SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met pijn en moeite derde
Doen ze normaal echt nooit idd!quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het viel me trouwens wel op dat zowel Igor als Hadj Moussa vaak voor eigen succes gingen... hoe goed ze ook speelden...
Ik sta hiervan te stuiterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Feyenoord speelde nu echt niet veel anders dan andere europese wedstrijden
Rond de zestien werden er wel volledig andere keuzes gemaakt. En ook in de drukzetting en defensieve positionering lagen de accenten anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:28 schreef Caland het volgende:
Het was een beetje een kopie van Benfica uit als het ging om de opbouw, dus het klopt redelijk.
Vond ik wel meevallen, Hadj Moussa deed dit keer alleen niet aan werkweigering.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rond de zestien werden er wel volledig andere keuzes gemaakt. En ook in de drukzetting en defensieve positionering lagen de accenten anders.
Het viel best wel op dat in balbezit de zijkanten werden opgezocht in plaats van voortdurend het drukke midden opzoeken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, Hadj Moussa deed dit keer alleen niet aan werkweigering.
Ja, eigenlijk op precies dezelfde manier als onder Priske zijn enige goede maand (met Bueno die steeds als verkapte vleugelspeler speelde).quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het viel best wel op dat in balbezit de zijkanten werden opgezocht in plaats van voortdurend het drukke midden opzoeken.
Wellicht zijn mijn herinneringen slecht omdat die periode welgeteld drie potjes duurde waarvan ik er twee heb gezien. Maar tegen Benfica hadden we die rust in het balbezit niet, en gaven we vrij grote kansen weg (en creëerden we juist een stuk meer). Tegen Sparta Praag speelden we echt anders en die overige potjes hadden we geen moment overwicht (behalve een kwartiertje in Manchester). Ik zie de vergelijking nauwelijks.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk op precies dezelfde manier als onder Priske zijn enige goede maand (met Bueno die steeds als verkapte vleugelspeler speelde).
Ik vond Milan ook gewoon vrij matig. Ik zou echt even wachten of de tactiek zo goed werkte of dat wij gewoon simpel voetbalden en er meer vol op klapten dan zij.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht zijn mijn herinneringen slecht omdat die periode welgeteld drie potjes duurde waarvan ik er twee heb gezien. Maar tegen Benfica hadden we die rust in het balbezit niet, en gaven we vrij grote kansen weg (en creëerden we juist een stuk meer). Tegen Sparta Praag speelden we echt anders en die overige potjes hadden we geen moment overwicht (behalve een kwartiertje in Manchester). Ik zie de vergelijking nauwelijks.
En dan nog is het vrij veelzeggend dat Bosschaart ineens met deze groep wel tactisch iets kan bedenken wat werkt (en het ook volhoudt).
Geloof niet dat Bosschaart op die ene training nou zoveel anders heeft gedaan. Dit soort wedstrijden zijn het makkelijkst te managen. Puntverlies in Breda incoming.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wellicht zijn mijn herinneringen slecht omdat die periode welgeteld drie potjes duurde waarvan ik er twee heb gezien. Maar tegen Benfica hadden we die rust in het balbezit niet, en gaven we vrij grote kansen weg (en creëerden we juist een stuk meer). Tegen Sparta Praag speelden we echt anders en die overige potjes hadden we geen moment overwicht (behalve een kwartiertje in Manchester). Ik zie de vergelijking nauwelijks.
En dan nog is het vrij veelzeggend dat Bosschaart ineens met deze groep wel tactisch iets kan bedenken wat werkt (en het ook volhoudt). Het is onmogelijk om in twee dagen tijd een 180 graden te doen, maar het stond allemaal een stuk logischer.
Het zal allebei wel zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond Milan ook gewoon vrij matig. Ik zou echt even wachten of de tactiek zo goed werkte of dat wij gewoon simpel voetbalden en er meer vol op klapten dan zij.
Dat zou mij ook verbazen, maar het is ook weer niet heel gek dat met een paar subtiele aanpassingen het snel zou draaien. Voetballend is het altijd alleraardigst geweest, maar het vertrouwen en wedstrijdmanagement was beroerd. Precies dat kan je, geholpen door een gelukkige 1-0, in korte tijd wel managen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof niet dat Bosschaart op die ene training nou zoveel anders heeft gedaan. Dit soort wedstrijden zijn het makkelijkst te managen. Puntverlies in Breda incoming.
Er was duidelijk afgesproken dat de backs er altijd overheen moesten komen als de bal bij Paixao of Hadj Moussa was, dat is natuurlijk een hele simpele tactische aanpassing. Dat werkte qua dreiging heel goed, kwamen helaas geen hele grote kansen uit na de 1-0.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal allebei wel zijn.
En bovendien gaf Moder ook gewoon een stukje meer stabiliteit op het middenveld.
Dat is precies wat ik bedoel en wat ik de afgelopen maanden heb gemist. Staat ook haaks tegenover Priskeball waarbij voortdurend de kortste weg naar het goal gezocht moest worden. Wat ook kan werken, maar dan moet er wel veel ruimte liggen wat we zelden hadden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er was duidelijk afgesproken dat de backs er altijd overheen moesten komen als de bal bij Paixao of Hadj Moussa was, dat is natuurlijk een hele simpele tactische aanpassing. Dat werkte qua dreiging heel goed, kwamen helaas geen hele grote kansen uit na de 1-0.
Maar Priske heeft zo ook best een tijdje gespeeld. Tot een Italiaanse dwerg met een tegenzet kwam werkte dat naar behoren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel en wat ik de afgelopen maanden heb gemist. Staat ook haaks tegenover Priskeball waarbij voortdurend de kortste weg naar het goal gezocht moest worden. Wat ook kan werken, maar dan moet er wel veel ruimte liggen wat we zelden hadden.
Den Ouden?quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:01 schreef Caland het volgende:
Read gaat overigens de verbeterde versie van Geert worden
Quote me later.
Dat Priske destijds geen tegenreactie kon verzinnen en vervolgens nooit meer deze zet gebruikte laat zien hoe tactisch incompetent hij was. Er waren meerdere potjes waar ik smeekte om deze omzetting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Priske heeft zo ook best een tijdje gespeeld. Tot een Italiaanse dwerg met een tegenzet kwam werkte dat naar behoren.
Ja, vind ik echt onzin. Ik vond het juist gek dat Smal het op precies dezelfde manier als Bueno invulde omdat dat wel een heel andere speler is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat Priske destijds geen tegenreactie kon verzinnen en vervolgens nooit meer deze zet gebruikte laat zien hoe tactisch incompetent hij was. Er waren meerdere potjes waar ik smeekte om deze omzetting.
Bovendien vind ik dat Bueno en Smal die rol echt wel anders invullen, eigenlijk. Laat staan Read en Lotomba.
Nou ja, uit het niets. Die is het hele seizoen al behoorlijk goed. Al was het gisteren wel écht heel goed inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En het helpt natuurlijk ook wel mee dat Paixao ineens uit het niets de sterren van de hemel speelt.
Die gozer was niet normaal goed, en dat in de regen.
Zeker, maar dit niveau was echt krankzinnig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, uit het niets. Die is het hele seizoen al behoorlijk goed. Al was het gisteren wel écht heel goed inderdaad.
Dan zijn we het oneens. Los daarvan had je, of Smal, Bueno of Hartman nou speelt, vaker deze omzetting moeten gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, vind ik echt onzin. Ik vond het juist gek dat Smal het op precies dezelfde manier als Bueno invulde omdat dat wel een heel andere speler is.
Valt mij sowieso wel mee, die Smal. Leuk ventje, prima om op de bank erbij te hebben.
Eens maat. Zullen we de 0 houden????quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:35 schreef fetX het volgende:
Maar nu eerst maar eens NAC uit overleven. Kijken hoe we het daar doen en voor de dag komen, want in de Eredivisie valt het tot nu toe echt enorm tegen. Zwaar aan het onderpresteren.
Drie keer op een rij de nul houden. Dan herken ik mijn Feyenoord niet meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Zullen we de 0 houden????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |