SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
fine rubber bootsquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
De vlinders missen inderdaad. En heb er met haar ook al gesprekken over gehad. Ik was ten tijdens van mijn ex echt helemaal hoteldebotel en was nog verliefd op d'r de dag dat ze 't uitmaakte (quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar je weet niet wat?
Misschien missen de vlinders gewoon?) en die vlinders bleven uit bij die andere vrouw, terwijl het daar veel beter mee lijkt te klikken en er veel meer raakvlakken zijn. En zij zegt dus dat 't komt door hoe ik behandeld ben dat die vlinders er wel degelijk zijn maar ze nu worden "tegengehouden" en ben ik daardoor wel "veranderd" en ergens ben ik het daar wel mee eens
Maar ergens anders denk ik ook.. "ja maar het is er nu niet.. Bij mijn vorige dates en mijn relatie was het er wel" dus zit in 2strijd. Want ja ik vind haar zeker te gek en leuk. Maar omdat die vlinders er niet zijn ga ik twijfelen, terwijl het gevoel er wel zit.. Zeg maar
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
newbieeeeeeeeequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom post je soms losse letters?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alivesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Niet gewoon even daten om te kijken of die vlinders komen??quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De vlinders missen inderdaad. En heb er met haar ook al gesprekken over gehad. Ik was ten tijdens van mijn ex echt helemaal hoteldebotel en was nog verliefd op d'r de dag dat ze 't uitmaakte () en die vlinders bleven uit bij die andere vrouw, terwijl het daar veel beter mee lijkt te klikken en er veel meer raakvlakken zijn. En zij zegt dus dat 't komt door hoe ik behandeld ben dat die vlinders er wel degelijk zijn maar ze nu worden "tegengehouden" en ben ik daardoor wel "veranderd" en ergens ben ik het daar wel mee eens
Maar ergens anders denk ik ook.. "ja maar het is er nu niet.. Bij mijn vorige dates en mijn relatie was het er wel" dus zit in 2strijd. Want ja ik vind haar zeker te gek en leuk. Maar omdat die vlinders er niet zijn ga ik twijfelen, terwijl het gevoel er wel zit.. Zeg maar
:')![]()
Hebben we al gedaan vorig jaar..quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet gewoon even daten om te kijken of die vlinders komen??
Then again, mijn hoofd stond er toen ei-gen-lijk niet helemaal naarDus misschien toch maar een eerlijkere kans geven
Well, life can be a riot
I got the world to worry about![]()
Hij bedoelt vast DTS newbiequote:Op woensdag 12 februari 2025 19:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zit hier nog maar 20 jaar![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja dat welquote:
Maar geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Gewoon doen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan vorig jaar..
Then again, mijn hoofd stond er toen ei-gen-lijk niet helemaal naarDus misschien toch maar een eerlijkere kans geven
Wat heb je te verliezen:')![]()
Dat is zijn acteer werkquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag![]()
![]()
Niks. Maar wil ook geen mensen aan een lijntje houdenquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Wat heb je te verliezen
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Als die vlinders komen doe je dat nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niks. Maar wil ook geen mensen aan een lijntje houden:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: