Correct. Duitsland, en alle andere landen die onder grote druk staan van de massa-immigratie zoals Nederland, Zweden, Frankrijk, etc moeten gewoon de EU sommeren om de buitengrenzen van Europa nu echt dicht te gooien. En dat doe je door te dreigen met het opzeggen van het lidmaaschap. Als we dat samen doen, is er een grote kans dat het werkt. Als dat niet werkt, omdat de EU gewoon lekker wil doorgaan met de massa-immigratie, dan inderdaad echt uit de EU stappen. Per direct. Als het moet ook uit alle andere internationale verdagen die ons belemmeren zoals het Schengen-verdag of lidmaatschap V.N.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat houdt "grenzen dicht" in? Uit de EU? Overal grenswachten? Hoe ga je 3.767km aan grenzen dichthouden?
[..]
Hoe ga je dat stimuleren? Waar gaan ze heen? Nederland?
En wat als ze niet willen?
[..]
In de praktijk blijkt daar weinig van terecht te komen. Ze duiken gewoon onder tot de strenge controles in hun regio weer voorbij zijn. Zie je in de US nu ook gebeuren.
[..]
Ik trek vooral zo hard van leer tegen de Islam omdat ik me erin heb verdiept, niet ondanks. Winston Churchill, Christopher Hitchens, Salman Rushdie, Ayaan. Allemaal boodschappers die hun tijd vooruit waren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al.
Kritisch zijn/kritiek hebben op de negatieve culturele impact van de islam kan wel, kritisch zijn/kritiek hebben op de islamitische ideologie zelf kan weer niet, want; "islam is prima".
Jouw "oplossing" om flink (en meer, meer, meer) te blijven dweilen terwijl de kokende pan steeds meer overloopt is een wanhopige poging voor een gebed zonder einde.
En zolang jijzelf niet direct betrokken raakt bij de negatieve culturele impact van de islamitische ideologie, is het lekker makkelijk om met de vingers in de oren de andere kant op te blijven kijken. En dan gaat het hier dus om de geheime diensten die er maar druk mee zijn om de illusie van die veilige wereld van jou in stand te houden, tot mensen die er wel direct te maken hebben/krijgen zoals dreigementen, uithuwelijken, kinder mutilatie, eerwraak en terreur en al die andere gestoorde onzin uit naam Allah.
Er is een how-to hoe je van een penis Mohammed kunt tekenen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Maar dan wel een tekening met een heel kleine ...........
Als je middeleeuws gedachtegoed prima vindt. Ik heb daar een andere mening over, namelijk dat we het actief moeten bestrijden. En dat geldt wmb voor elke religie die probeert te koloniseren.quote:
Op korte termijn moet er gewoon een asielstop komen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich is dit ook iets, al loopt het vaak spaak op dat wanneer ze gericht de focus leggen op de radicale islam dat weer niet mag, want discriminatie….
Asielzoekers moeten gewoon niet meer toegelaten worden (korte termijn). Nieuw systeem bedenken voor slechts hele uitzonderlijke gevallen (zoals altijd bedoeld). En nooit meer permanente verblijfsvergunning. Is de situatie beter: tabee.
Die asielstop zei ik ook al.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op korte termijn moet er gewoon een asielstop komen.
Verder ben ik inmiddels wel voorstander van een door Europa gesanctioneerde hervorming van de Islam. Wij hebben dat bij het Christendom met veel geweld afgedwongen (opkomst Protestantisme en oorlogen die daaruit volgden) of met veel soft power (dominantere positie wetenschap, seculiere staten).
De Islam heeft de vruchten daar niet van kunnen plukken. Dan gaan wij die vruchten maar opleggen. Als we vinden dat de rokerskerk geen religie is, dan is terreur en fundamentalisme dat ook niet. Verplicht een gematigde boodschap of sluiten.
Stap 1 is sowieso het aanpakken van buitenlandse organisaties en geldstromen. Daar begint het mee maar eindigt het w.m.b. niet mee.
Het trieste is dat het debat weer zal gaan over:quote:
Die zijn inmiddels ook in de minderheid.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die asielstop zei ik ook al.
Begin eens met de extra rechten die religies hebben af te nemen. Die slaan nergens op. Maar ja, dan gaan de Christelijke partijen ook op hun achterste benen staan.
Niet voor 'buitenlanders' per se, maar ik ben wel voorstander dit in te voeren voor iedereen die hier op een tijdelijke (asiel)status is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef Loverboii het volgende:
Een puntensysteem voor buitenlanders. 3 x strike and you're out.
Ligt eraan wat de strike is w.m.b. Bij bepaalde vergrijpen is 1x voldoende.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef Loverboii het volgende:
Een puntensysteem voor buitenlanders. 3 x strike and you're out.
Niet voor een keer door rood licht fietsen natuurlijk, nee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de strike is w.m.b. Bij bepaalde vergrijpen is 1x voldoende.
hep gestaan op feestboek?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Idd gemiddeld 10 mesincidenten per dag, komen niet meer in het nieuws.
Dit is het nieuwe normaal
Tja, dit gaat simpelweg niet gebeuren. We weten allemaal dat vanuit een bepaalde hoek migratie en Islam een quasi heilig onderwerp zijn, waarbij men ook driftig wijst naar allerlei vermeende verdragen en verplichtingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Op korte termijn moet er gewoon een asielstop komen.
Verder ben ik inmiddels wel voorstander van een door Europa gesanctioneerde hervorming van de Islam. Wij hebben dat bij het Christendom met veel geweld afgedwongen (opkomst Protestantisme en oorlogen die daaruit volgden) of met veel soft power (dominantere positie wetenschap, seculiere staten).
De Islam heeft de vruchten daar niet van kunnen plukken. Dan gaan wij die vruchten maar opleggen. Als we vinden dat de rokerskerk geen religie is, dan is terreur en fundamentalisme dat ook niet. Verplicht een gematigde boodschap of sluiten.
Stap 1 is sowieso het aanpakken van buitenlandse organisaties en geldstromen. Daar begint het mee maar eindigt het w.m.b. niet mee.
Tuurlijk joh, wat jij wil. Je kunt niet eens normaal reageren en dat is dan admi hierquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kent mijn houding en mening op dit gebied niet eens volledig. Je baseert deze complete hersenstront op het feit dat ik mensen niet als ongedierte wil behandelen.
Dat zegt niet veel over mij, maar wel heel veel over jou.
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Links fok! kan tevreden zijn dat die stigmatiserende berichten niet meer in het nieuws komen.
Welke hoek? Noem dan gewoon naam en rugnummer. Wat zijn we? 11 jaar?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dit gaat simpelweg niet gebeuren. We weten allemaal dat vanuit een bepaalde hoek migratie en Islam een quasi heilig onderwerp zijn, waarbij men ook driftig wijst naar allerlei vermeende verdragen en verplichtingen.
Ik reageer itt jou op inhoud en speel het niet op dingen als "dat is dan admin"quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef matspontius het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, wat jij wil. Je kunt niet eens normaal reageren en dat is dan admi hier![]()
Ja man heel rechts hier.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?
Aangezien je het vraagt: dat is natuurlijk de linkse en progressieve hoek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Welke hoek? Noem dan gewoon naam en rugnummer. Wat zijn we? 11 jaar?
Spreekt boekdelen hoe men er zelfs in links forum fok erover denkt!quote:
FOK! is politiek behoorlijk divers en dat zo zou het ook moeten zijn. Dat jij en ik hier beide actief zijn als een uitsproken linkse en rechtse user, is daar het bewijs van.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?
Het is ook te makkelijk om te generaliseren en een bepaald iets de schuld te geven. Zo is er vorige week nog een aanslag gepleegd in Zweden door een ethnonationalist. Moeten we dan alle ethnonationalisten van dit forum verwijderen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Aangezien je het vraagt: dat is natuurlijk de linkse en progressieve hoek.
Delen daarvan zullen het altijd helaas, ongeacht hoeveel van zulke aanslagen er in het Westen zijn, voor migranten, de Islam en moslims opnemen en nooit instemmen met een migratiestop. Immers vindt men dat hartstikke racistisch en Islamofoob.
De oplossing is heel makkelijk: migratiestop, Islam aan banden leggen en op grote schaal gaan uitzetten.
Maar kijk alleen al eens wat voor een gejammer en gestampvoet dit oplevert als politici in de VS dit laatste willen doen, nota bene met illegale migranten dus dan hebben we het nog niet eens specifiek over migranten uit Islamtische landen.
De enige linkse users in NWS zijn Mikeytt en Nikonlover (Starhopper) de rest is overwegend rechts. Zelfs @Linkse_Boomknuffelaar rept over het stemmen op FvD. Al kan je die meer als gematigd zien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
FOK! is politiek behoorlijk divers en dat zo zou het ook moeten zijn. Dat jij en ik hier beide actief zijn als een uitsproken linkse en rechtse user, is daar het bewijs van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |