Ik las eerder in dit topic ook een post van iemand over lastige lotingen en een kansloze missie!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mega knap!! Hij heeft wel pech met de loting als je de andere helft bekijkt..!
Was gewoon een prima jinxquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik las eerder in dit topic ook een post van iemand over lastige lotingen en een kansloze missie!
Druk van de #1 positiequote:Op donderdag 27 februari 2025 15:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Al met al een succesvolle Amerika-trip voor Zverev met vier gewonnen potjes in drie toernooien.
Ik dacht voetballer Shevchenko, blijkt ze getrouwd te zijn met een tennisminkukel op haar 22equote:Op donderdag 27 februari 2025 19:46 schreef TheArt het volgende:
Tallon heeft vlinders in de buik, daardoor zal het komen.
[ x ]
[ x ]
Dat zou dan wel 25 jaar leeftijdsverschil zijn geweest, denk ik. Maar met Andrij had ook gekund inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik dacht voetballer Shevchenko, blijkt ze getrouwd te zijn met een tennisminkukel op haar 22e
Dit is trash. Paar keer pompen en dumpen Tarrel! Wel lekker man.
Poging tot jinx?quote:
Ik vind ook dat het wel klaar is. Krijgt geen druk in de games van vadermepper.quote:
Was jij niet diegene..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat het wel klaar is. Krijgt geen druk in de games van vadermepper.
Was er iets mis met hem ofzo? Zelfs voor Boticbegrippen vreemd om negen games op rij te verliezen tegen een speler als Gigantequote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef chufi het volgende:
Botic verliest de laatste ronde van de Qualies , dus geen Indian Wells voor hem
Geen idee heb de wedstrijd niet gezien en eigenlijk om eerlijk te zijn de stats ook niet gechecktquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Was er iets mis met hem ofzo? Zelfs voor Boticbegrippen vreemd om negen games op rij te verliezen tegen een speler als Gigante
Botic zijn eerste service liep niet. Weinig winners en veel unforced errors.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Was er iets mis met hem ofzo? Zelfs voor Boticbegrippen vreemd om negen games op rij te verliezen tegen een speler als Gigante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |