quote:
waarom is dat ordinair, wat doe jij met die elleboogjesquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:23 schreef Ygritte het volgende:
Gaat zo ordinaire elleboogjes macaroni eten
Elleboogseksquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is zoooo lekker
deze zomer wordt de zomer van de poke bowls
[..]
waarom is dat ordinair, wat doe jij met die elleboogjes
i don't wanna knowquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in warme chocomelk met slagroom. Maar wil niet aan de dunne raken.
quote:Hierbij het verzoek om deze maand een afspraak in te plannen voor het gesprek met je bladieblablatje.
Van alles, maar deze keer gewoon met gehakt, macaronipakket, tomatenpuree en een blep kruiden.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is zoooo lekker
deze zomer wordt de zomer van de poke bowls
[..]
waarom is dat ordinair, wat doe jij met die elleboogjes
Aziatische inferioriteit?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trek in warme chocomelk met slagroom. Maar wil niet aan de dunne raken.
Je moet zorgen dat je voor 1 maart een afspraak heb ingepland, wanneer dat gesprek plaatsvindt maakt niet uitquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lezen jullie deze zin?lees je dit als 'gesprek moet deze week plaatsvinden' of als 'je moet deze week het gesprek inplannen, gesprek mag op ander moment plaatsvinden'?
[..]
Zoals het er staat "je moet het gesprek deze maand inplannen"quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lezen jullie deze zin?lees je dit als 'gesprek moet deze week plaatsvinden' of als 'je moet deze week het gesprek inplannen, gesprek mag op ander moment plaatsvinden'?
[..]
Ohja, jullie hadden je eigen taal he. Get it.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van alles, maar deze keer gewoon met gehakt, macaronipakket, tomatenpuree en een blep kruiden.
Dat is bij ons de ‘ordinaire’ variant. Oh ja en kaas erover
Ik maak het ook wel eens uit de oven.
Andere soorten pasta maak ik meer Italiaans georiėnteerd.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je voor 1 maart een afspraak heb ingepland, wanneer dat gesprek plaatsvindt maakt niet uit
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zoals het er staat "je moet het gesprek deze maand inplannen"
👀quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:ijsdraakje
Ik denk dat ze het eerste bedoelen, tenminste, als je met week maand bedoelde.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat bedoeld wordt dat het gesprek deze maand nog plaats vindt.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je voor 1 maart een afspraak heb ingepland, wanneer dat gesprek plaatsvindt maakt niet uit
Wordt wel weer eens tijd hč? Er begint van alles scheef te lopen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan we KSC functioneringsgesprekken houden?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het eerste bedoelen, tenminste, als je met week maand bedoelde.
ja verdommeeeequote:Op woensdag 12 februari 2025 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat bedoeld wordt dat het gesprek deze maand nog plaats vindt.
Dat is hoe ik het invul. Als je het letterlijk neemt, staat er inderdaad dat je alleen de afspraak hoeft te maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]Scherp
En is dat hoe je het leest of hoe jij het invult dat je het moet lezen (als je dit verschil nog kan volgen)
Precies, maar er wordt eigenlijk altijd mee bedoeld dat de afspraak binnen die periode moet plaatsvinden. Anders slaat de email eigenlijk ook nergens opquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is hoe ik het invul. Als je het letterlijk neemt, staat er inderdaad dat je alleen de afspraak hoeft te maken.
Is het dan de binnenkant of de buitenkant die opwindt?quote:
Hm ja, maar ik vind het ook een typische zin die je op twee manieren kunt opvattenquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is hoe ik het invul. Als je het letterlijk neemt, staat er inderdaad dat je alleen de afspraak hoeft te maken.
Als je een dier zou moeten zijn, welk dier zou je dan zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan we KSC functioneringsgesprekken houden?
Er is hier nooit dramaquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:38 schreef gianni61 het volgende:
heb ik nog drama gemist?
ik heb mn lip verbrand. mini drama
je lip, ohnooquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:38 schreef gianni61 het volgende:
heb ik nog drama gemist?
ik heb mn lip verbrand. mini drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |