helaas is er in het echt geen potion voor die zo goed werktquote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog nooit een kater beter gezien dan in KCD2. Het duurt superlang, je kan wel gewoon rondlopen en dingen doen, maar dat is wel veel moeilijker. En je hoopt echt dat het snel weer voorbij is.
Zo veel kleine mechanics in deze gamequote:Op zondag 16 februari 2025 22:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog nooit een kater beter gezien dan in KCD2. Het duurt superlang, je kan wel gewoon rondlopen en dingen doen, maar dat is wel veel moeilijker. En je hoopt echt dat het snel weer voorbij is.
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?quote:Op zondag 16 februari 2025 12:16 schreef Drankster het volgende:
Je kan met driehoekje verschillende sets instellen.
Zo heb ik een set als ik in buiten steden ben (hoge armor rating en eng), een set als ik in steden ben (hoge char als noble) en een set als ik ga sneaken (lage sound en visibilty). Helpt enorm met de verschillende speech checks op bepaalde plekken, buiten steden moet je vooral sterk overkomen, in steden slim met een zilveren tong.
Echt een genot vergeleken deel 1 waarbij je steeds in je inventory dat handmatig moest doen. Zelfs tijdens het traden kan je van set wisselen met driehoekje dus je kan dan alle sets vergelijken met de inventory van de trader.
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 05:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tides of Annihilation zoet er wel stoer uit trouwens.
Best mooi, goede sfeer.
Wou bijna Waifu zeggenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.
[ afbeelding ]
Oeh gevaarlijk, Aziaten door elkaar halenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou bijna Waifu zeggen
Je armour/kleding.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?
Wat is dat nou voor RPG!
Of niet je stats van je persoon, maar van je armor setting (die je betere stats geven)?
Anders is t wel een beetje cheaten (zoals ik doe met eindbazen bij GOW2 als ik 15x verlies)
Ach, die kijken niet zo nauw...quote:Op maandag 17 februari 2025 09:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oeh gevaarlijk, Aziaten door elkaar halen
Ah zo.quote:
CANCELLED!!!!!!!!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, die kijken niet zo nauw...
Ach, heb toch genoeg kroepoek in huisquote:
Jawel hoor. Ik weet dat je hoofd er echt niet naar staat met een kater, maar eet gewoon iets stevigs en gezonds en drink water. Kater binnen half uurtje weg. Koffie gaat ook ipv water, maar water is het beste.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
helaas is er in het echt geen potion voor die zo goed werkt
als dit over witcher gaat, defintely de sides. De sidequests goed afronden kan gevolgen hebben voor later in het verhaal, mits je de goede keuzes maakt. Kan ook helmaal fout uitpakken trouwens.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 22:44 schreef Friday12 het volgende:
Wat zouden jullie aanraden. Main + side quests doen en eigenlijk te hoog lvl zijn of wat meer main quest doen en later de sides?
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdequote:Op maandag 17 februari 2025 10:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik weet dat je hoofd er echt niet naar staat met een kater, maar eet gewoon iets stevigs en gezonds en drink water. Kater binnen half uurtje weg. Koffie gaat ook ipv water, maar water is het beste.
ff filmpje gekeken en dat ziet er inderdaad wel vet uit.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, graphics lijken erg goed en ook gameplaytechnisch spreekt het me wel aan. Dat je "spectral knights" kunt oproepen om samen combo's mee te doen, fast-paced combat, beetje DMC-achtig. Komt wederom uit een Chinese gametoko, ze zijn wel goed bezig daar met games. Ohja en lekkere wijfuh natuurlijk.
[ afbeelding ]
*kuch* ouderdom *kuch*quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdeIk kan wel een hele dag een kater hebben, hoeveel water ik ook drink en hoe "stevig" ik ook eet
Te weinig oefeningquote:
Haha herkenbaar.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uhuh, dat is echt de universele waarheid die voor iedereen geldt want alle katers zijn hetzelfdeIk kan wel een hele dag een kater hebben, hoeveel water ik ook drink en hoe "stevig" ik ook eet
Loadouts ja, dus verschillende kleding. Niet settings als in een slider verhogen of verlagen maar daadwerkelijke andere kleding aan doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je je stats aanpassen naar gelang de setting?
Wat is dat nou voor RPG!
Of niet je stats van je persoon, maar van je armor setting (die je betere stats geven)?
Anders is t wel een beetje cheaten (zoals ik doe met eindbazen bij GOW2 als ik 15x verlies)
In kc2 zou je wel moeten. Je kleding heeft ook invloed op hoe npcs op je reageren. En voor sommige missies moet je bepaalde kleding hebben. Ook hoe schoon of vies je kleding is heeft invloed.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah zo.
Ja da's wel handig dat je dan in 1x de hele set wapens/kleding kan wisselen per setting.
Ik doe t zelf altijd zelden. Vind stats-min/maxing altijd vervelend om te doen. Net werk
Wel een grappig mechanismequote:Op maandag 17 februari 2025 12:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
In kc2 zou je wel moeten. Je kleding heeft ook invloed op hoe npcs op je reageren. En voor sommige missies moet je bepaalde kleding hebben. Ook hoe schoon of vies je kleding is heeft invloed.
Als je in full armor onder het bloed loopt. Denken ze wel 2x na of ze je willen beroven. Maar loop je in nette kleding met sierraden om. Dan is de kans veel groter dat ze het proberen. Dat soort dingen. Werkt wel echt heel goed
De game zit vol met dit soort diep uitgewerkte kleine mechanicsquote:Op maandag 17 februari 2025 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een grappig mechanismeMaakt t realistischer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |