Maar kopman Bettiol heeft het weer niet...quote:Op zondag 16 februari 2025 10:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een fantastische rubriek is Astana dit seizoen.
Denk dat juist een prima deelnemersveld is daar met onder andere Rodriguez, Ciccone, Gall en Bilbao. Daarnaast ook best wat jongere renners, waarbij ik het meest benieuwd ben naar Seixas.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:15 schreef Mykonos het volgende:
Er komt ook gewoon geen enkele klassementsrenner naar UAE, niemand heeft zin om tegen Pogi te koersen
Gaat wel echt mokerhard in de kopgroep met fenomeen Leroux.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog 8 km in de Provence en 14 km in Almeria. Twee keer sprinten.
Samuel 'Gontchar' Leroux.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaat wel echt mokerhard in de kopgroep met fenomeen Leroux.
José heeft het ook eindelijk door.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Drempel op 50 meter van de finish, waarom niet.
Volgens mij heb ik hem nog een jaartje in mijn FPCL-team gehad, toen won hij uiteraard geen koersen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd in geloofd![]()
Was oprecht wel een goede sprint.
Een goede en zenuwachtige Alaphilippe is wel echt genot voor de spanningquote:Op zondag 16 februari 2025 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Alaphilippe, Cancellara is full retard gegaan deze winter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |