mass effect / dead space combo?quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:26 schreef StateOfMind het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Die studio is opgericht door, en bestaat uit, veteranen van het oude Bioware, uit hun hoogtijdagen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mass effect / dead space combo?
Batterij gaat langer mee dan je denktquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation Portal is best cool. Mooi zwart materiaal, lekker zwaar, scherp scherm, verbinding stabiel, batterij gaat wel rap.
Half uurtje gespeeld nu.
Das dus net als royquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Batterij gaat langer mee dan je denkt
BASEDquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
Nou echt moeilijk is het nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word afgemaakt in Spiderman zeg, de tering. Combat is hier echt niet zoals in Nier waar je super vloeiend combos kan maken. Moet er weer ff in komen.
Het is basically Batman combat toch.. niet zo moeilijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word afgemaakt in Spiderman zeg, de tering. Combat is hier echt niet zoals in Nier waar je super vloeiend combos kan maken. Moet er weer ff in komen.
Nee, het gaat al beter. Het is geen game waarbij je rolt om te ontwijken natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2025 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
rondje tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is basically Batman combat toch.. niet zo moeilijk
als ze dichtbij komen druk je driehoekje
Creativiteit voor AW2 was ongekend.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het regent 9s en 10en voor de game?
Staat in de top van beste ps5 games.
En nu ik weinig tijd heb om te gamen dacht ik ik speel/koop alleen nog maar topgames.
Control was ook supertof.
wanne kutspel, nu alquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
driehoekje dodge, rondje verblinden met cape of web of zo
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)Ryza is ook gewoon wel echt leuk. Wat toegankelijker dan de eerdere delen.quote:
Niet met deze game specifiek, maar het is Yakuza. Entertainment is bijna gegarandeerd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii lijkt me ook wel een vermakelijk spel moet ik zeggen. Iemand al ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop