staanbureau kopen dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal op vrije dagen juist meestal een stuk meer stapjes dan op werkdagen, maar ik heb dan ook een kantoorbaan
breekt zo lekker de weekquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het de beste dag is om vrij te hebben
Mag die hier daarom niet zo vaak meer postenquote:
ja dat wel ja. ook lekker om afspraken te maken die je niet makkelijk op zat/zondag doet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
breekt zo lekker de week
Zou ik kunnen aanvragen, maar heb ik niet echt nodig, loop ook op kantoor wel genoeg rondquote:
Ik zet bijna iedere dag mijn horloge aan om een activiteit te loggen als fietsen. Dus dan telt ie ook bijna geen stapjes, Maar in feite maak ik die dus wel redelijk wat...quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik haal op vrije dagen juist meestal een stuk meer stapjes dan op werkdagen, maar ik heb dan ook een kantoorbaan
dan moet je het loggen als wandelenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zet bijna iedere dag mijn horloge aan om een activiteit te loggen als fietsen. Dus dan telt ie ook bijna geen stapjes, Maar in feite maak ik die dus wel redelijk wat...
nee hij was er even klaar meequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag die hier daarom niet zo vaak meer posten
je kan posten wanneer je wilt dus hij kan het altijd zo oppakken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee hij was er even klaar mee
Ik fiets meer dan dat ik wandel, vandaar dat ik het op fietsen zet. als je in 3.5 uur 30 km wandelt, wandel je wel heel erg goed door...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..
dan moet je het loggen als wandelen
genoeg marathonlopers die dit doenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik fiets meer dan dat ik wandel, vandaar dat ik het op fietsen zet. als je in 3.5 uur 30 km wandelt, wandel je wel heel erg goed door...
Dan moet ik hem op hardlopen zetten en niet op wandelen...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
genoeg marathonlopers die dit doen
Ik heb gewoon mijn telefoon in mijn broekzak zittenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zet bijna iedere dag mijn horloge aan om een activiteit te loggen als fietsen. Dus dan telt ie ook bijna geen stapjes, Maar in feite maak ik die dus wel redelijk wat...
Ik ook hoor, maar daar kijk ik te weinig naar en heb ik niet gekoppeld aan Strava of aan Garmin Connect..quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn telefoon in mijn broekzak zitten
Kan ook jaquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan moet ik hem op hardlopen zetten en niet op wandelen...
Heb hem wel eens op de hometrainert aan, maar dan logt die het ook als stapjes. Als je dan 30 km fietst dan is het maar iets van 7 kmquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik fiets meer dan dat ik wandel, vandaar dat ik het op fietsen zet. als je in 3.5 uur 30 km wandelt, wandel je wel heel erg goed door...
Misschien is 30 km fietsen dus zelfde als 7 km lopenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hem wel eens op de hometrainert aan, maar dan logt die het ook als stapjes. Als je dan 30 km fietst dan is het maar iets van 7 km
Ja ik moet niks hebben van horlogesquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar daar kijk ik te weinig naar en heb ik niet gekoppeld aan Strava of aan Garmin Connect..
Heb hier een kapotte ruit in mijn tuin gehad met veiligheidsglas, bleef ik echt jarenlang stukjes van terugvinden. Pas toen in heel de tuin had verbouwd, afgegraven en opnieuw bestraat kom ik ze niet meer tegenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:07 schreef Nattekat het volgende:
En zowaar vind ik weer een glasscherf van die keer dat ik een glas van m'n bureau af stootte. Echt, hoe verstoppen die dingen zich zo goed
dat is altijd zoquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moet niks hebben van horlogesEn de stappenteller die standaard op de telefoon zit werkt best aardig, al kan die soms wel wat zuinig zijn met het aantal stappen
sterkte!quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik zo slapen. Morgen een uur korter werken ivm uitvaart. Ga met de bus naar het werk. Daar komt mijn broer me ophalen en gaan we naar onze vader. Vandaar uit naar het crematorium
Sterkte morgen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik zo slapen. Morgen een uur korter werken ivm uitvaart. Ga met de bus naar het werk. Daar komt mijn broer me ophalen en gaan we naar onze vader. Vandaar uit naar het crematorium
Bedanktquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
sterkte!
had je een goede band met diegene?
Zou het daarom veiligheidsglas heten? Dat het veilig weet te blijven voor jou?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier een kapotte ruit in mijn tuin gehad met veiligheidsglas, bleef ik echt jarenlang stukjes van terugvinden. Pas toen in heel de tuin had verbouwd, afgegraven en opnieuw bestraat kom ik ze niet meer tegen
Hopelijk kunnen er mooie herinneringen opgehaald worden aan hoe hij was voordat hij dement werd.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bedankt
Redelijk. Hij lag al jaren op een dementie afdeling van een bejaardenhuis en heb hem daardoor jaren niet meer gezien of gesproken. Maar het blijft wel mijn oom en de jongere broer van mijn vader
Ik denk mijn familie kennende dat wel gaat gebeuren...quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:19 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen er mooie herinneringen opgehaald worden aan hoe hij was voordat hij dement werd.
Sterkte alvast voor morgen!quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
sterktequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sterkte morgen bossiequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, dat heet zo omdat je niet je klauwen open haalt aan de glasschervenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou het daarom veiligheidsglas heten? Dat het veilig weet te blijven voor jou?
sterktequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bedankt
Redelijk. Hij lag al jaren op een dementie afdeling van een bejaardenhuis en heb hem daardoor jaren niet meer gezien of gesproken. Maar het blijft wel mijn oom en de jongere broer van mijn vader
en toch was het veilig tegen jouw manier van opruimenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat heet zo omdat je niet je klauwen open haalt aan de glasscherven
Was nog veiliger geweest als die gewoon niet was gebroken, dan had die nu nog gewoon mooi in een deur gezetenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toch was het veilig tegen jouw manier van opruimen
maar nu is het vrij!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was nog veiliger geweest als die gewoon niet was gebroken, dan had die nu nog gewoon mooi in een deur gezeten
Het is voornamelijk al jarenlang afgevoerd in de afvalbak en de restjes die er nog zouden kunnen liggen die zitten diep in de aardequote:Op woensdag 12 februari 2025 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar nu is het vrij!!
niet opgesloten tussen 4 latjes dat een kozijn heet
En bevrijd van het kozijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is voornamelijk al jarenlang afgevoerd in de afvalbak en de restjes die er nog zouden kunnen liggen die zitten diep in de aarde
knaagdier caviaquote:
Slaapwelquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
nog even QI kijken en dan oogjes toe
Gute Nacht Freunde
Geniet ervanquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:02 schreef Nizno het volgende:
nog even QI kijken en dan oogjes toe
Gute Nacht Freunde
Ik denk net als gister rond een uur.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wanneer is het voor jou grote bedtijd?
ook een nachtbraker dus?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik denk net als gister rond een uur.
Ja zeer zeker een nachtbraker. Ik leef in de nachtquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ook een nachtbraker dus?![]()
ben zelf ook niet van het vroege slapen
is ook lekker toch, toch een hele andere vibe dan overdag/savonds.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zeer zeker een nachtbraker. Ik leef in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |