Misschien ook nog; verdachte was een bekende van de politie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:06 schreef Oud_student het volgende:
Gaan we weer:
1. We zijn geschokt
2. Kaarsen en bloemen, dat zal ze leren
3. We zullen alles uitzoeken
4. We moeten de boel bijelkaar houden, niet stigmatiseren
5. We horen er niets meer van
en gaan over naar de orde van de dag
quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En ondertussen stromen de lui die deze aanslagen plegen iedere week nog steeds met duizenden binnen. Iets onzichtbaars als stikstofuitstoot en klimaatverandering beperken is in de ogen van links wel mogelijk maar een tastbaar concreet gevaar tegengaan is moeilijk moeilijk moeilijk
Heeft de Raad van State eigenlijk wel opgelet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En ondertussen stromen de lui die deze aanslagen plegen iedere week nog steeds met duizenden binnen. Iets onzichtbaars als stikstofuitstoot en klimaatverandering beperken is in de ogen van links wel mogelijk maar een tastbaar concreet gevaar tegengaan is moeilijk moeilijk moeilijk
Ow ik denk ook niet dat het helpt hoor, ik zou niet weten hoe we dit probleem kunnen oplossen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ach ja, mensen die stemmen op "wondermiddelen".
We zien met de PVV wel dat het nog niet meevalt nu ze verantwoordelijkheid moeten dragen.
Je vergeet 4. De inlichtingendiensten waren al door een buitenlandse overheid gewaarschuwd maar dat lag nog op de plank.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:06 schreef Oud_student het volgende:
Gaan we weer:
1. We zijn geschokt
Ik zou ook niet weten hoe je zou kunnen voorkomen dat mensen ineens random in een menigte rijden. Dat is onmogelijk te voorspellen. Hoe zou de politie dat van tevoren moeten onderscheppen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow ik denk ook niet dat het helpt hoor, ik zou niet weten hoe we dit probleem kunnen oplossen.
Dader is een 26 jarige Afghaan:quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:23 schreef Alloch87 het volgende:
Ik heb een lichtgetint vermoeden in welke hoek we het mogen gaan zoeken.
We zijn weer VERRAST.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dader is een 26 jarige Afghaan:
https://www.bild.de/regio(...)be661371a020a1013b96
Weet jij wat het motief van de dader is?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Tengano het volgende:
MaAr hEt GEVaAR KomT vAN rUSLaND!!!!!!
Jazeker, probeer het er niet van af te leiden jij molquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Tengano het volgende:
MaAr hEt EChtE GEVaAR KomT vAN rUSLaND!!!!!!
We zijn geschokt, en wensen de nabestaanden veel sterkte.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:06 schreef Oud_student het volgende:
Gaan we weer:
1. We zijn geschokt
Correct:quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:40 schreef Tengano het volgende:
MaAr hEt EChtE GEVaAR KomT vAN rUSLaND!!!!!!
#JustTheBeginning
Dat is gewoon een realistische optie. In een ander groot en machtig land heeft een AfD fan ook grote invloed.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Weet jij wat het motief van de dader is?
Wie weet is deze persoon wel ingehuurd door Rusland. Niet dat dat ooit boven water zou komen, maar zoiets is altijd mogelijk.
Bingo!quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En wat gaat de AfD er aan doen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Een betere campagne kan de AfD zich niet wensen zo een week voor de verkiezingen.
Huh dat doen ze anders nooit!?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat kan AfD er dan precies aan doen om dit soort aanslagen te stoppen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Huh dat doen ze anders nooit!?
Het is aan de Duitsers zelf om deze misère te stoppen. Dan zullen ze eind deze maand voor AfD moeten kiezen. Maar ja, de meesten zullen het wel weer niet aandurven. Ze vinden het allemaal 'te extreem'. Tja, ik denk dat er nog veel extremere dingen aan zitten te komen als je dit nog een jaar of 10-15 laat doorsudderen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Het houdt namelijk niet op, niet vanzelf.
Goed idee. En stap 2 is dan het aanbieden van een gratis treinkaartje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En wat gaat de AfD er aan doen?
Rijbewijzen van Afghanen niet verlengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |