, daarom wil ik achteruit lopen dan kan ik het niet zien. Is trouwens maar heel klein stukje van circa 10 meter.
Nou top opgelost.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:55 schreef pomme5 het volgende:
Politie:
Achteruit lopen is niet strafbaar. Wel moet je natuurlijk uitkijken wanneer je dit doet buiten jouw huis om. Het kan natuurlijk gevaarlijke situaties opleveren.
Vraag nova maar jodokusquote:
Omlopen of wegkijken is niet altijd mogelijk he? Soms is er maar 1 route.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:21 schreef Invisibli het volgende:
Mag alleen op woensdag en met een hoedje van papier op je hoofd.
Vergeet de achteruitkijkspiegels niet.
Nee, maarem als je echt achteruit moet lopen om iets niet te zien,in plaats van omlopen of wegkijken of negeren of accepteren.. dan heb ik het idee dat je een behoorlijke uitdaging hebt. Misschien is een psyhiater een goede om naar uit te kijken. Kan het leven een stuk gemakkelijker maken dan achterstevoren lopen.
Maar dan zie je het toch nog steeds? Alleen vanuit een ander oogpunt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:58 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Omlopen of wegkijken is niet altijd mogelijk he? Soms is er maar 1 route.
En achterste voren lopen is toch wegkijken?
psyhiater?? Nee dank je het enige wat die kunnen is pillen voorschrijven en de betweter uithangen, en een wachtlijst van XXX jaar.
Wat bedoel je? Als 1 trappenhuis met via deuren via 2 kanten bereikbaar is wel.quote:
O jawel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:37 schreef pomme5 het volgende:
Volgens mij is het wettelijk ook niet verplicht op te letten in het verkeer, ...
Anderhalve kluif per uur?? Is die hond betrokken bij een ondergronds kluivenkartel ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:18 schreef Invisibli het volgende:
Niet iedere psych is even goed helaas.
Ik had een psych die mij iedere week bleef vertellen dat honden niet kunnen praten.
Dat bespreek ik nu wekelijks met de Jack Russel van de buren, die is wel eerlijk en vertelt me gewoon hoe het echt zit.
Jacks rekeningen zijn tevens stukken betaalbaarder met slechts anderhalve kluif per uur.
hm klinkt geloofwaardig jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
Weer een kloontje van Mickeyboy.
Die 5 aan het eind verklapt hem.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |