https://www.zeezijdekatwi(...)20aan%20u%20berekend.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Is Katwijk op zondag niet nog steeds gratis?
Tja, heb je enig idee hoeveel miljoenen er op zomerse dagen naar de kust racen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:57 schreef Captain_Ghost het volgende:
Blijkbaar is hele Nederlands kust vol betaald parkeren.. Lekker is dat.
Te veel. Auto is tegenwoordig melkkoe geworden. Zowel landelijke en gemeente zijn hier lekker druk mee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Tja, heb je enig idee hoeveel miljoenen er op zomerse dagen naar de kust racen?
Tegenwoordig? Al > 40 jaar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Te veel. Auto is tegenwoordig melkkoe geworden.
Mijn vader zei dat je tot in de jaren 90 gewoon gratis kon parkeren bij het Vondelpark te Amsterdam-Centrum hoor.quote:
Bergen aan Zee en Egmond aan Zeequote:
Misschien inderdaad leuk om daar eens te kijken, daar ben ik nog nooit geweest zo noordelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:28 schreef blomke het volgende:
[..]
Bergen aan Zee en Egmond aan Zee
maart t/m oktober: alle dagen van 10.00 tot 19.00 uur.
november t/m februari: alleen in weekenden (zaterdag-zondag) van 10.00 tot 19.00 uur.
Dus (nu) nog genoeg opties open.
O beslist doen. Tussen Bergen en Egmond ligt een schitterend wandel en fietsgebied. Je kan ook een stuk over strand en via de duinen terug.quote:Op woensdag 12 februari 2025 19:41 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Misschien inderdaad leuk om daar eens te kijken, daar ben ik nog nooit geweest zo noordelijk.
Van Maasvlakte 2 naar Hoek van Holland is hemelsbreed niet ver, maar met de auto ben je wel even zoet. Maasvlakte zal toch wel gratis zijn neem ik aan maar is niet bepaald naast de deurquote:Op woensdag 12 februari 2025 19:55 schreef Filosoofert het volgende:
Kun je bij Hoek van Holland niet gratis parkeren? Daar bij de Maasvlakte 2...
https://www.pwn.nl/servic(...)rkeren-bij-de-duinenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:05 schreef dop het volgende:
Noordwijk zijn toch ook zat plekken waar je gratis kunt parkeren Parkeerplaats Hollands Duin bijvoorbeeld.
Maar hoe ver lopen naar strand/duinquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:05 schreef dop het volgende:
Noordwijk zijn toch ook zat plekken waar je gratis kunt parkeren Parkeerplaats Hollands Duin bijvoorbeeld.
Je bent toch niet invalide, van daar is het een mooi stukje door de duinen. 1km ongeveer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Maar hoe ver lopen naar strand/duin
Op de site van anwb staat betaald maar misschien is deze ook gratis in de winter? Ik zal eens kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef dop het volgende:
[..]
Je bent toch niet invalide, van daar is het een mooi stukje door de duinen. 1km ongeveer.
A ik zie het nu ja. Ik bedoel het Maasvlakte strand bij de Maasvlakte2 dat is idd gratis parkeren zie ik nu!quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Van Maasvlakte 2 naar Hoek van Holland is hemelsbreed niet ver, maar met de auto ben je wel even zoet. Maasvlakte zal toch wel gratis zijn neem ik aan maar is niet bepaald naast de deur
[ afbeelding ]
Langs de duinweg en randweg zijn meer gratis plekken. Bij de mtb route zijn ook gratis plekkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:21 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Op de site van anwb staat betaald maar misschien is deze ook gratis in de winter? Ik zal eens kijken.
In de zomer kan ik ook gewoon op de elektrische fiets, het is 12 km voor mij naar noordwijk/noordwijkerhout ongeveer, maar de praktijk leert dat ik dit in de winter vrijwel nooit doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |