Dat heb ik achter gelaten in het vorige millenniumquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Mijn ISDN is blij met deze OP.
Of als ze met zijn twintigen op één foto staan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er 1 collage van maakt.
*opent Windows paintquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er 1 collage van maakt.
Die zijn wel lastig te weerstaan inderdaadquote:
OMG omg ja wil je dat doen!!!!!quote:Op woensdag 12 februari 2025 12:59 schreef AirwiN het volgende:
Was verleden week in een dierentuin en rode panda's gezien. Kan die beesten niet meer zien zonder meteen aan bitterbal te denken en te overwegen om er één voor haar te kidnappen.
Ik vrees dat als ik er een kidnap ik 'm zelf hou omdat ze stiekem wel heel schattig zijn enzo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
OMG omg ja wil je dat doen!!!!!
* TheStigsDutchCousin Dotje knuffel geeftquote:
Wat een eng beest!quote:
O lekker, je maakt mijn dag weer helemaal goedquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin Dotje knuffel geeft
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, je maakt mijn dag weer helemaal goed
Ik werk immer mee met rellenquote:Op woensdag 12 februari 2025 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een beetje rellen maar niemand werkt mee.
Ben je al helemaal over?quote:
Heyquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
onze eigen rode panda qua cuteness
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |