SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoezo dat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef _UserName_ het volgende:
Bij Tilly denk ik aan mevrouw NeuteboomDat hondje heette toch Pepita?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
DJ Pepitaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo dat?Dat hondje heette toch Pepita?
Ken je vast wel, is 'bekend' op TikTok
Klopt, maar ik zei dan ook mevrouw Neuteboom; Tilly Neuteboom.. de vrouw van Edquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoezo dat?Dat hondje heette toch Pepita?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik ben DJ Pepita Queenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
DJ Pepita
Ken je vast wel, is 'bekend' op TikTokWoon bij mijn vaduuurrrrr
Well, life can be a riot
Oooooooh sorryquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zei dan ook mevrouw Neuteboom; Tilly Neuteboom.. de vrouw van EdWist niet dat ze zo heette
Well, life can be a riot
Ken ik toch nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben DJ Pepita QueenWoon bij mijn vaduuurrrrr
![]()
Nee nu woont ze op haar zelf, met haar hond Zizarquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ben DJ Pepita QueenWoon bij mijn vaduuurrrrr
Ja wel sneu, dat mensen onzin verhalen rond vertellen..quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Grotetijd het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)e_rondom_pepita_van/
Dit is wel heftig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef maily het volgende:
[..]
Oh nou zie ik het ook!
Wil je zonnepanelen van me kopen?
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: