gave vissen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik was druk
We kunnen gaan lunchen!
Kan gebeuren maatjequote:Op donderdag 13 februari 2025 12:17 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik was druk
We kunnen gaan lunchen!
Dan heb je vast Benji nog nooit gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte makker! Dat AC weet ook weer waar het staat.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET WORDT ZO'N AVOND (Ik typ dit net na de 1-0. Ik zou het bijzonder flauw vinden als je me hier na de 1-5 mee om de oren komt slaan)
Bedankt maatquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte makker! Dat AC weet ook weer waar het staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AGV.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe snert en bammetjes spek
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat likes uitgedeeld aan forumgebruiker @:Caland in het Weiteveen-topic. Jammer dat @:Bezsen niet van de partij is
Voor de geïnteresseerden:Graag mening over Fritz KorbachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:27 schreef onlogisch het volgende:
Wat likes uitgedeeld aan forumgebruiker @:Caland in het Weiteveen-topic. Jammer dat @:Bezsen niet van de partij is
Voor de geïnteresseerden:Jij bent sowieso niet goed in je harses, en je blauw zou afgenomen moeten worden, misselijk figuur ben je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jij bent sowieso niet goed in je harses, en je blauw zou afgenomen moeten worden, misselijk figuur ben je.
Hallo vriendquote:
Je krijgt een mokerslag te verwerken, dom varken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moderator @:onlogisch krijgt een bizarre mokerslag te verduren van memelegend @:raptorix
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je krijgt een mokerslag te verwerken, dom varken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |