Volgens de Tweakers comments moet Apple nu wel andere stores toelaten.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gaat dit überhaupt lukken, zowel de Google Play Store en Apple store hebben min of meer dezelfde monopolie.
Misschien is het ook wel het moment om er eens naar te kijken, want waarschijnlijk heeft een ps7 überhaupt geen fysieke media support meer.
Volgens mij was het inderdaad zo dat je bij wijze spotify kan downloaden maar je abonnement kan kopen in de app.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:46 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Volgens de Tweakers comments moet Apple nu wel andere stores toelaten.
Ik weet ook niet echt hoe dat werkt bij consoles. Kopen andere sellers dan de Playstation games van Sony of van de developer? Als het dat tweede is, krijgt Sony dan nog steeds een percentage?
Nooit issues gehad met games verkopen via marktplaatsquote:Op woensdag 19 februari 2025 17:02 schreef Drankster het volgende:
Sowieso digital only want te lui om discs te swappen, downloads aanzetten via de app is het beste ooit, gamesharing met de waifu haar PS5 en echt geen zin in moeite om games te verkopen aan tokkie martkplaats volk sinds de CEX weg is hier.
De volgende state of play was toch volledig Borderlands 4 gefocust zei onze magische leugenaar Randy toch?quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:15 schreef DKUp het volgende:
Tijd voor een PS Showcase. AC Japan 2 en KDC2 moeten mij maar zoet houden totdat eventueel Ghost of Yotei en GTA VI komen.
Ja die eerst en voor de zomer twijfelen ze nog tussen een showcase en stateofplay volgens de iNsIdErsquote:Op woensdag 19 februari 2025 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De volgende state of play was toch volledig Borderlands 4 gefocust zei onze magische leugenaar Randy toch?
Ik vond AW2 echt een kutgame. Geen idee waar je heen moet. Onduidelijke graphics. Onduidelijke foto puzzels.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:20 schreef Kickinalfa het volgende:
Alan Wake 2 voor 30 euro in de store, klinkt als een goede deal?
Het regent 9s en 10en voor de game?quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond AW2 echt een kutgame. Geen idee waar je heen moet. Onduidelijke graphics. Onduidelijke foto puzzels.
Ik was blij dat ik er maar 12 voor betaald heb.
Advance Wars 2quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond AW2 echt een kutgame. Geen idee waar je heen moet. Onduidelijke graphics. Onduidelijke foto puzzels.
Ik was blij dat ik er maar 12 voor betaald heb.
Is natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het regent 9s en 10en voor de game?
Staat in de top van beste ps5 games.
En nu ik weinig tijd heb om te gamen dacht ik ik speel/koop alleen nog maar topgames.
Control was ook supertof.
Ik heb niet geteld, maar ik denk dat het er om en nabij 25 waren. Het aantal pogingen is ook niet zozeer het probleem, maar wel waar een poging tot einde komt. Dat is meer dan eens Friede geweest en dan ben je gewoon 15 à 20 uur kwijt. Gewoon Black Knight Greatsword farmen en je bent klaar voor weer een run.quote:
Dan moet je mij zien 's ochtends vroegquote:Op woensdag 19 februari 2025 20:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens ga je door Elden Ring en Sekiro pas echt zien hoe ongelooflijk traag Nameless King en Gael zijn.
Oh ja goede, dit is toch in de sale 20 euro voor de restende 3 maanden oid.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is natuurlijk een kwestie van smaak.
Deel 1 en Control vond ik verschrikkelijk tof.
Van deel 2 heb ik een demo gespeeld en die vond ik helemaal niks.
Om dezelfde redenen als Roy aangeeft.
Kijk of je een maandje PS Plus Premium kunt nemen (dan kun je een demo/trial spelen) en oordeel zelf
Tja, dat zegt me weinig. Ik vond AW1 ook wel cool en was best geïnteresseerd in AW2. Maar het klikte gewoon niet.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En nu ik weinig tijd heb om te gamen dacht ik ik speel/koop alleen nog maar topgames.
Game journo'squote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Die studio is opgericht door, en bestaat uit, veteranen van het oude Bioware, uit hun hoogtijdagen.quote:Op donderdag 20 februari 2025 12:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mass effect / dead space combo?
Batterij gaat langer mee dan je denktquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
PlayStation Portal is best cool. Mooi zwart materiaal, lekker zwaar, scherp scherm, verbinding stabiel, batterij gaat wel rap.
Half uurtje gespeeld nu.
Das dus net als royquote:Op donderdag 20 februari 2025 13:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Batterij gaat langer mee dan je denkt
Nou echt moeilijk is het nietquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word afgemaakt in Spiderman zeg, de tering. Combat is hier echt niet zoals in Nier waar je super vloeiend combos kan maken. Moet er weer ff in komen.
Het is basically Batman combat toch.. niet zo moeilijkquote:Op donderdag 20 februari 2025 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word afgemaakt in Spiderman zeg, de tering. Combat is hier echt niet zoals in Nier waar je super vloeiend combos kan maken. Moet er weer ff in komen.
Nee, het gaat al beter. Het is geen game waarbij je rolt om te ontwijken natuurlijkquote:
quote:
rondje tochquote:Op donderdag 20 februari 2025 20:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is basically Batman combat toch.. niet zo moeilijk
als ze dichtbij komen druk je driehoekje
Creativiteit voor AW2 was ongekend.quote:Op woensdag 19 februari 2025 20:27 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
wanne kutspel, nu alquote:Op donderdag 20 februari 2025 22:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
driehoekje dodge, rondje verblinden met cape of web of zo
Ryza is ook gewoon wel echt leuk. Wat toegankelijker dan de eerdere delen.quote:
Niet met deze game specifiek, maar het is Yakuza. Entertainment is bijna gegarandeerd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii lijkt me ook wel een vermakelijk spel moet ik zeggen. Iemand al ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |