Ja hier staat de X op wat game pass games na ook vooral stof te happen ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Euh, ja?Geen idee dus.
daarom World nu maar gedownlad. Binnenkort maar eens starten om te kijken of het me nu wel kan pakken.
[..]
Series X heb ik nog ja maar geen GamePass meer sinds een maand want de console staat buiten een 40 uur Indiana Jones echt al maanden stof te happen. Aangezien nu alles toch naar PS5 weet ik niet of ik GamePass ga nemen. Vind alles op één platform toch gemakkelijker.
29-10 zag ik al voorbij komen ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Eind october is al confirmed via Max Payne 3
[ afbeelding ]
Wilds is belachelijk slecht, World was awesome maar leuk voor 1xquote:Op maandag 24 februari 2025 20:56 schreef DKUp het volgende:
Monster Hunter World vond ik helemaal niks. Dat nieuwe deel laat ik zeker liggen.
Wat voor nicht dan wel?quote:Op maandag 24 februari 2025 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wilds is belachelijk slecht, World was awesome maar leuk voor 1x
Heb niks met die bruine poep woestijn
Ben geen Sahara nicht
Ik heb over deze keuze een pittige mening!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren toch maar DA Veilguard geinstalleerd, een extreem knap poppetje gemaakt (lijkend op mijn LARP karakteren de intro gespeeld. Moet zeggen dat de graphics me 100% meevallen. De trailer vond ik destijds veel te cartooney, maar het ziet er echt wel mooi uit. Gameplay en dialogen nog iets te vroeg om over te oordelen, want heb alleen de intro tot aan de title screen gespeeld.
Denk dat ik nu dus echt niet meer verder ga met GOW Valhalla, want eenmaal met een nieuwe begonnen... tja. En ik vind roguelike dus echt te repetatief. Continu opnieuw hetzelfde begin stuk doen, maar steeds iets verer komen? No thanks. Ik zoek de storyline online wel op op youtube of zo. De DLC zat bij de maingame, dus ach.
Over DLC gesproken:
Gisteren toch Witcher 3 verwijderd
Had ruimte nodig voor Dragon Age, wat best wel flink groot is (en zowel MK1 als BG3 staan standaard geinstalleerd, want die doe ik af en toe).
Ja dat weet je natuurlijk nu alquote:Op maandag 24 februari 2025 23:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wilds is belachelijk slecht, World was awesome maar leuk voor 1x
Heb niks met die bruine poep woestijn
Ben geen Sahara nicht
Heb je de digital Foundry video gezien? Technisch een lachertje. Nog nooit zo'n blurry spel op een console gezienquote:
Catch me outside, how'bout that?!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb over deze keuze een pittige mening!
Lijkt me lastig vechten ja met continue 1 oog bedekt door haar, waardoor je moeilijker diepte ziet 😱quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:51 schreef Evangelion het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
raar kapsel
M.A.S.K.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:38 schreef Evangelion het volgende:
Maar uhm. TMNT, Power Rangers, Samurai Pizza cats, nieuwe Digimon.
What's next? Biker mice from Mars? Medabots?
Airwolf en HE-MANquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:06 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
M.A.S.K.
En die serie met dino's met laserguns.
Airwolf wat was dat een toffe serie vroegerquote:
Zeg dat tegen kanoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt me lastig vechten ja met continue 1 oog bedekt door haar, waardoor je moeilijker diepte ziet 😱
Dino-Ridersquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:06 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
M.A.S.K.
En die serie met dino's met laserguns.
Ik was kei on topic bezig met mijn:quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het waren twee leuke ontopic dagen toen KCD 2 uitkwam.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:33 schreef Ang3l het volgende:
2. Dragon Age Veilguard opmerking
3. Verwijder melding van witcher 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |