Tja, dit gaat simpelweg niet gebeuren. We weten allemaal dat vanuit een bepaalde hoek migratie en Islam een quasi heilig onderwerp zijn, waarbij men ook driftig wijst naar allerlei vermeende verdragen en verplichtingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op korte termijn moet er gewoon een asielstop komen.
Verder ben ik inmiddels wel voorstander van een door Europa gesanctioneerde hervorming van de Islam. Wij hebben dat bij het Christendom met veel geweld afgedwongen (opkomst Protestantisme en oorlogen die daaruit volgden) of met veel soft power (dominantere positie wetenschap, seculiere staten).
De Islam heeft de vruchten daar niet van kunnen plukken. Dan gaan wij die vruchten maar opleggen. Als we vinden dat de rokerskerk geen religie is, dan is terreur en fundamentalisme dat ook niet. Verplicht een gematigde boodschap of sluiten.
Stap 1 is sowieso het aanpakken van buitenlandse organisaties en geldstromen. Daar begint het mee maar eindigt het w.m.b. niet mee.
Tuurlijk joh, wat jij wil. Je kunt niet eens normaal reageren en dat is dan admi hierquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kent mijn houding en mening op dit gebied niet eens volledig. Je baseert deze complete hersenstront op het feit dat ik mensen niet als ongedierte wil behandelen.
Dat zegt niet veel over mij, maar wel heel veel over jou.
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Links fok! kan tevreden zijn dat die stigmatiserende berichten niet meer in het nieuws komen.
Welke hoek? Noem dan gewoon naam en rugnummer. Wat zijn we? 11 jaar?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit gaat simpelweg niet gebeuren. We weten allemaal dat vanuit een bepaalde hoek migratie en Islam een quasi heilig onderwerp zijn, waarbij men ook driftig wijst naar allerlei vermeende verdragen en verplichtingen.
Ik reageer itt jou op inhoud en speel het niet op dingen als "dat is dan admin"quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, wat jij wil. Je kunt niet eens normaal reageren en dat is dan admi hier![]()
Ja man heel rechts hier.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?
Aangezien je het vraagt: dat is natuurlijk de linkse en progressieve hoek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Welke hoek? Noem dan gewoon naam en rugnummer. Wat zijn we? 11 jaar?
Spreekt boekdelen hoe men er zelfs in links forum fok erover denkt!quote:
FOK! is politiek behoorlijk divers en dat zo zou het ook moeten zijn. Dat jij en ik hier beide actief zijn als een uitsproken linkse en rechtse user, is daar het bewijs van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?
Het is ook te makkelijk om te generaliseren en een bepaald iets de schuld te geven. Zo is er vorige week nog een aanslag gepleegd in Zweden door een ethnonationalist. Moeten we dan alle ethnonationalisten van dit forum verwijderen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aangezien je het vraagt: dat is natuurlijk de linkse en progressieve hoek.
Delen daarvan zullen het altijd helaas, ongeacht hoeveel van zulke aanslagen er in het Westen zijn, voor migranten, de Islam en moslims opnemen en nooit instemmen met een migratiestop. Immers vindt men dat hartstikke racistisch en Islamofoob.
De oplossing is heel makkelijk: migratiestop, Islam aan banden leggen en op grote schaal gaan uitzetten.
Maar kijk alleen al eens wat voor een gejammer en gestampvoet dit oplevert als politici in de VS dit laatste willen doen, nota bene met illegale migranten dus dan hebben we het nog niet eens specifiek over migranten uit Islamtische landen.
De enige linkse users in NWS zijn Mikeytt en Nikonlover (Starhopper) de rest is overwegend rechts. Zelfs @Linkse_Boomknuffelaar rept over het stemmen op FvD. Al kan je die meer als gematigd zien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
FOK! is politiek behoorlijk divers en dat zo zou het ook moeten zijn. Dat jij en ik hier beide actief zijn als een uitsproken linkse en rechtse user, is daar het bewijs van.
Hey, je hebt je obscure voorbeeldje voor je whataboutism gevonden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is ook te makkelijk om te generaliseren en een bepaald iets de schuld te geven. Zo is er vorige week nog een aanslag gepleegd in Zweden door een ethnonationalist. Moeten we dan alle ethnonationalisten van dit forum verwijderen?
Die moet je uitleggen. Ik ben dom.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:06 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Wist niet dat Afghanistan lid is van de EU.
[..]
Als ze een Duits paspoort hebben valt er niet zoveel terug te sturen.quote:Ze hebben niks te willen. Terug naar Afghanistan, hoe moeilijk kan het zijn.
Hoe kan je iemand die nog niet is teruggestuurd "weer" terugsturen?quote:[..]
Dan stuur je ze weer terug.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De enige linkse users in NWS zijn Mikeytt en Nikonlover (Starhopper) de rest is overwegend rechts. Zelfs @:Linkse_Boomknuffelaar rept over het stemmen op FvD. Al kan je die meer als gematigd zien.
@xpompompomx rechtse rukkertquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De enige linkse users in NWS zijn Mikeytt en Nikonlover (Starhopper) de rest is overwegend rechts. Zelfs @:Linkse_Boomknuffelaar rept over het stemmen op FvD. Al kan je die meer als gematigd zien.
Het is echt om te janken, zo simpel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn genoeg linkse users hier. Sowieso maakt anti migratie / anti Islam je niet meteen rechts.
Je leest er in wat je wil en dat zegt vooral veel over jou, ik geef je zelfs nog gelijk. Dan nog is het maar net waar je ophoudt met generaliseren. Dat is alles.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:05 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier op zeggen. Toch weer moslimproblematiek aan het bagatelliseren door tegelijkertijd een volstrekt idiote vergelijking te maken met 50% van de wereldbevolking. Wat wil je nou eigenlijk zelf hiermee zeggen?
Wat betreft de timing vraag ik me af wat de gedachtegang is van zulke figuren. Het is immers niet de eerste keer dat iets soortgelijks zich voordoet vlak voor verkiezingstijd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Over een week verkiezingen.
Er is zeker wel sprake van segregatie. Zo is Reddit ook te vaak een linkse bubbel. Op r/politics bijv, al moet ik wel effe checken of daar de migratie discussie een taboe is (als ik geen ban heb lopenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is echt om te janken, zo simpel.
Als dat zo zou zijn had NWS weinig actieve moderatie nodig. Het is bepaald geen echo chamber.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er is zeker wel sprake van segregatie. Zo is Reddit ook te vaak een linkse bubbel. Op r/politics bijv, al moet ik wel effe checken of daar de migratie discussie een taboe is (als ik geen ban heb lopen).
Ik kan gewoon heel slecht tegen zulk gedachtegoed. Je kunt het leven niet indelen in links of rechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Er is zeker wel sprake van segregatie. Zo is Reddit ook te vaak een linkse bubbel. Op r/politics bijv, al moet ik wel effe checken of daar de migratie discussie een taboe is (als ik geen ban heb lopen).
Bovendien is het nogal stompzinnig om niet uit te gaan van gedeelde standpunten. Mensen die in principe best veel samen gemeen hebben laten zich genadeloos verdelen door politici die daar weer munt uit slaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan gewoon heel slecht tegen zulk gedachtegoed. Je kunt het leven niet indelen in links of rechts.
Tja wat moeten we er nog van zeggen. Als je nou nog steeds de islam probeert te verdedigen met het argument 'hunnie doen het ook (wel eens)' dan ben je gewoon een flapdrol die de afgelopen 10+ jaar niet heeft opgelet, of niet wil opletten vanwege achterliggende redenen die ik nooit zal begrijpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is ook te makkelijk om te generaliseren en een bepaald iets de schuld te geven. Zo is er vorige week nog een aanslag gepleegd in Zweden door een ethnonationalist. Moeten we dan alle ethnonationalisten van dit forum verwijderen?
Volgens de meeste users uit de poll ben je dan mede debet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:24 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja wat moeten we er nog van zeggen. Als je nou nog steeds de islam probeert te verdedigen met het argument 'hunnie doen het ook (wel eens)' dan ben je gewoon een flapdrol die de afgelopen 10+ jaar niet heeft opgelet, of niet wil opletten vanwege achterliggende redenen die ik nooit zal begrijpen.
Wanneer is genoeg genoeg? Hoeveel aanslagen en haatcrimes tegen ongelovigen moeten er nog plaatsvinden voordat iemand als jij wel een keer zegt 'ok het ligt toch wel een beetje aan de islam?'
Sure.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:24 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja wat moeten we er nog van zeggen. Als je nou nog steeds de islam probeert te verdedigen met het argument 'hunnie doen het ook (wel eens)' dan ben je gewoon een flapdrol die de afgelopen 10+ jaar niet heeft opgelet, of niet wil opletten vanwege achterliggende redenen die ik nooit zal begrijpen.
Wanneer is genoeg genoeg? Hoeveel aanslagen en haatcrimes tegen ongelovigen moeten er nog plaatsvinden voordat iemand als jij wel een keer zegt 'ok het ligt toch wel een beetje aan de islam?'
Als je werkelijk denkt dat er hier ook maar iemand rondloopt die denkt "oh hey een aanslag van moslims is walgelijk maar een eenzame rukker in Zweden mag een school overhoop knallen" ben jij echt de meest domme en walgelijke user van Fok! tegelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:25 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Sure.
Veroordeel je dan ook de aanslag in Zweden van extreem-rechts?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |