Die is nu vrij ... dus alle tijd ..quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Tallon naar de kwartfinale![]()
Potapova doet iets goed met 'm
Bij finale top 20? Of dat niet ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:19 schreef Szura het volgende:
En naar P34, plaatsing voor de GS dichtbij zo
Toernooiwinst zou plek 22 betekenenquote:
En een hoop druk volgend jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toernooiwinst zou plek 22 betekenen
Oh dat wordt een en al ergernis... Rune blijft een verschrikkelijk pisventjequote:
Ja mee eens ...quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wordt een en al ergernis... Rune blijft een verschrikkelijk pisventje
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:02 schreef Szura het volgende:
Laatste Nederlandse kwartfinalist Masterstoernooi: Haase in Toronto/Montréal lijkt me?
Wel 2-0 voor Griekspoor in de H2H (tegen Tsitsipas staat het 0-3)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dat wordt een en al ergernis... Rune blijft een verschrikkelijk pisventje
quote:
Even kijken later. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:49 schreef EP3 het volgende:
Mooi interview met Rafa: Bekijk deze YouTube-video
Kaanaada tennissen ze daar op kunstgrasquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De eerste kwartfinale voor een Nederlander op een Masterstoernooi sinds Roowbin in Canada 2018. In 2017 haalde hij daar zelfs de halve finales
Ik vind haar oprecht lelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:48 schreef Gretzl het volgende:
Nu al een indrukwekkende zegetocht van onze Tallon, ook op datinggebied![]()
[ afbeelding ]
Echt zo'n nep Russisch hoofd.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:12 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik vind haar oprecht lelijk
Smaken verschillen natuurlijk maar ik heb vaak het idee dat mensen hun objectiviteit verliezen wanneer een vrouw blond is
Wint vervolgens ook van De Minaurquote:Op maandag 10 maart 2025 21:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En Cerundolo is ook wel een prima speler
Daar werd de beroemde quote ‘no, my name is Rooowbin’ geboren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kaanaada tennissen ze daar op kunstgras
En die tijd was al zo vol met ook al voetbal en schaatsen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daar werd de beroemde quote ‘no, my name is Rooowbin’ geboren.
Intussen houden de Amerikanen mooi rekening met ons en plannen ze Griekspoor weer om 19 uur in
Hoop dat Ziggy wel normaal doetquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En die tijd was al zo vol met ook al voetbal en schaatsen!
Ik vrees het voor je.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoop dat Ziggy wel normaal doet
Mijn God. En waarschijnlijk wel een totaal oninteressante Europa League pot uitzenden. Dan maar via IPTV met 30 seconde vertraging kijken..quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees het voor je.
https://www.ziggo.nl/ente(...)s/griekspoor-vandaag
Fuck Victoria Pilzen!quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vrees het voor je.
https://www.ziggo.nl/ente(...)s/griekspoor-vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |