Bonus gifjesquote:1ST DAY - TUESDAY, 11TH FEBRUARY 2025
- The 30 songs from the "Campioni (Big)" category will be heard for the first time, with the results of that day being 100% determined by the press, TV and web jury - no elimination
2ND DAY - WEDNESDAY, 12TH FEBRUARY 2025
- The first 15 songs from the "Campioni (Big)" category will be heard again, with the results of that day being determined by a dual voting: 50% televoting and 50% radio jury - no elimination
- The first 2 songs from the "Nuove proposte (Newcomers)" category will be heard for the first time, with the results of that day being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury - the most voted of the two will go to its category's Final round
3RD DAY - THURSDAY, 13TH FEBRUARY 2025
- The last 15 songs from the "Campioni (Big)" category will be heard again, with the results of that day being determined by a dual voting: 50% televoting and 50% radio jury - no elimination
- The last 2 songs from the "Nuove proposte (Newcomers)" category will be heard for the first time, with the results of that day being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury - the most voted of the two will go to its category's Final round
4TH DAY - FRIDAY, 14TH FEBRUARY 2025
- COVER DAY: The 30 acts will perform (alongside a guest act or acts of their choice - it could even be with a contestant from the Sanremo 2025 edition) a cover version of either an italian or an non-italian song with the result of that day being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury - no elimination
- The 2 finalist songs from the "Nuove proposte (Newcomers)" category will be heard again, with the winner being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury
5TH DAY - SATURDAY, 15TH FEBRUARY 2025
- The 30 songs will be heard again, with the results of that day being determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury
After that, the results of the day will join those of Sanremo 2025's 3 of the previous 4 days*. The sum of those results will then determine the top-5 (*the 4th day's results won't be counted this year)
(Note that during each show, they reveal a part of the results from those days just before the end of the current show... and they show only a part of the provisory general results either just before the end of the current show or at the start of the following show)
- The top-5 will either perform their entries again or a recap will be shown and then the winner will be determined by a threesome voting: 34% televoting, 33% press, TV and web jury and 33% radio jury
POST SANREMO 2025 - EUROVISION SONG CONTEST
- Any of the 30 acts (and its respective record labels) who are interested in going to ESC 2025 will have to fill a special form concerning ESC
- The winning act of Sanremo 2025 is automatically considered to be the ESC 2025 act. The winning act also has first refusal on that matter, though - in case it doesn't accept going to ESC at all, the show's organizing committee will then pick the ESC 2025 act according to their own criteria (this is especially important to those who have filled the form that determines its interest in going to ESC)
Ik hoop het.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:24 schreef Momo het volgende:
Hij zal ooit nog wel meedoen aan Sanremo denk ik solo
2 dames in vuilniszakkenquote:
WAT.quote:
quote:
Dat duurt te lang.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Geen andere kandidaten die andere kandidaten aankondigen?
Reken er maar op dat San Marino de managers van alle artiesten hier loopt te stalken. La Rappresentante di Lista komt als gast act, misschien kunnen ze die per ongeluk laten winnen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:04 schreef NailQueen het volgende:
Kan San Marino ze niet even bellen?
Kunnen ze niet hetzelfde trucje uithalen met Loredana vorig jaar?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Reken er maar op dat San Marino de managers van alle artiesten hier loopt te stalken. La Rappresentante di Lista komt als gast act, misschien kunnen ze die per ongeluk laten winnen.
Kritiek op de politiek en de publieke omroep geloof ik. En hij had samen met zijn ex-vrouw belooft om geld naar goede doelen te schenken maar dat hebben ze in eigen zak gestopt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:19 schreef GeorgeM het volgende:
Die Fedez ligt toch onder vuur las ik ergens?
Zal ze nog veel last hebben van de enkel waar ze op gevallen was?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:27 schreef Greys het volgende:
Ik vind nog minder goed dan gisteren.Ze heeft zo'n ongemakkelijke verbeten uitstraling.
Misschien had ze andere schoenen aan moeten doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal ze nog veel last hebben van de enkel waar ze op gevallen was?
Ze liep er best snel mee het podium af.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal ze nog veel last hebben van de enkel waar ze op gevallen was?
Staan nu 22equote:Op woensdag 12 februari 2025 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Dat liedje van The Kolors is inderdaad ontzettend leuk, maar die zullen wel weer kansloos zijn voor de eindzege
Italie is een smakeloos landquote:
Als ze echt naar het ESF willen kunnen ze zich beter aanmelden bij San Marino helaasquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Dat liedje van The Kolors is inderdaad ontzettend leuk, maar die zullen wel weer kansloos zijn voor de eindzege
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik zijn solo nummer maar niets. Hij is een goede rockzanger en dan komt hij met zo'n radiovriendelijk generic popnummer aanzetten. Hij kan zoveel beter dan dit. Italiaans past hem ook veel beter dan engels.
Qmusic en 3FM lopen hier al mee weg. Skyradio waarschijnlijk ook. Dus radiovriendelijk is geluktquote:
https://eurovisionworld.c(...)quando-sarai-piccolaquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Waar stond ook alweer een vertaling hiervan?
Mensen vergeten vaak dat dit een Italiaans feestje is. Eurovisie is bijzaak.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:53 schreef Momo het volgende:
Die score trouwens op Eurovisionworld voor dit nummer
Ik denk dat juist tante Annie deze wel voelt hoor. Het is meer iets wat de Eurofans niet snappen. Het is geen fierce girl bop, maar gewoon een mooi lied. Dat mag natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Het is mooi maar voelt wel iets té Italiaans aan... Tante Annie op de bank in Vinkeveen snapt hier denk ik niet veel van
Ja ik lees net pas de tekst... heel mooi en ontroerendquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat juist tante Annie deze wel voelt hoor. Het is meer iets wat de Eurofans niet snappen. Het is geen fierce girl bop, maar gewoon een mooi lied. Dat mag natuurlijk niet.
Zo grappig dat Achille nu zo wordt gewaardeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 01:16 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Vrijwel zelfde namen als gisteren
Oh ik keek eergisteren ook, ik heb alleen nooit zo de behoefte om te reageren als het hier nog druk isquote:Op donderdag 13 februari 2025 09:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kijk je eens een keer mee, gaat iedereen naar bed
Ohquote:Op donderdag 13 februari 2025 11:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
The Kolors waren leuk. En Simone Cristicchi gaat waarschijnlijk winnen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:33 schreef Cee het volgende:
Heb zelf niet het idee dat Simone ja zal zeggen op ESF deelname als ie wint. Of is het hem al gevraagd?
Z'n nummer is wel precies 3 minuten, ongebruikelijk voor Sanremo-begrippen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 11:33 schreef Cee het volgende:
Heb zelf niet het idee dat Simone ja zal zeggen op ESF deelname als ie wint. Of is het hem al gevraagd?
Ach, is toch belangrijker dan dat hele ESFquote:Op donderdag 13 februari 2025 12:09 schreef NailQueen het volgende:
Simone lijkt mij een oude rot gevestigde artiest die echt alleen meedoet voor Sanremo.
Ik zie dat de fans alweer overkoken, nu iemand het waagt te zeggen dat die niet zo veel had met de carnavaleske uitspattingen in de Amadeus-tijd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 12:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Klinkt niet alsof hij wel naar ESF zou gaan.
Ik kijk het pas sinds 2021 maar hoe was Sanremo vóór Amadeus dan? Iemand hier weet dat vast.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zie dat de fans alweer overkoken, nu iemand het waagt te zeggen dat die niet zo veel had met de carnavaleske uitspattingen in de Amadeus-tijd.
Ik heb denk ik sinds 2016 Sanremo gekeken. Al kan ik mij niet zooo goed alles herinneren. Weet wel wij ook supermelig waren op fok bij de 2020 editie met Diodato en Pinguini Tattici Nucleari, eerste Sanremo met Amadeus. Dat echt richting 3 uur uitliep terwijl 1:30 in de gids stond. Als het toch zo laat wordt is een stukje meligheid niet verkeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk het pas sinds 2021 maar hoe was Sanremo vóór Amadeus dan? Iemand hier weet dat vast.
Dat is waar. Maar als het niet altijd zo was, dan kan ik me voorstellen dat het voor puristen een beetje een doorn in het oog was.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb denk ik sinds 2016 Sanremo gekeken. Al kan ik mij niet zooo goed alles herinneren. Weet wel wij ook supermelig waren op fok bij de 2020 editie met Diodato en Pinguini Tattici Nucleari, eerste Sanremo met Amadeus. Dat echt richting 3 uur uitliep terwijl 1:30 in de gids stond. Als het toch zo laat wordt is een stukje meligheid niet verkeerd.
Ik kan me dat ook niet zo goed herinneren. De 2020 editie was denk ik ook voor Italianen vrij extreem in lengte en onzin tussendoor. Zelfs tijdens het gewoon voorlezen van de Top 3 van de uitslag was er nog een onderbreking voor een oude dronken kerel die een liedje ging zingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb denk ik sinds 2016 Sanremo gekeken. Al kan ik mij niet zooo goed alles herinneren. Weet wel wij ook supermelig waren op fok bij de 2020 editie met Diodato en Pinguini Tattici Nucleari, eerste Sanremo met Amadeus. Dat echt richting 3 uur uitliep terwijl 1:30 in de gids stond. Als het toch zo laat wordt is een stukje meligheid niet verkeerd.
Irama moet pas laat enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
Niemand kijkt vanavond, als ik de stilte hier zo zie?
Wij vinden niets van blauwe zonnebrillen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:50 schreef NailQueen het volgende:
Ricardo uit Vinkeveen wilde ook een nummer doen
@Strani dit kan niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Tony moet nog Effe wachten
(Ik maak hem alvast vanavond)
1,7 miljoen volgers op Instagram, dus we zullen wel te laat zijn.quote:
Nee maar dát is dus net waarom zulke vrouwen vaak heel eenzaam zijn hè? Alle mannen denken 'die is toch uit onze league, we proberen het maar niet'. En dat moet je nou net doorbreken!quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1,7 miljoen volgers op Instagram, dus we zullen wel te laat zijn.
Clara 719.000. Dat scheelt weer een miljoen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar dát is dus net waarom zulke vrouwen vaak heel eenzaam zijn hè? Alle mannen denken 'die is toch uit onze league, we proberen het maar niet'. En dat moet je nou net doorbreken!
Laat ik nou net toevallig vandaag een sudokuboekje gekocht hebben! (Echt waar)quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Clara 719.000. Dat scheelt weer een miljoen.
En ze houdt van Sudoku’s.
Dit kan niet meer mis, ditquote:Op donderdag 13 februari 2025 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat ik nou net toevallig vandaag een sudokuboekje gekocht hebben! (Echt waar)
Voor mij wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En is dat een beetje een girl next door type?
Gaat die met het vliegtuig naar huis?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:04 schreef CarloV het volgende:
Zal vandaag wel weer in de sas zitten dan
Grammaticaal vind ik het hier en daar wat gemakzuchtig. Maar goed, dat is zijn keuze.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:06 schreef NailQueen het volgende:
Het zal vast een mooie tekst zijn maar ik was vergeten dat deze nog meedoet
maar dan wel van de britse luchtmachtquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gaat die met het vliegtuig naar huis?
Ja ben blij dat ik toch even ben gaan kijken!quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:10 schreef Fred_B het volgende:
We worden tiettechnisch wel een partij in de watten gelegd vanavond
Daar heeft Nikkie de jager helaas ook last van. Zoveel foundation vind ik zo zonde.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:16 schreef Strani het volgende:
Er zitten er wel tussen die zoveel foundation op hebben dat als je ze een kwartiertje in de oven zet, je een kleischaaltje in de vorm van hun gezicht overhoudt.
Ja inderdaad. Ik snap dat je de boel een beetje wilt fixen maar zó veel wordt dan weer een hele nieuwe onaantrekkelijke look. Er moet ergens een balans zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Daar heeft Nikkie de jager helaas ook last van. Zoveel foundation vind ik zo zonde.
ik las dat de vogel overleden is. Maar als ik de app open is hij er nog.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:02 schreef Greys het volgende:
Ik kijk weer maar ik zit er lekker doorheen te Duolingoën dus tegelijk meeposten wordt wat lastig.
Het niveau is niet zo hoog als vorig jaar. Er zitten voor mij een paar leuke nummers tussen maar de rest is aan de matige kant.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het allemaal nog steeds niet zo bijzonder.
Je hebt de amateur toneelvereniging van Palermo gemistquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:45 schreef H_T het volgende:
Tevensik ben er! Met borrelnootjes poesta
Zonde! Maar ik was zelf bij de lokale amateurtoneelverenigingquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt de amateur toneelvereniging van Palermo gemist
Het was prachtig. En Jack van Gelder was er ook!quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonde! Maar ik was zelf bij de lokale amateurtoneelvereniging
Nou ja mag best hoor...quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:07 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zou niet bukken als ik haar was.
Maar dat kan denk ik ook niet
Nee ik vind 'r ook helemaal niet knap dus Afrojack kan gerust zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze is getrouwd! Met Afrojack nog wel.
Ik dacht wel dat dit ging lukkenquote:
Eensquote:
Oké. Handjes boven de covers hè?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Morgen kom ik natuurlijk wel terug voor de covers
Morgen is ook Polen en Duitsland he, weltrustenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Morgen kom ik natuurlijk wel terug voor de covers
Oh leukquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen is ook Polen en Duitsland he, weltrusten
Grote kans dat ik wel een bh naar de tv gooiquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké. Handjes boven de covers hè?
Ik kijk wel even maar van beide heb ik geen hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen is ook Polen en Duitsland he, weltrusten
Polen heeft een prima line up maar zal het vast wel weer verpesten op een manier.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kijk wel even maar van beide heb ik geen hoge verwachtingen.
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:20 schreef CarloV het volgende:
In Duitsland is het toch ook gewoon coveravond?
WAT.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:13 schreef NailQueen het volgende:
Mooie afsluiter. Ik ga naar bed. De rest zie ik zaterdag wel
Ik heb het gevoel dat hier een leuke woordgrap mee te maken is, maar ik kan er geen bedenkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote kans dat ik wel een bh naar de tv gooi
effe denkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hier een leuke woordgrap mee te maken is, maar ik kan er geen bedenken
Alsof je die aan hebt in bedquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Grote kans dat ik wel een bh naar de tv gooi
Op een gegeven moment ontkom je er niet meer aanquote:
de tv of de bh?quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ontkom je er niet meer aan
Bhquote:
Doen alsof je aan de schijt bent en op plee kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef GeorgeM het volgende:
Morgen kan ik niet kijken, dan motten we op visite
Gewoon Noemi heel hard aanzetten op de wc om het geloofwaardig te makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Doen alsof je aan de schijt bent en op plee kijken.
Dit sowieso als Irama moetquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Doen alsof je aan de schijt bent en op plee kijken.
Lijkt me niet prettig zitten, maar you do youquote:
Oh ja maar ik lig niet in bed op dit momentquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Lijkt me niet prettig zitten, maar you do you
Ah, dan is het goedquote:Op donderdag 13 februari 2025 23:40 schreef CarloV het volgende:
[..]
Oh ja maar ik lig niet in bed op dit moment
Hij had er wel te weinig om zijn rug ook te doenquote:
Wel een filibuster graag!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:18 schreef H_T het volgende:
Net kwart over twaalf geweest en nu al een recap? Waar blijven de Kamervragen?![]()
![]()
Ik hoop dat The Kolors of Rose de stap zetten dit jaar. Wat zeiden ze precies?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:22 schreef CarloV het volgende:
San Marino song contest wordt ook even aangeprijst!
Ik kan geen italiaans maar dat het een leuke avond wordt 8 maart en iets met iemand die het presenteertquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat The Kolors of Rose de stap zetten dit jaar. Wat zeiden ze precies?
Ik hoop dat ze oprecht lijntjes hebben lopen voor wat leuke artiesten. Lijst van San Marino staat nu vooral vol met semi amateurs met vrij weinig muzikaal talentquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:40 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik kan geen italiaans maar dat het een leuke avond wordt 8 maart en iets met iemand die het presenteert
Nou ja ze hebben Achille Lauro en Loredana al gehad, en nu nog een vermelding op Sanremo, ik mag toch hopen dat ze dan inmiddels wel lijntjes hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 00:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze oprecht lijntjes hebben lopen voor wat leuke artiesten. Lijst van San Marino staat nu vooral vol met semi amateurs met vrij weinig muzikaal talent
WAT.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef GeorgeM het volgende:
Morgen kan ik niet kijken, dan motten we op visite
quote:
Niet verwacht dat Irama in de top 5 zou staanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:10 schreef NailQueen het volgende:
De top 5 van gisteren:
Brunori Sas – "L'albero delle noci"
Irama – "Lentamente"
Coma_Cose – "Cuoricini"
Francesco Gabbani – "Viva la vita"
Olly – "Balorda nostalgia"
Daar heeft Tony effe een groot probleem.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:10 schreef NailQueen het volgende:
De top 5 van gisteren:
Brunori Sas – "L'albero delle noci"
Irama – "Lentamente"
Coma_Cose – "Cuoricini"
Francesco Gabbani – "Viva la vita"
Olly – "Balorda nostalgia"
Mwah, ik zie types als Hind of de manager van Wolter Kroes hier niet per se enthousiast van worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Als Simone Cristicchi dit wint zie ik dat eigenlijk wel als een kanshebber op het ESF. De Italiaanse televote is sowieso altijd wel redelijk op de afspraak, en jury's zullen dit opvreten vanwege het thema denk ik.
Hier heb ik wel zin inquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:11 schreef NailQueen het volgende:
Vanavond is het cover avond en komen Il Volo en Annalisa weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |