DE BB's in andere landen zijn zoveel leuker terwijl de oorsprong in NL ligt hoe raar kan het lopen..quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
In Italia hebben ze een tafel met zeg 20 gelijke piramides of zo, dan moeten ze 1 pakken en als er dan een zwarte stip op de bodem zit moet ze open nomineren en anders mogen ze naar de DBK..
Die Big Brother zou ons eens even moeten vragen om hulp, heb nog wel meer ideeen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, goed plan
en dan gewoon doen zoals Elsa : ik nomineer jou, want ik mag je niet .
en aub geen grote verhalen erbij : "je bent zo gegroeid en ik zie u graag en ik kan niet anders enzenz
Ja die waren wel vermakelijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch vond ik het een mooi moment
Niet om wat Elsa of Jordy zeiden, maar gewoon om die reacties van de mensen erom heen
Dat is niet wat elsa deed. Die kon zichzelf niet inhouden en schreeuwde het door een volle kamer nadat het nomineren al geweest was. Classy..quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, goed plan
en dan gewoon doen zoals Elsa : ik nomineer jou, want ik mag je niet .
en aub geen grote verhalen erbij : "je bent zo gegroeid en ik zie u graag en ik kan niet anders enzenz
Het was in ieder geval eerlijk en recht uit het hartquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Toch vond ik het een mooi moment
Niet om wat Elsa of Jordy zeiden, maar gewoon om die reacties van de mensen erom heen
Tja, wat hebben we hier aan Scanman zijn Tietentopic. Ze schakelen al naar een andere camera als er een stukje bh in beeld komtquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
DE BB's in andere landen zijn zoveel leuker terwijl de oorsprong in NL ligt hoe raar kan het lopen..
die anderen mogen gewoon weg hoor, als ze willen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef Mjelleke het volgende:
Het is eigenlijk best triest dat er 3 mensen op de bank zitten die niet naar huis willen en dat er twee zijn die het niet erg vinden om naar huis te gaan.
Ik vind het niet beschaafd dit tegen iemand te schreeuwen waar je mssn nog heel lang mee moet samen leven in een kleine ruimte. Zegt meer over Elsa, die zo tekeer ging, maar zo zie ik het.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Het was in ieder geval eerlijk en recht uit het hart
Dat is wel mijn laatste klacht hahaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, wat hebben we hier aan Scanman zijn Tietentopic. Ze schakelen al naar een andere camera als er een stukje bh in beeld komt
edit : het is eerder triest dat die anderen, die weg willen, niet het lef hebben om hun verlies te nemen en gewoon naar huis te gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef Verida het volgende:
[..]
die anderen mogen gewoon weg hoor, als ze willen.
Ook triest dat er één niet op de bank zit die ik er uit wil.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef Mjelleke het volgende:
Het is eigenlijk best triest dat er 3 mensen op de bank zitten die niet naar huis willen en dat er twee zijn die het niet erg vinden om naar huis te gaan.
Same!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje rent van stream naar stream![]()
ik blijf zappen
Milena met haar gegilquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Droopie het volgende:
Kanaal 2 is online
Elsa en Wicky zonder gezang
was ook al naar die andere gegaanquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef ledn81 het volgende:
Mileentje rent van stream naar stream![]()
ik blijf zappen
Milena doesnt read the room neither.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Arme Jordy ligt hij daar gaan ze nog even Valentijnskaartjes bekijken
Milena is wel van het ene uiterste naar het andere zonder enige schaamte.....quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Arme Jordy ligt hij daar gaan ze nog even Valentijnskaartjes bekijken
is de hele middag al in beeld met haar aandachttrekkerij. Wat doet ze steeds bij Mattie? Rare meidquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena doesnt read the room neither.
Jij en ik dachten hetzelfde.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
En nog valt het kwartje van wat Jane gezegd heeft niet![]()
Maar intussen wel even een sneertje richting huis:quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
En nog valt het kwartje van wat Jane gezegd heeft niet![]()
Denk dat Elsa wel een nominatie van haar kan verwachten en hoop het ook.quote:
Weeral?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef Droopie het volgende:
Optyfen uit die kamer.
Ik heb goesting in een Jordy's suite sessie.
Jordy heeft Jeff trekjesquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy weer over die beer
BB heeft toch geen hart, gunt niks Alles voor poen
Alles zou dit jaar anders zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:05 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Jordy vorig jaar niet gekeken heeft of het vergeten is. Iedereen krijgt zijn Valentijnspost vroeg of laat. En misschien is er nog wel een vrijspel opdracht.
Alles voor poen klopt wel. Hij snapt Jeff nu wel over bbquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy weer over die beer
BB heeft toch geen hart, gunt niks Alles voor poen
Ja, ach marketing.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Alles zou dit jaar anders zijn.
e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |