Neh.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:59 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote in plaats van zomaar wat als mod in de ruimte gooien.
Dat zie ik liever ook anders. Tot nu toe heb ik nog geen stukken aan de telefoons gehad en hier dus niet mee te maken gehad. Onlans heb ik een accu laten vervangen om lekker lang met het toestel te kunnen doen, dat heb ik door Apple laten doen omdat de prijs zeer redelijk was (heb volgens mij 85 euro betaald).quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nogmaals als ik met argumenten kom is het antwoord standaard, ja maar iPhone.
Let op:
Repareerbaarheid is kut bij iPhone ze blokkeren softwarematig zelfs actief het vervangen van modules.
Een iphone gaat niets langer mee dan andere merken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat je gewoon iets koopt wat lang meegaat, goed in elkaar zit.
Gelulquote:Op donderdag 27 maart 2025 08:24 schreef bianconeri het volgende:
Enige reden om Apple te nemen is omdat je werkgever het doet.
Of als alles van Apple is en Apple is wel zo vervelend dat je alles bij elkaar moet hebben.
Verder?
Totaal geen reden.
Iphones zijn veel duurder.
Kwalitatief gelijk of minder dan het concurrende Samsung S model (bv).
Gaan niet langer mee. Zijn niet veiliger.
Op persoonlijke note vind ik iphones ook veel lelijker en ios gwn irritant.
Dus nee. Je betaalt honderden euro's meer als fanboy/fangirl voor iets wat niet beter is.
Zelf nu de Samsung S21, vanaf uitgave. Helemaal niets mis mee. Opslag heel ruim. Ook andere samenwerkende apps zijn zeer goed.
Alles werkt nog goed en ja updates zijn er.
Ik kan de nieuwste Samsung voor honderden euro's minder krijgen. Terwijl die op elk vlak beter is.quote:Op donderdag 27 maart 2025 12:45 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gelul
iPhone's en andere Flagschip telefoons van bv Samsung doen zich nauwelijks wat in prijs. Beveiliging is beter, er zijn bv langer updates voor beschikbaar.
Enige verschil is persoonlijke voorkeur
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef bianconeri het volgende:
Ik kan de nieuwste Samsung voor honderden euro's minder krijgen. Terwijl die op elk vlak beter is.
Blijft lastig accepteren van de feiten voor de fan boys he.quote:
met dat argument kan je ook een telefoon voor ongv een derde van de prijs kopen, het lang mee gaan ligt vooral aan je eigen (on)handigheidquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat je gewoon iets koopt wat lang meegaat, goed in elkaar zit.
Heeft daar niks mee te maken. Een Android wordt na updates langzaam en een iPhone niet. Daar zit het hem in. Zeker als je een Android koopt van 33% van de prijs.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:09 schreef mschol het volgende:
[..]
met dat argument kan je ook een telefoon voor ongv een derde van de prijs kopen, het lang mee gaan ligt vooral aan je eigen (on)handigheid
Dit is natuurlijk onzin, genoeg Android telefoons die prima gespect zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken. Een Android wordt na updates langzaam en een iPhone niet. Daar zit het hem in. Zeker als je een Android koopt van 33% van de prijs.
Genoeg Androids met goede spec, ja dan zit je op hetzelfde prijspunt als iPhone. Om nog maar niet te spreken over de reusachtige hoeveelheid bloatware je op een Android krijgt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:11 schreef dop het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk onzin, genoeg Android telefoons die prima gespect zijn.
Dat je voorbeelden kunt vinden van slechte Android telefoons maakt niet gelijk dat die nadelen voor alle telefoons gelden.
Als je een iPhone mini koopt met weinig geheuge en een veel kleinere accu dan loop je op termijn ook gewoon tegen problemen aan, zegt dat iets over alle iPhones?
Dat is geheel afhankelijk van wat je wensen precies zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gaat niet alleen om hoe lang die meegaat maar ook hoe goed is die.
Kijk naar efficiëntie, software en privacy.
Waar heb je het over? AI werkt prima, totaal onder de motorkap, van videobewerking tot Duolingoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:46 schreef dop het volgende:
[..]
Wil je een goed werkende AI integratie die werkt, dan moet je nu niet bij Apple zijn.
Dualingo is geen Apple product, de laatste keer dat ik keek.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waar heb je het over? AI werkt prima, totaal onder de motorkap, van videobewerking tot Duolingo
Je had het er over dat AI op Apple HW niet goed werkt toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:47 schreef dop het volgende:
[..]
Dualingo is geen Apple product, de laatste keer dat ik keek.
Ik doel specifiek op wat Apple zelf heeft ontwikkeld op ai gebied.
Beetje het zelfde als siri wat het al lange tijd net niet is of de Apple kaarten app die het ook net niet is (met name buiten de VS)
Er zijn ook heus apps waar Apple het wel prima of soms juist beter dan de concurrentie doet.
Mijn punt is dat geen enkele telefoon zalig makend is.
Het is geheel afhankelijk van je persoonlijke wensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |