SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 13% gewijzigd door Citizen.Erased op 13-02-2025 09:10:11 ]
Zijn ze inmiddels gestopt met kindjes maken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Uitstraling je hoeft je over China geen zorgen te maken.
Die verliezen ieder jaar veel bevolking. Ze zitten nu in hetzelfde schuitje als wij.
Misschien haalt ze het net met deze TT?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening volgende keer wat eerder opstaan graag.
Al een tijdje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn ze inmiddels gestopt met kindjes maken?
Ik heb ervan genoten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Sorry nog voor mijn zure gedrag gister. Kan niet garanderen dat het nooit meer gebeurt.
De tijden veranderen, ik was daar ooit en verbaasde me over de enorme gezinnen in zuidelijk China, wat nou een kind policy.quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al een tijdje.
Veel van de cijfers van de CCP zijn natuurlijk niet te vertrouwen, maar als zelfs zij zeggen dat ze bevolkingskrimp hebben...
Hele steden staan leeg. Wagenparken vol auto's die niet verkocht worden.
Veel ook geemigreerd.
was je een beetje Nattekat gisteren?quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Sorry nog voor mijn zure gedrag gister. Kan niet garanderen dat het nooit meer gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |