abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:13:10 #226
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216666410
Laten we eerst eens zorgen dat we de groep die we hier asiel verlenen dusdanig klein houden dat we het normaal kunnen behappen mbt huisvesting, begeleiding, integratie en noem maar op.

Dus niet met de ene groep naar hotel B slepen omdat in bungalowpark A alweer nieuwe mensen moeten komen, terwijl groep C intussen in een gymzaal moet overnachten omdat groep D nog altijd in een AZC zit.
pi_216666531
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wat houdt "grenzen dicht" in? Uit de EU? Overal grenswachten? Hoe ga je 3.767km aan grenzen dichthouden?
[..]
Hoe ga je dat stimuleren? Waar gaan ze heen? Nederland?
En wat als ze niet willen?
[..]
In de praktijk blijkt daar weinig van terecht te komen. Ze duiken gewoon onder tot de strenge controles in hun regio weer voorbij zijn. Zie je in de US nu ook gebeuren.
[..]

Correct. Duitsland, en alle andere landen die onder grote druk staan van de massa-immigratie zoals Nederland, Zweden, Frankrijk, etc moeten gewoon de EU sommeren om de buitengrenzen van Europa nu echt dicht te gooien. En dat doe je door te dreigen met het opzeggen van het lidmaaschap. Als we dat samen doen, is er een grote kans dat het werkt. Als dat niet werkt, omdat de EU gewoon lekker wil doorgaan met de massa-immigratie, dan inderdaad echt uit de EU stappen. Per direct. Als het moet ook uit alle andere internationale verdagen die ons belemmeren zoals het Schengen-verdag of lidmaatschap V.N.

Allemaal prima. Alles is beter dan zo doorgaan. Dit wordt over 10-20 jaar totaal onhoudbaar. Ik sluit een burgeroorlog niet uit. En dan heb ik het nog niet gehad over de druk op de woningmarkt, het zorgstelsel, de zorg, etc. Onze bevolking groeit al jaren alleen nog maar door immigratie. Het moet stoppen. Daarnaast hebben we de vijand binnen gehaald op grote schaal. Moslims haten ons nog veel meer dan wij hen. Dit gaat fout aflopen, dus nu is alles geoorloofd. Dan maar even wat minder handel of minder het braafste jongetje van de klas spelen.

En hoe remigratie stimuleren? Simpel. Financieel. Moslims hebben een gruwelijke hekel aan onze cultuur en gebruiken. Ze zijn hier maar om 1 reden en dat is financieel. Dus dat kan ook de reden zijn om weer op te hoepelen naar een moslimland naar keuze. Al wordt dat waarschijnlijk gewoon hun thuisland of dat van hun vader of moeder. De meeste Marokkanen en Turken hebben ook nog eens 2 paspoorten, dus dan is het helemaal eenvoudig. Geef ze een ultimatum om binnen een tijdsbestek te kiezen. 1 van de 2 moet weg. Ik denk dat er dan al veel vrijwillig vertrekken. En maak die remigratiebonus gewoon flink hoog. De gemiddelde immigrant kost ons zo verschrikkelijk veel geld. Ik denk dat het veel rendabeler is om bv 50.000 - 10.0000 euro te bieden als vertrekpremie. Ik denk dat velen dit zouden doen. Daar kun je in menig ander land goed van leven.

Het grote voordeel is dat je direct het kaf van het koren scheidt. Mensen die namelijk echt wat van hun leven willen maken in Nederland, die zullen het geld afslaan en hier blijven. Mensen die het hier eigenlijk al beu zijn maar alleen willen teren op onze economie en gratisch geld, die zullen waarschijnlijk vertrekken. Win-win dus.

Mensen met dubbel paspoort dus laten kiezen, wederom, kiezen ze dan op eigen initiatief voor Nederland of toch voor hun 'roots' en een moslimland? Win-win.

Illegalen, gewoon eruit. Die zijn hier gewoon illegaal en heeft geen argumentatie nodig. Achterhalen waar ze vandaan komen, in een vliegtuig of boot zetten en op het strand / vliegveld afzetten. Hier heb je ze. Wat wil Marokko of Syrië doen dan? Oorlog starten met een NAVO land? De handelsrelatie verbreken? Hahaha. Prima. Doei.

Mensen die illegaal zijn en hun afkomst niet kenbaar maken, oppakken en in de cel vastzetten. Net zo lang tot ze kenbaar maken waar ze vandaan komen met bewijs, of vrijwillig in het vliegtuig stappen naar het land van herkomst.

Ja, dit kost even geld en doet even mentaal pijn. We willen toch vooral niet herinnerd worden aan de 2e wereldoorlog of ons verleden... Maar ja, wat is het alternatief? Zo doorgaan omdat 'het toch niet anders kan'? Omdat 'we het verdiend hebben? Nee, dat is culturele zelfmoord. In het beste geval. En massa-moord in het slechtste geval.

En je overgebleven vraag, inderdaad, als de EU niet meewerkt en we geen pact kunnen sluiten met omringende landen, dan moeten we onze eigen grens inderdaad maar verdedigen. Als het érgens kan, dan is het in Nederland. Een klein landje, ook nog met voornamelijk zee als grens.

Ik ben zo klaar met altijd 'het kan niet, het mag niet'. Het kan wel. Wir schaffen das! En deze massa-immigratie, schaffen wir duidelijk niet.
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:22:55 #228
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216666540
quote:
4s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:06 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Kijk, daar ga je al.
Kritisch zijn/kritiek hebben op de negatieve culturele impact van de islam kan wel, kritisch zijn/kritiek hebben op de islamitische ideologie zelf kan weer niet, want; "islam is prima".

Jouw "oplossing" om flink (en meer, meer, meer) te blijven dweilen terwijl de kokende pan steeds meer overloopt is een wanhopige poging voor een gebed zonder einde.

En zolang jijzelf niet direct betrokken raakt bij de negatieve culturele impact van de islamitische ideologie, is het lekker makkelijk om met de vingers in de oren de andere kant op te blijven kijken. En dan gaat het hier dus om de geheime diensten die er maar druk mee zijn om de illusie van die veilige wereld van jou in stand te houden, tot mensen die er wel direct te maken hebben/krijgen zoals dreigementen, uithuwelijken, kinder mutilatie, eerwraak en terreur en al die andere gestoorde onzin uit naam Allah.
Ik trek vooral zo hard van leer tegen de Islam omdat ik me erin heb verdiept, niet ondanks. Winston Churchill, Christopher Hitchens, Salman Rushdie, Ayaan. Allemaal boodschappers die hun tijd vooruit waren.
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:30:04 #229
396550 Richestorags
pi_216666615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 13:43 schreef matspontius het volgende:

[..]
Maar dan wel een tekening met een heel kleine ...........
Er is een how-to hoe je van een penis Mohammed kunt tekenen.
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:33:49 #230
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_216666670
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

Islam is prima
Als je middeleeuws gedachtegoed prima vindt. Ik heb daar een andere mening over, namelijk dat we het actief moeten bestrijden. En dat geldt wmb voor elke religie die probeert te koloniseren.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:35:00 #231
396550 Richestorags
pi_216666685
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 13:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op zich is dit ook iets, al loopt het vaak spaak op dat wanneer ze gericht de focus leggen op de radicale islam dat weer niet mag, want discriminatie….

Asielzoekers moeten gewoon niet meer toegelaten worden (korte termijn). Nieuw systeem bedenken voor slechts hele uitzonderlijke gevallen (zoals altijd bedoeld). En nooit meer permanente verblijfsvergunning. Is de situatie beter: tabee.
Op korte termijn moet er gewoon een asielstop komen.

Verder ben ik inmiddels wel voorstander van een door Europa gesanctioneerde hervorming van de Islam. Wij hebben dat bij het Christendom met veel geweld afgedwongen (opkomst Protestantisme en oorlogen die daaruit volgden) of met veel soft power (dominantere positie wetenschap, seculiere staten).

De Islam heeft de vruchten daar niet van kunnen plukken. Dan gaan wij die vruchten maar opleggen. Als we vinden dat de rokerskerk geen religie is, dan is terreur en fundamentalisme dat ook niet. Verplicht een gematigde boodschap of sluiten.

Stap 1 is sowieso het aanpakken van buitenlandse organisaties en geldstromen. Daar begint het mee maar eindigt het w.m.b. niet mee.
pi_216666723
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:36 schreef Frutsel het volgende:

[..]

pi_216666751
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Verder ben ik inmiddels wel voorstander van een door Europa gesanctioneerde hervorming van de Islam. Wij hebben dat bij het Christendom met veel geweld afgedwongen (opkomst Protestantisme en oorlogen die daaruit volgden) of met veel soft power (dominantere positie wetenschap, seculiere staten).

De Islam heeft de vruchten daar niet van kunnen plukken. Dan gaan wij die vruchten maar opleggen. Als we vinden dat de rokerskerk geen religie is, dan is terreur en fundamentalisme dat ook niet. Verplicht een gematigde boodschap of sluiten.

Stap 1 is sowieso het aanpakken van buitenlandse organisaties en geldstromen. Daar begint het mee maar eindigt het w.m.b. niet mee.
Die asielstop zei ik ook al.

Begin eens met de extra rechten die religies hebben af te nemen. Die slaan nergens op. Maar ja, dan gaan de Christelijke partijen ook op hun achterste benen staan.
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:42:08 #234
396550 Richestorags
pi_216666758
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het trieste is dat het debat weer zal gaan over:

Niet allemaal, ja maar Christenen, ja maar wij doen niet genoeg, we moeten de AfD niet in de kaart spelen.

Inmiddels duurt het al zo lang en escaleert het zoveel dat als je nu nog tegenwerkt in het discours en twijfel zaait je gewoon meewerkt.
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:42:50 #235
396550 Richestorags
pi_216666767
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die asielstop zei ik ook al.

Begin eens met de extra rechten die religies hebben af te nemen. Die slaan nergens op. Maar ja, dan gaan de Christelijke partijen ook op hun achterste benen staan.
Die zijn inmiddels ook in de minderheid.
pi_216666831
Een puntensysteem voor buitenlanders. 3 x strike and you're out.
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:48:21 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216666855
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef Loverboii het volgende:
Niet voor 'buitenlanders' per se, maar ik ben wel voorstander dit in te voeren voor iedereen die hier op een tijdelijke (asiel)status is.

Punt is: zodra die 3 strikes er zijn begint het uitzetten en dan krijg je daar weer de problemen want het lukt ons nauwelijks.
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:50:03 #238
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_216666881
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef Loverboii het volgende:
Ligt eraan wat de strike is w.m.b. Bij bepaalde vergrijpen is 1x voldoende.
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:51:26 #239
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_216666901
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ligt eraan wat de strike is w.m.b. Bij bepaalde vergrijpen is 1x voldoende.
Niet voor een keer door rood licht fietsen natuurlijk, nee.

Maar zeden- en geweldsdelicten, drugshandel etc: wegwezen.
pi_216666955
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 12:08 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Idd gemiddeld 10 mesincidenten per dag, komen niet meer in het nieuws.
Dit is het nieuwe normaal :{
hep gestaan op feestboek?
pi_216666967
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Tja, dit gaat simpelweg niet gebeuren. We weten allemaal dat vanuit een bepaalde hoek migratie en Islam een quasi heilig onderwerp zijn, waarbij men ook driftig wijst naar allerlei vermeende verdragen en verplichtingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 13 februari 2025 @ 16:55:11 #242
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_216666968
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je kent mijn houding en mening op dit gebied niet eens volledig. Je baseert deze complete hersenstront op het feit dat ik mensen niet als ongedierte wil behandelen.

Dat zegt niet veel over mij, maar wel heel veel over jou.
Tuurlijk joh, wat jij wil. Je kunt niet eens normaal reageren en dat is dan admi hier _O- _O-
"Hoka Hey!"
pi_216666973
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef SilverMane het volgende:

[..]
Links fok! kan tevreden zijn dat die stigmatiserende berichten niet meer in het nieuws komen.
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?
pi_216666998
quote:
13s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dit gaat simpelweg niet gebeuren. We weten allemaal dat vanuit een bepaalde hoek migratie en Islam een quasi heilig onderwerp zijn, waarbij men ook driftig wijst naar allerlei vermeende verdragen en verplichtingen.
Welke hoek? Noem dan gewoon naam en rugnummer. Wat zijn we? 11 jaar?
  Forum Admin donderdag 13 februari 2025 @ 17:01:14 #245
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216667084
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef matspontius het volgende:

[..]
Tuurlijk joh, wat jij wil. Je kunt niet eens normaal reageren en dat is dan admi hier _O- _O-
Ik reageer itt jou op inhoud en speel het niet op dingen als "dat is dan admin"
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Origami94 het volgende:

[..]
ik dacht dat fok altijd radicaal rechts was. Of is dit een nieuwe vorm van republikeins projecteren? Links de schuld geven?
Ja man heel rechts hier.

Morgen weer links.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216667096
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:56 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Welke hoek? Noem dan gewoon naam en rugnummer. Wat zijn we? 11 jaar?
Aangezien je het vraagt: dat is natuurlijk de linkse en progressieve hoek.

Delen daarvan zullen het altijd helaas, ongeacht hoeveel van zulke aanslagen er in het Westen zijn, voor migranten, de Islam en moslims opnemen en nooit instemmen met een migratiestop. Immers vindt men dat hartstikke racistisch en Islamofoob.

De oplossing is heel makkelijk: migratiestop, Islam aan banden leggen en op grote schaal gaan uitzetten.

Maar kijk alleen al eens wat voor een gejammer en gestampvoet dit oplevert als politici in de VS dit laatste willen doen, nota bene met illegale migranten dus dan hebben we het nog niet eens specifiek over migranten uit Islamtische landen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 13 februari 2025 @ 17:02:54 #247
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_216667110
quote:
16s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[poll=8527]
Spreekt boekdelen hoe men er zelfs in links forum fok erover denkt!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_216667117
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Origami94 het volgende:

[..]
FOK! is politiek behoorlijk divers en dat zo zou het ook moeten zijn. Dat jij en ik hier beide actief zijn als een uitsproken linkse en rechtse user, is daar het bewijs van.
pi_216667205
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Aangezien je het vraagt: dat is natuurlijk de linkse en progressieve hoek.

Delen daarvan zullen het altijd helaas, ongeacht hoeveel van zulke aanslagen er in het Westen zijn, voor migranten, de Islam en moslims opnemen en nooit instemmen met een migratiestop. Immers vindt men dat hartstikke racistisch en Islamofoob.

De oplossing is heel makkelijk: migratiestop, Islam aan banden leggen en op grote schaal gaan uitzetten.

Maar kijk alleen al eens wat voor een gejammer en gestampvoet dit oplevert als politici in de VS dit laatste willen doen, nota bene met illegale migranten dus dan hebben we het nog niet eens specifiek over migranten uit Islamtische landen.
Het is ook te makkelijk om te generaliseren en een bepaald iets de schuld te geven. Zo is er vorige week nog een aanslag gepleegd in Zweden door een ethnonationalist. Moeten we dan alle ethnonationalisten van dit forum verwijderen?
pi_216667215
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
FOK! is politiek behoorlijk divers en dat zo zou het ook moeten zijn. Dat jij en ik hier beide actief zijn als een uitsproken linkse en rechtse user, is daar het bewijs van.
De enige linkse users in NWS zijn Mikeytt en Nikonlover (Starhopper) de rest is overwegend rechts. Zelfs @Linkse_Boomknuffelaar rept over het stemmen op FvD. Al kan je die meer als gematigd zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')