Zo begreep ik het ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kennelijk had hij niet genoeg geld ? Hij moest meteen naar box 4 want kon de andere niet openen en heeft die brief schrijven naar huis niet eens gezien
Zo begreep ik het
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
Doos van Jolien kon bijna niet dicht omdat de knuffel zo groot was..
Foto met beer van haar en Jeff
Hoe zou Jeff zich voelen nu hij de stream bekijkt en ziet dat ze dat niet gekocht heeft![]()
![]()
Jordy gaat helaas niet, stream schakelde naar 'm toen al op de bank lag te bleiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:07 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al die binnenkomsten op een rijtje
Hoe zou Jeff zich voelen na verhalen van afgelopen avond/nachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe zou Jeff zich voelen nu hij de stream bekijkt en ziet dat ze dat niet gekocht heeft![]()
![]()
Oh dat heb ik gemist?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe zou Jeff zich voelen na verhalen van afgelopen avond/nacht
Zal wel weer een keer in de panicroom worden opgehangen zodat ze een keer een minuut of vijf krijgen om het te bekijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
ow jaa.... vast wel als ze een meltdown heeftquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel weer een keer in de panicroom worden opgehangen zodat ze een keer een minuut of vijf krijgen om het te bekijken
COSquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist?
Staat dat in de Cos? of sv?
edit staat niks van in het sv
Ik hoorde dat er lawaai was vannacht , vooral Eva schijnt nogal luidruchtig te zijn geweest maar dat zag ik vanmorgen pas op de streams zelfquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist?
cos teruglezenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist?
stoere seksverhalen van de bewonersquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist?
Vertelde een tijd terug al dat ze met een getrouwde collega van haar vader gesekst heeft.. ook niet zo handig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
stoere seksverhalen van de bewoners![]()
Jolien die 7 mensen op éen avond zoende en op haar werk met een collega af en toe een ruimte opzocht om te seksen, zoiets ?
maar wel jammeren dat haar ouders moesten horen dat Jane sprak over kringspieren....quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vertelde een tijd terug al dat ze met een getrouwde collega van haar vader gesekst heeft.. ook niet zo handig.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wel jammeren dat haar ouders moesten horen dat Jane sprak over kringspieren....
Vond het wel mooi dat ze vertelde dat als ze slechte seks had gehad , het wel meteen tegen de man zou zeggen , dus Jeff moet goed zijn best doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu; ik ben ook zo iemand he , ik ga janken he.. als ik zo'n brief krijg.
Ook als je geen brief krijgt Keanu
nu niet maar wel denk ik de hele dag over doorzagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |