SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kunnen jullie het aan denk als ik vertel zonder gelijk mij aan te vallen?Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Leg hier maar uit danquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:21 schreef kree het volgende:
wilde nog wel ff uitleggen maar topic vol.:')![]()
nee want je gaat nuquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:22 schreef kree het volgende:
kunnen jullie het aan denk als ik vertel zonder gelijk mij aan te vallen?
20 mensen voor hun schenen schoppen om je mening te ventilerenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar hij zal het ons vergevenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee want je gaat nu
20 mensen voor hun schenen schoppen om je mening te ventileren![]()
![]()
Mijn beste advies is niet meteen alles als aanval te zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:22 schreef kree het volgende:
kunnen jullie het aan denk als ik vertel zonder gelijk mij aan te vallen?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ok heel simpel dan eigenlijk. er werd niet meer gevraagd of je wat kon en technisch. enne ja ik hang van die af.quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leg hier maar uit dan
maakt niet uit. buitenlander maakt betere indruk voor bedrijf want w3 zijn inclusief enzo
maakt neit echt uit of je vak kennis hebt? die worden afgewezen.
dit is fucked up wmb big. ?
wat denken jullie dan? is dat wel ok? wil het er open ff over hebben zonder ruzie maken trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Uit respect voor @Lovely ga ik hier verder niet op reagerenquote:Op woensdag 12 februari 2025 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
ok heel simpel dan eigenlijk. er werd niet meer gevraagd of je wat kon en technisch. enne ja ik hang van die af.
maakt niet uit. buitenlander maakt betere indruk voor bedrijf want w3 zijn inclusief enzo
maakt neit echt uit of je vak kennis hebt? die worden afgewezen.
dit is fucked up wmb big. ?
wat denken jullie dan? is dat wel ok? wil het er open ff over hebben zonder ruzie maken trouwens.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: