Pas op dat je je teen niet stoot aan die kei 😱quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was kei on topic bezig met mijn:
1. Vraag over roguelikes en GOW Valhalla
2. Dragon Age Veilguard opmerking
3. Verwijder melding van witcher 3
Jonguh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Armor King, Bob, Miguel en Julia nog en dan zijn de speelbare personages wat mij betreft prima. We zullen wel weer twee guest characters krijgenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:51 schreef Evangelion het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
raar kapsel
No Bruce of kunimitsu= no buyquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:51 schreef Evangelion het volgende:
raar kapsel
Is dit het KCD topic? Ik dacht dat dit inmiddels de GAM slowchat was gewordenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het waren twee leuke ontopic dagen toen KCD 2 uitkwam.
Deze PlayStation topic reeks is van oudsher altijd al een mix geweest van ontopic en informatief en slap ouwehoeren, en alles er tussen inquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is dit het KCD topic? Ik dacht dat dit inmiddels de GAM slowchat was geworden
Mwahquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:18 schreef MMaRsu het volgende:
En jullie vergeten allemaal C.O.P.S alsof dat niet de coolste intro ooit had
quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mwah
Ik wist niet dat er een Jazz Jackrabbit (quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mwah
Combat is best te pruimen ja. Ik vergat in het begin vaak dat radial menu op te roepen. Is wel erg handig, gewoon een tactical pause om ook meteen je companions opdrachten te gevenquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren weer een stukje Dragon Age gedaan.
Moet ff wennen aan de meer actionpacked combat, maar valt me tot nu toe nog niet tegen.
Dialogen wel vrij standaard, maar nog niet cringe.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:07 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier @:jasonschreier.bsky.social
BREAKING: Warner Bros. Games is shutting down Monolith Productions, Player First Games, and WB San Diego, sources tell Bloomberg News.
Warner Bros. is also canceling the Wonder Woman game.
Zat hier wat boeiends tussen? Nee zeker
Even opgezocht. Clawquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:11 schreef 2dope het volgende:
[..]Monolith hebben vroeger echt topgames gemaakt, zelfs voor de millenniumwisseling, maar vooral in de X360 era
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Mwah
Monolith was van de shadow of war games, die waren prima.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:07 schreef Evangelion het volgende:
BREAKING: Warner Bros. Games is shutting down Monolith Productions, Player First Games, and WB San Diego, sources tell Bloomberg News.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Even opgezocht. Claw
Elke keer dat iemand begint over het LOTR nemesis system vermoord ik een kitten. Dat was echt mid (imo).
Vond het een leuk systeem, om de hordes naamloze en karakterloze orks wat meer charisma en belang te geven.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Even opgezocht. Claw
Elke keer dat iemand begint over het LOTR nemesis system vermoord ik een kitten. Dat was echt mid (imo).
Ja preciesquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:07 schreef 2dope het volgende:
[..]
Combat is best te pruimen ja. Ik vergat in het begin vaak dat radial menu op te roepen. Is wel erg handig, gewoon een tactical pause om ook meteen je companions opdrachten te geven
Ik vond het 1 sessie interessant en daarna vooral een vermoeiende onderbreking van de gameplay als er weer een random orc gepromoot werd omdat je een andere random orc had gedood.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het een leuk systeem, om de hordes naamloze en karakterloze orks wat meer charisma en belang te geven.
Het had zeker beter gekund, maar was best leuk.
Monolith is een legendarische studioquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:07 schreef Evangelion het volgende:
Lol lees toevallig net ditquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:14 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Even opgezocht. Claw
https://www.eurogamer.net(...)pite-studio-shutdownquote:Shadow of Mordor's brilliant Nemesis system is locked away by a Warner Bros patent until 2036, despite studio shutdown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |